Aparthotel Truyenhof

Volop genieten!

Juutje
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima balans tussen Oostenrijkse gemütlichkeit en luxe! Bijzonder vriendelijk personeel en alles is tip top verzorgd. Het diner bestaat uit 5 gangen, waarvan je zelf 2 gangen kunt kiezen uit het salade- en soepbuffet. Bij de thema avonden wordt er nog extra uitgepakt, echt fantastisch. 's middags, vanaf 15.00 is er een ápres- ski buffetje met keuze uit dranken, soep met brood en heerlijke lekkernijen. Het Welness gedeelte van het hotel is onlangs helemaal gerenoveerd. Heerlijk om na het skiën nog even te relaxen en te genieten van het mooie uitzicht in het verwarmde buitenzwembad! Er is een familiesauna aanwezig(met badkleding) en diverse sauna's zijn (vanaf 16 jaar en zonder badkleding) beschikbaar. Kamers zijn netjes en schoon. Ook uit de skigebieden kun je kiezen, voor de wat minder ervaren skiër of een gezin met kleine kinderen is er dichter bij ook voldoende uitdaging en voordeliger dan in het skigebied Fiss Serfaus Ladis(en minder druk, vooral in het hoogseizoen)! Indien men meer uitdaging nodig is het skigebied Fiss Serfaus Ladis in nog geen 10 minuten per auto of pendelbus bereikbaar! Voor een heerlijke verwenvakantie ben jij bij dit hotel op het juiste adres!

Prima hotel

Michel Moors
24-7-2017

Nieuw aangelegde tuin met speeltoestellen en (gratis) minigolf. Super mooi zwembad en wellness.

Lekker eten en ruime kamer ; meubilair wel ietwat gedateerd, maar verder wel heel netjes en proper. Vriendelijk personeel.

voor een lekker rustig verblijf

Schaep Annik
16-7-2017

Het hotel was aan de rand van het dorp gelegen op loopafstand van het centrum. Er was geen lawaai van doorgaand verkeer. Je kon er echt genieten van de stilte. Het uitzicht vanuit de kamers was zeer aangenaam. De service was zeer goed. De kamers zijn enkele jaren geleden opgeknapt en zijn gemoderniseerd, echter de badkamer is niet onder handen genomen. De lift was ook gedateerd maar wel handig om het derde verdiep te bereiken na een dag gewandeld te hebben. De eetzaal en bar zijn zeer leuk om te vertoeven. Voor de jongste kinderen is er veel te doen: kinderanimatie, minibioscoop, speeltuin, minigolf. Voor de volwassenen is er een zeer mooie welness afdeling. Wat ons zeer aansprak was het zwembad: zeer modern binnen en buiten zwembad met elkaar verbonden. Een hotel zeker aan te raden voor mensen die dagelijks de auto nemen om een uitstap te doen want het busverkeer is niet erg uitgebreid in het dorp. hierdoor ben je erg beperkt in de uitstapmogelijkheden.

Fantastische wintersportplek

Arianne
14-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Heel goed hotel met topservice. Personeel zeer vriendelijk en bereid te helpen waar mogelijk. Fijne sfeer in het hotel en genoeg voorzieningen. Alleen stukje rijden naar de pistes

Supper hotel

Dhaese
11-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Supper hotel. Mega vriendelijk . Heel goed eten . Mooie vernieuwd zwembad en wellnes . Wij komen zeker terug!

zeer goed

Fam B Vanacker
30-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel, mooie kamers, goede faciliteiten, aangename eigenaars en vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet: zeer goed, diner 's avonds: goed maar mist wat verfijning. Kinderanimatrice was een beetje opdringerig maar verder qua kindvriendelijkheid is dit hotel echt de max! Qua ligging ook erg goed, aan de andere kant van de vallei licht Serfaus, een wandel- en familie-activiteiten paradijs!

• Ligging t.o.v. pistes6

Zowel volwassenen als kinderen voelen zich hier thuis. Het hotel is erg gezellig en het eten is echt super. De kamers waren in orde en proper. Het is wel even rijden naar Serfaus (kwartiertje + metro), maar wij vinden dat niet erg want het skigebied is top daar.

zeer goed

Balliere
20-8-2015

Een zeer verzorgd hotel met veel aandacht voor kinderen. Door het mooie weer hebben we veel gebruik kunnen maken van het buitenzwembad. Er was een groot speelveld met minigolf, speeltoestel voor de kleinere kinderen, tafeltennis, ... In het restaurant stoorde het ook niet dat we er waren met een peuter. Er werd onmiddellijk gezorgd voor een kinderstoel aan tafel. het personeel was heel vriendelijk. Het hotel is zeker een aanrader voor jonge gezinnen.

Super hotel!

Dumont
22-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Lekker en veel eten, propere kamers, familiesaunalandschap, speelkamer, heel vriendelijke eigenaars en personeel! 10 min rijden van de piste, maar heel vlot te bereiken. Wij zijn super tevreden!

Geweldig hotel voor het hele gezin

Marc Sollman
12-8-2014

Dit hotel ligt in een fantastische omgeving. Zeer leuk team zorgt ervoor dat je er een heerlijke onbezorgde vakantie hebt.

We hebben een aantal aanbieders voor Truyenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Truyenhof in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Truyenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Truyenhof scoort een 8.49 uit 10 op basis van 92 reviews.