Aparthotel Truyenhof

8,3

• Ligging t.o.v. pistes6,6

8 tips over Aparthotel Truyenhof

Marc Sollman, 12-8-2014
Wij zijn hier reeds 4 keer geweest en ontdekken iedere keer weer nieuwe gebieden en wandeltochten in de omgeving. Volgens ons echt het mooiste gebied in Oostenrijk
Manon, 12-8-2014
Schaf een Goldkarte aan, verkrijgbaar in het hotel. Voor veertig euro kun je een week lang onbeperkt gebruik maken van alle bergliften in de wijde omgeving. Dat is sowieso een aanrader (zeker met kinderen) want overal in de bergen wordt aan kinderen gedacht: speeltoestellen van hout, speurtochtjes-met-spellen die je op eigen gelegenheid kunt doen.
Evie, 12-7-2014
Enorm veel te beleven voor de kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Truyenhof voor je op een rij gezet:

Inge Van Echelpoel, 24-7-2013
vraag bij de receptie zeker achter je golden-gastencard en doe de vele leuke kinderwandelingen. Aanrader is Fiss met de fisser flitzer als wandeldoel.
Fam. Roels, 27-8-2012
Koop zeker de Summercard Gold (43 euro per volwassenen) dan kun je gedurende 6 dagen onbeperkt gebruik maken van de skiliften en de Gletscherstrasse. De moeite waard!
MIMI, 2-8-2012
Gratis tennisvelden in de tuin.

Karlien Blum, 22-7-2012
Met kleine kinderen zeker Serfaus, Fiss en Ladis bezoeken. Ook bibi-marchenwald in Ried zelf en Fendels is heel leuk voor de kids. Ook de Kaunertaler gletsjer met een wandelingetje door een tunnel van ijs en met de kabelbaan naar het tweelandenpunt is een aanrader. Als je ook even naar Italië wil rij je op een zonnige dag naar Lago di resia.
Manon, 3-1-2012
In Hotel Truyenhof zit je altijd goed. In de winter staan zes skigebieden tot je beschikking, allemaal snel met auto of skibus te bereiken. In de zomer bieden die bergen kilometers wandelplezier en prachtige vergezichten over nog mooiere bergen. Ook voor kinderen leuk: op veel plaatsen op wandelroutes vind je speeltoestellen met hout en water en elke berghut waar je wat kunt drinken heeft wel een speelplek. Italië en Zwitserland liggen ook om de hoek. Leuk bij wat minder weer.

We hebben een aantal aanbieders voor Truyenhof voor je op een rij gezet: