Appartement Via Claudia Augusta

9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,0

15 tips over Appartement Via Claudia Augusta

Freddy en Brenda, 20-3-2015

Wandelen naar de Anton Renk Huette.

Ook een bezoekje aan de Badesee is heerlijk !

P.Pietza, 25-2-2015

Skibus naar Serfaus Fiss Ladis op 150 m afstand.

Skigebied Fendels gondel op loopafstand.

Ruim voldoende restaurants in Ried zelf op loopafstand.

Pieter, 25-2-2015
Naar de nightshow in Serfaus

We hebben een aantal aanbieders voor Via Claudia Augusta voor je op een rij gezet:

Petra, 2-2-2015
    Emi's pizzaria bezoeken, beste pizza en kebab ever.
    nathalie, 2-9-2014
    de Himalaya is echt perfect voor 7 mensen ,heel ruim.
    Fam. Huisken, 11-8-2014
    Prachtige omgeving, Ried is erg centraal in Tirol, je zit dichtbij Zwitserland en Italië. Met de Summer Gold card kun je in de omgeving gebruik maken van veel bergbanen, waar ook veel voor de kinderen te doen is. Wisseldag is op zondag, en dat is ideaal; niet op de 'zwarte' zaterdagen rijden, helemaal super!

Kees van Noppen, 17-9-2013
    Het Kaunertal is adembenemend mooi! (zie foto's)
    bas jongbloets, 5-8-2013
    Bezoek aan Samnaun (zwitserland, belastingvrij), Servaus en omliggende dorpen, Rechensee, Kaunentaler gletscher zeer de moeite waard. We hebben onze vakantie vervolgd in Merano, Italie, ruim 100 km zuidelijker, maar tevens een heel andere wereld.
    Amanda Willems, 4-4-2013
    Nauders is een leuke plaats (met een lange rodelbaan) en even over de grens richting Merano is het ook prachtig mooi.
    Jorita Boeve, 9-1-2013
    Geen idee alleen genoten van het skieen ivm met kinderen die mee waren. Wel lekkere pizza's gegeten van pizzeria Emi ( op nog geen 150m loopafstand)