Appartement Via Claudia Augusta

Appartement
Appartement Via Claudia Augusta
9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Via Claudia Augusta voor je op een rij gezet:

160 reviews over Appartement Via Claudia Augusta in het Nederlands

Meer dan geweldig

Pielhaas,
24-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Weer 'n geweldige week gehad in een fantastisch appartement waarin het werkelijk aan niets ontbreekt. Zelfs 'n sauna en zonnebank zijn aanwezig. Voor de kinderen tot ongeveer 10 jaar is er een aparte speelruimte.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Een top verblijf! Geweldig!

Miranda Huisken,
4-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was weer 'thuiskomen' in ons appartement Himalaya! Wat hebben we weer genoten van jullie prachtige appartement! Van alles voorzien en een geweldige ligging t.o.v. de pistes! De skibus stopt bijna voor de deur! Geweldig! We werden warm ontvangen door Karin, de huisfee. Ze staat steeds voor iedereen klaar. Komen zeker bij jullie weer!! Serfaus Fiss Ladis is ook een prachtig skigebied. Voor jong en oud, voor de skiër en voor de winterwandelaar! Genoten!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Aanrader, top!

Jeanette Ribbers,
31-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fantastisch huis, aan alles is gedacht! Schoon, erg ruim en sfeervol! Contact met Karin leuk en altijd een snelle reactie! Dichtbij de skibus, supermarkt, bakker en sliverhuur. Een toplocatie!!! Een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig

Hermien wijnhoud,
18-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super leuk apartement en zoveel mooie skigebieden dichtbij

Gereisd met partner in december 2018

A-m-a-z-i-n-g

Rosalie,
8-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben in deze Periode nog heerlijk kunnen genieten van prachtige sneeuw. Wij zaten in het appartement Kilimanjaro. Deze accommodatie was in 1 woord: P-e-r-f-e-c-t! De skipistes condities waren echt Super, zelfs tiefschnee kunnen skieën is toch fantastisch! Wij komen elk jaar met veel plezier terug. Ook wij raden anderen aan om hier te verblijven. Laat je verwonderen, hoe mooi het er is :) .. Wij voelden ons helemaal thuis <3! Tot volgend jaar :D

Gereisd met vrienden in januari 2018

Grandioos

Nick,
8-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een ervaring! Wij zaten met een groep in de Kilimanjaro in augustus en niet alleen het weer was fantastisch maar het appartement voldeed aan alle wensen die je maar kon bedenken! Voor de kinderen was er een speelplaats en een mooi zwembad! Faciliteiten als een supermarkt en bakker zitten op loopafstand. Al met al mijn welverdiende complimenten zeker waard! De inrichting van dit appartement is ook 1 om jaloers van te worden het voelde voor ons als een oase van rust! De omgeving staat gelijk aan het appartement, mooie bergen om te wandelen en/of te fietsen of andere leuke activiteiten! Ik heb een geweldige vakantie gehad en kom zeker terug! Dank jullie wel.

Nick

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fantastisch vakantie huis

Heleen Spijkerman,
17-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat hebben we weer genoten van onze vakantie in jullie mooie huis , aan het einde van de dag even een duik nemen in het zwembad was wel heerlijk met die warmte deze zomer . Fijne gastheer/vrouw

Er is gewoon niks op aan te merken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

GE-WEL-DIG

Dennis Reitsma,
1-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het was een leuke mooie gezellige fijne week! Voorzien van alles wat je nodig hebt op vakantie en was het er niet dan is het in een piep geregeld! Behalve in de omgeving was het ook in het appartement (Andes) erg goed vertoeven met zwembad sauna en zonnebank. Ook de gastheer- en vrouw zijn erg vriendelijk en sociaal en zorgen dat je een zorgeloos verblijf hebt! Met onze zoon Sem (kleine man van 1.5 jr) kon alles: Bedje, stoeltje servies en zelfs voldoende speelgoed (hele bak vol met van alles en nog wat) stond klaar!! Veel gelegenheid om te zitten liggen luieren en op pad te gaan! Wij zijn laatste wk van augustus geweest en geen slecht weer gehad dus hebben dankzij hun tips veel gezien en lekker (buiten de deur) gegeten! Wij komen zeker terug!!

Ik was nog nooit in Oostenrijk geweest maar dit voelde als thuiskomen!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch! We hebben weer genoten!

Bas,
10-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik kan niets bedenken dat niet goed is aan dit geweldige appartement! Alles perfect geregeld, schoon, geweldige 'beheerders', fijne eigenaren en ga zo maar door!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Super

Fleur,
11-7-2018

Mooi en verzorgd appartement, zeer vriendelijk ontvangen.

Prachtige en kindvriendelijke omgeving! We hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Via Claudia Augusta in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Via Claudia Augusta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.