Appartement Via Claudia Augusta

Appartement
Appartement Via Claudia Augusta
9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Via Claudia Augusta voor je op een rij gezet:

Laatste review

A-m-a-z-i-n-g

Rosalie,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben in deze Periode nog heerlijk kunnen genieten van prachtige sneeuw. Wij zaten in het appartement Kilimanjaro. Deze accommodatie was in 1 woord: P-e-r-f-e-c-t! De skipistes condities waren echt Super, zelfs tiefschnee kunnen skieën is toch fantastisch! Wij komen elk jaar met veel plezier terug. Ook wij raden anderen aan om hier te verblijven. Laat je verwonderen, hoe mooi het er is :) .. Wij voelden ons helemaal thuis <3! Tot volgend jaar :D

Kenmerken

Rosalie,

Grandioos

Nick,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een ervaring! Wij zaten met een groep in de Kilimanjaro in augustus en niet alleen het weer was fantastisch maar het appartement voldeed aan alle wensen die je maar kon bedenken! Voor de kinderen was er een speelplaats en een mooi zwembad! Faciliteiten als een supermarkt en bakker zitten op loopafstand. Al met al mijn welverdiende complimenten zeker waard! De inrichting van dit appartement is ook 1 om jaloers van te worden het voelde voor ons als een oase van rust! De omgeving staat gelijk aan het appartement, mooie bergen om te wandelen en/of te fietsen of andere leuke activiteiten! Ik heb een geweldige vakantie gehad en kom zeker terug! Dank jullie wel.

Nick

Fantastisch vakantie huis

Heleen Spijkerman,
17-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat hebben we weer genoten van onze vakantie in jullie mooie huis , aan het einde van de dag even een duik nemen in het zwembad was wel heerlijk met die warmte deze zomer . Fijne gastheer/vrouw

Er is gewoon niks op aan te merken

GE-WEL-DIG

Dennis Reitsma,
1-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het was een leuke mooie gezellige fijne week! Voorzien van alles wat je nodig hebt op vakantie en was het er niet dan is het in een piep geregeld! Behalve in de omgeving was het ook in het appartement (Andes) erg goed vertoeven met zwembad sauna en zonnebank. Ook de gastheer- en vrouw zijn erg vriendelijk en sociaal en zorgen dat je een zorgeloos verblijf hebt! Met onze zoon Sem (kleine man van 1.5 jr) kon alles: Bedje, stoeltje servies en zelfs voldoende speelgoed (hele bak vol met van alles en nog wat) stond klaar!! Veel gelegenheid om te zitten liggen luieren en op pad te gaan! Wij zijn laatste wk van augustus geweest en geen slecht weer gehad dus hebben dankzij hun tips veel gezien en lekker (buiten de deur) gegeten! Wij komen zeker terug!!

Ik was nog nooit in Oostenrijk geweest maar dit voelde als thuiskomen!!

Fantastisch! We hebben weer genoten!

Bas,
10-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik kan niets bedenken dat niet goed is aan dit geweldige appartement! Alles perfect geregeld, schoon, geweldige 'beheerders', fijne eigenaren en ga zo maar door!

Super

Fleur,
11-7-2018

Mooi en verzorgd appartement, zeer vriendelijk ontvangen.

Prachtige en kindvriendelijke omgeving! We hebben een heerlijke week gehad.

Geweldig.. we komen zeker weer..

Erik westerveld,
14-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We verbleven begin juni 1 week in appartement Andes. Een zeer ruim appartement met goede bedden, heerlijke bank en eethoek die lang tafelen goed mogelijk maakt. Prachtig ingericht en echt alles is aanwezig. Aangrenzend een prachtige tuin met ruim terras en goede comfortabele tuinset. In de tuin kun je heerlijk genieten van de zon maar bied ook genoeg schaduw plekken. Links van het appartement bevind zich het heerlijke verwarmde zwembad.. Er zijn diverse appartementen maar de opzet is zo dat ieder toch volledige privacy heeft, geweldig gedaan. Het dorp is klein maar alles aanwezig. Bakker, supermarkt en restaurants en dus alles op loopafstand zelfs een prachtig meer waar je kunt zwemmen, vissen kinderen spelen en ook met goed restaurant met prachtig uitzicht. Kortom niet alleen een accommodatie om te verblijven voor een wintersport vakantie maar ook voor de rest van het jaar. Tevens geweldige gastheer en gastvrouw we voelden ons thuis.

Hier wil je terugkeren!

Casper,
1-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke skiweek gehad met onze vriendengroep. We verbleven in het appartement Himalaya. Aan de lange stamtafel spelletjes spelen na een uitgebreid warm bad. Het huis is voorzien van alle gemakken en het skigebied Serfaus-Fiss-Ladis was ondanks de wegopbrekingen prima te bereiken. We hebben een topweek gehad en we komen zeker weer terug!

Daarnaast zelfs in het paasweekend nog prima ski-omstandigheden met verse sneeuw.

Loes Vorderman-Boerkamp,
18-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goede service.

We hadden 3 kleine kinderen mee waar alles voor geregeld was: box, speelgoed, verschoonkussen, bedjes, wipstoel.

Er vertrekt een bus op loopafstand richting Fiss. Verder kan je met de auto richting Nauders en Samnaun op ca. 30 min. rijden en voor de beginners is er Fendels op loopafstand.

Wij hadden 2 appartementen in het huis maar konden samen zitten eten dus er was voldoende ruimte.

We hebben het erg gezellig gehad.

Fantastisch, we komen zeker terug!

Eefje,
13-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super verblijf!! Het appartement/huis is prima in orde. Alles is schoon en er is ruimte genoeg wanneer je met een groep bent. We hadden kleine kinderen bij en hier was alles voor geregeld. Van bedjes tot speelruimtes.

de ligging van het huis is perfect, de bakker en supermarkt op loopafstand en de pistes op een kleine autorit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Via Claudia Augusta in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Via Claudia Augusta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.