Appartement Reich

4 reviews over Appartement Reich in het Nederlands

Schitterend appartement

Hans Rijks
25-8-2010

Appartement Raich is een super onderkomen .We hadden een 6 persoons appart met 2 toiletten en zeer veel ruimte.We werden zeer vriendelijk onthaald door Marcus Raich en kregen heel veel info over wandel routes .De omgeving van Riet is prachtig [aan te bevelen is een bezoek aan het Kaunertal] Daar integen viel Samnaun in ch zeer tegen alleen de benzine 0.99 euto per liter is er goedkoop.We hebben de reis via een touroperator geboekt dit was zeer voordelig i.v.m. een jubileum-aanbieding. Je kunt inernetten kostenloos .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

mooi appartement op prima (rij)afstand van piste

Gert en Anita
18-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Appartement RAICH, 6 persoons. Wij zaten er met z'n vieren (2 stellen). Dan had je voldoende ruimte. 2 ruime slaapkamers.Appartement was zeer schoon, We misten wel een magnetron of oven. Verder kreeg je halverwege de week schone handdoeken. Eigenaren zeer vriendelijk. Pistes fiss/ Ladis op 6 km afstand, weg goed te rijden. Skibus ook om de hoek. Totaal niets van andere huurders gehoord (goed geïsoleerd). Prima was ook de lift waarmee je alleen met een sleutel bij je appartement kon komen. Supermarkt onder complex, handig maar wel duur. Hofer (Aldi) was in Prutz, een km of 3 verderop. Er was wel een grote speelruimte voor kinderen met oa. tafeltennistafel. er was ook een sauna. Daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in januari 2010
2007

Eigenaar is enthousiast, behulpzaam, professioneel

W. van der Zanden
1-8-2007

Eigenaar is enthousiast, behulpzaam, professioneel. Ook nederlands wordt redelijk verstaan en zelfs een beetje gesproken (zeker handig voor de kinderen). In de zomer is er ook voor kinderen e.e.a. te doen in de regio (Fiss en Nauders). Klein nadeel: het appartementenhuis licht in een redelijk drukke straat met een cafe er tegenover ('s-avonds wel eens herrie). Verder kan je in de omgeving prachtig wandelen (zowel moeilijke, voor kletteraars, al gemakkelijke wandelingen).

Gereisd familie in juli 2007

• Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Van 19 t/m 26 mei in Appartement Raich geweest. Modern appartement, centraal in Ried gelegen, boven supermarkt (ook zaterdag bij aankomst open) en Toeristen-informatie.

Prima uitgangspunt voor een wandel-vakantie. Zowel vanuit Ried als vanuit plaatsen in de directe omgeving (Fiss, Serfaus, Pfunds, Nauders, etc.) zijn prachtige wandelingen te maken.

Ried zelf is klein, maar heeft voldoende voorzieningen. Vaak is in mei alles gesloten, maar dat bleek in Ried mee te vallen.

Kortom, een prima week gehad, goed appartement, goede prijs-kwaliteit verhouding, prachtige omgeving.

Gereisd anders in mei 2007

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Reich in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Reich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.