Pension Haus Alpenrose

Pension
7,7

• Ligging t.o.v. pistes8,0

2 reviews over Pension Haus Alpenrose in het Nederlands

Prima hotel met ruime kamers

Jos en Jan Flaton
1-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer ruime kamers met prachtig uitzicht over het dal en op Fiss/Serfaus. Hotel zeer kindvriendelijk. Eten eenvoudig maar goed. Prima gratis wellness met 2 sauna's en turks bad iedere dag vanaf 4 uur geopend. (behalve op zaterdag). Liften 5 min. lopen.

Gereisd Met partner in december 2008
2007

Vriendelijk familiehotel

Roelants
13-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijk familiehotel. Eten was redelijk.

Gereisd Familie in Thu Dec 13 2007 17:59:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Haus Alpenrose

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Alpenrose in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Alpenrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.