Géén boekingskosten

Meer appartement info

193 Reviews over Via Claudia Augusta

• 10van der Heijden23-08-2022

Fantastisch appartement en omgeving

Wat een fijne week hebben wij hier gehad. Fantastisch mooi appartement. Er ontbrak ons werkelijk aan niets. De huismeester Marcel en de eigenaren Gert en Karin zijn heel erg vriendelijk. Ze kennen de omgeving op hun duimpje, dus kunnen je van veel tips en informatie voorzien. Het heerlijke zwembad erbij was voor onze kinderen helemaal super. Ook fijn dat er voor iedereen genoeg handdoeken beschikbaar zijn. Prachtige omgeving. Wij komen hier graag nog eens terug!

• 10Natuur
  • 8Fam Bos29-08-2021

Mooi gebied, toegankelijk. Zeker doen

Een mooi appartement. Alles wat je nodig hebt zit er bij. Een verwarmd zwembad in de tuin, vooral voor de kinderen erg leuk. Zwemmeer op loopafstand , goede restaurants op loopafstand. Goed verzorgd, handdoeken die gewisseld worden. Er staat een wasmachine en een droger. Goede communicatie, huismeester Marcel kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Echt aan te bevelen. We hebben een fijne vakantie gehad.

• 8Ligging t.o.v. pistes
    • 8Ruimte
  • 10Richard Lucas10-08-2021

Fantastisch verblijf en gastvrijheid

Geweldig verblijf met geweldige mensen door wie je wordt ontvangen. Erg schoon en heel divers ingericht. Alles is aanwezig en aan luxe geen tekort. Dit is echt de plek om helemaal tot rust te komen en weer op te laden. Omgeving is oogverblindend mooi en zo schoon, de Oostenrijkers zijn erg vriendelijk en zeer gastvrij. Eigenaren zijn heel informatief zodat je tijd tekort komt om in twee weken alles te doen, wat rest is dus nog eens terug komen en dat gaan wij ook zeker weer doen.Karin en Gert nogmaals enorm bedankt dat jullie ons een geweldige vakantie hebben bezorgt. Voor ons een dikke 10 en dito X

• 10Nicole29-12-2019

Genieten in winter en zomer

Wij verbleven in de studio, niks mis mee, maar Karin heeft ons het grote appartement laten zien, en dat is zo luxe en groot. En ook zo huiselijk. Heel warm en gezellig. Leuk om een keer met een grotere groep op vakantie te gaan. Of bijvoorbeeld je jubileum vieren met vrienden en familie. Wij komen zeker terug om de mooie omgeving ook een keer in de zomer te beleven.

• 10Adriaan02-12-2019

Heel veel waar voor je geld!

Wij gingen vroeg skiën. Voor de eerste keer bij Karin en Gert. De gletsjers zijn per auto prima bereikbaar. Karin en Gert zijn echt warme en vriendelijke mensen. Ze verhuren al 12 jaar en weten de weg in Oostenrijk en in Ried. Ze zijn zo behulpzaam en willen het je alleen maar naar je zin maken. Zo maken zij het verschil. Helemaal geweldig. Wij komen zeker terug.

• 9Willem van dijk15-11-2019

Fantastisch , gewoon perfect , weer geboekt !!

ErG gezellige mensen , leuk verblijf , erg netjes , gezellig ingericht , en wij hebben weer geboekt voor januari 👍👍echte aanraader

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Hermien De bok15-11-2019

Geweldig

Super mooie omgeving en hele aardige mensen

• 10Max12-11-2019

Super locatie, stijlvol en schoon!

Heerlijk 10 dagen in de Oostenrijkse bergen verbleven in Ried im Oberinntal, genoten van de omgeving waar veel te zien en te doen is, we hebben veel gewandeld in de prachtige omgeving. Het dorpje zelf heeft ook meerdere lekkere restaurantjes en een supermarkt wat allemaal op loop afstand ligt. Het appartement is van alle gemakken voorzien, erg stijlvol ingericht en super schoon. In de zon was het heerlijk vertoeven in de ruime tuin met zwembad. Wij hebben een super verblijf gehad en zullen zeker terug komen!

• 10Rosalie11-11-2019

AANRADER!!

Wij zaten in het appartement Kilimanjaro. Het is en blijft een PRACHTIG verblijf. Dit jaar zijn we met zijn allen lekker gaan wandelen. De lieve eigenaren waren erg behulpzaam en hebben ons goed geholpen tijdens onze vakantie. De mooie plekken die we gewandeld hebben zijn in Fendels, Pfunds, Serfaus, Imst, Kaunertal en Wenns. We hebben volgend jaar alweer vastgezet bij Via Claudia Augusta. Wij verheugen ons nu al op volgend jaar 2020.

• 10Stefan en Anouk26-09-2019

Fantastisch huis, fantastische omgeving!!

Prachtige locatie en heel veel te doen in de omgeving. Natuur is prachtig, de avonturen speeltuinen overal zijn superleuk voor kinderen. Wandelen is mooi en leuk. In Ried is de Badensee prachtig en superleuk.

Het huis is van alle gemakken voorzien en prachtig ingericht. Het zwembad in de tuin maakt het af. Wij komen er sinds de opening (10 jaar) regelmatig zowel in de zomer als in de winter en elke keer is het weer heerlijk.

Appartement Via Claudia Augusta info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Moos 50, 6531