Appartement Ferienwohnung Sailer

uiterst compleet

Leen
28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit appartement is geleden op de eerste verdieping. drie ruime slaapkamers met douche en toilet, een living, een open eetkeuken, een hal met nog een toilet, een infrarood sauna. In de kelder een berg/droogruimte. De bedden zijn prima, de inventaris is meer dan compleet.

We maakten gebruik van de skiliften en het skigebied Fiss.

De eigenaar van de Ferienwohnung geeft je een pas zodat je drie keer per dag gratis per bus naar het skigebied gebracht wordt. Vanaf 15.00 uur kun je om 15, 16 en 17 uur gratis met de bus terug. Skispullen neemt de chauffeur mee.Skilockers zijn te huur zodat je je skispullen daar achter kunt laten.

Geweldige mogelijkheden voor kinderen. Skischool, Berta's Kinderland. kinderen kunne tussen de middag opgevangen worden en krijgen een warme maaltijd. Betaalbare prijzen in de restaurants.

Ried im Oberinntal heeft een goede M Preis supermarkt, een warme bakker en een goed geoutilleerde skiverleih.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnung Sailer in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnung Sailer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.