Appartement Haus Elisabeth

Appartement
Weer vandaag21°-4°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Elisabeth voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Haus Elisabeth in het Nederlands

2007

Voor niet te veel luxe en weinig geld Prima Fam

j.Klijs
7-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor niet te veel luxe en weinig geld Prima

Fam. Klijs

Gereisd familie in september 2007
2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het huis en de kamers zien er wat ouderwets uit en de inrichting is envoudig. Wel voldoende ruimte en vrij netjes. Prima ligging vlakbij de halte van de skibus en het centrum. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd anders in augustus 2005

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Haus Elisabeth

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Elisabeth in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.