Camping Dreiländereck

CampingWeer vandaag26°13°
Camping Dreiländereck

2 tips over Camping Dreiländereck

Marjan, 30-7-2013

Aan te bevelen: Kaunertaler gletscherstrasse. Super in de zomer helemaal naar 3000 meter hoogte te rijden en in de sneeuw te staan. Veel moois onderweg te zien (watervallen, stuwmeer etc.)

Ook leuk met kinderen: Moseralm in Fiss. In de zomer veel leuks te doen bij het middenstation. Zeker met de rodel weer teruggaan naar Fiss. Echt leuk!!!

Joep, 26-8-2012
Voor wandelaars is er voldoende te beleven. Aanrader is om de auto te nemen en in 50 minuten naar Mals (zuid Tirol) te rijden. Parkeer bij het station en huur een fiets. Alleen maar bergaf naar Meran in 3,5 uur tijd. Fiets afgeven op het station in Meran en met de trein terug naar Mals. Echt een superdag met mooie indrukken door mooie fruitgaarden. Ga eens eten bij Gasthof Wilder Mann in Tössens. Altijd open en met een ongekend uitgebreide menukaart.