Appartement Via Claudia Augusta

Appartement
Appartement Via Claudia Augusta
9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Via Claudia Augusta voor je op een rij gezet:

150 reviews over Appartement Via Claudia Augusta in het Nederlands

Geweldig.. we komen zeker weer..

Erik westerveld
14-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We verbleven begin juni 1 week in appartement Andes. Een zeer ruim appartement met goede bedden, heerlijke bank en eethoek die lang tafelen goed mogelijk maakt. Prachtig ingericht en echt alles is aanwezig. Aangrenzend een prachtige tuin met ruim terras en goede comfortabele tuinset. In de tuin kun je heerlijk genieten van de zon maar bied ook genoeg schaduw plekken. Links van het appartement bevind zich het heerlijke verwarmde zwembad.. Er zijn diverse appartementen maar de opzet is zo dat ieder toch volledige privacy heeft, geweldig gedaan. Het dorp is klein maar alles aanwezig. Bakker, supermarkt en restaurants en dus alles op loopafstand zelfs een prachtig meer waar je kunt zwemmen, vissen kinderen spelen en ook met goed restaurant met prachtig uitzicht. Kortom niet alleen een accommodatie om te verblijven voor een wintersport vakantie maar ook voor de rest van het jaar. Tevens geweldige gastheer en gastvrouw we voelden ons thuis.

Hier wil je terugkeren!

Casper
1-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke skiweek gehad met onze vriendengroep. We verbleven in het appartement Himalaya. Aan de lange stamtafel spelletjes spelen na een uitgebreid warm bad. Het huis is voorzien van alle gemakken en het skigebied Serfaus-Fiss-Ladis was ondanks de wegopbrekingen prima te bereiken. We hebben een topweek gehad en we komen zeker weer terug!

Daarnaast zelfs in het paasweekend nog prima ski-omstandigheden met verse sneeuw.

Loes Vorderman-Boerkamp
18-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goede service.

We hadden 3 kleine kinderen mee waar alles voor geregeld was: box, speelgoed, verschoonkussen, bedjes, wipstoel.

Er vertrekt een bus op loopafstand richting Fiss. Verder kan je met de auto richting Nauders en Samnaun op ca. 30 min. rijden en voor de beginners is er Fendels op loopafstand.

Wij hadden 2 appartementen in het huis maar konden samen zitten eten dus er was voldoende ruimte.

We hebben het erg gezellig gehad.

Fantastisch, we komen zeker terug!

Eefje
    13-3-2018
    • Ligging t.o.v. pistes8

Super verblijf!! Het appartement/huis is prima in orde. Alles is schoon en er is ruimte genoeg wanneer je met een groep bent. We hadden kleine kinderen bij en hier was alles voor geregeld. Van bedjes tot speelruimtes.

de ligging van het huis is perfect, de bakker en supermarkt op loopafstand en de pistes op een kleine autorit.

• Ligging t.o.v. pistes8

Een appartement met alles erop en eraan alle luxe is aanwezig. Eigen skiruimte, aparte speelruimte voor de kinderen. Dicht bij het centrum en de bushalte gelegen.

Geweldig verblijf voor alle seizoenen

Juul
    16-11-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

De herfst is ook prachtig in dit gebied, de vele kleuren in de natuur en omgeving nodigen uit tot uitstapjes in de regio. Het is dan goed thuiskomen in de gezellige, superschone en compleet ingerichte appartement vvan via claudia augusta

super goed

Gaby Derksen
    16-11-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

De appartementen zijn allemaal goed en super gezellig ingericht en zijn van alle gemakken voorzien. Voor de kleinere kinderen is er een mooie speelkamer waar ze zelf ongestoord kunnen spelen. Voor de rest kun je gebruik maken van de sauna met massage bedden en met rustige muziek . In de zomer kun je buiten gebruik maken van het zwembad en een bbq ruimte overdekt. Het zijn diverse appartementen voor grotere en kleinere gezinnen .

Elke keer weer super!!

Ben V.
    10-11-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Super gastvrij verblijf met alles in de omgeving!!

Voor herhaling vatbaar!

L.vd.kolk
    8-11-2017
    • Ligging t.o.v. pistes7

Prachtig schoon huis in een mooie omgeving,

gerund door lieve mensen.

Fantastisch!! Een aanrader!!

TvdV
    8-11-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement was ruim en schoon. Het was alsof ik thuis kwam.

Ik kan geen enkel minpuntje opnoemen.

Er is aan alles gedacht tot in het kleinste detail.

Het is absoluut een top appartement!

Mooie omgeving.

Wij komen zeker volgend jaar weer terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Via Claudia Augusta in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Via Claudia Augusta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Via Claudia Augusta scoort een 9.58 uit 10 op basis van 166 reviews.