Camping Dreiländereck

Camping Dreiländereck

27 reviews over Camping Dreiländereck in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Annemarie Peters, 11-2-2017

Prima camping voor de wintersport. De skibus vertrekt om de hoek van de camping naar het fantastische gebied Fiss-Serfaus-Ladis. Het sanitair is niet van het nieuwste, maar netjes en schoon. Gelukkig vanaf dit seizoen zonder douchemuntjes! Vriendelijke eigenaren en medewerkers, met kerstavond werd er voor alle gasten een "borrel" met vruchtenthee, kerstkoekjes en muziek georganiseerd. In de winter veel vaste gasten, maar erg vriendelijk. Wij komen volgend jaar weer terug!

Nooit meer

JB, 8-9-2015

Na geresreveerd te hebben en 120 euro te hebben aanbetaald was er bij aankomst geen plek op de camping, we konden onze tent-trailer op de parkeerplaats opzetten en de volgende dag zou er een plek vrijkomen. Helaas is dit schering en inslag en zie je de ene na de andere boze gast bij de receptie staan.

Omdat ik weigerde alles op te zetten en de volgende dag weer te verkassen boden zij ons een trekkershut aan met een tweepersoonsbed waar we met zn vieren in moesten slapen. Uiteindelijk hebben twee van ons in de hut geslapen en twee in een tentje dat zij hadden.

De plekken zijn klein en gasten worden soms voor elkaar neergezet.

Valse beloften bij reservering

Familie Baptist, 16-8-2015

Deze camping heeft krappe plaatsen en een slecht reserveringsysteem waarbij ze valse beloften doen. Wij hadden van tevoren duidelijk aangegeven dat we een plek nodig hadden voor een grote tent (De Waard) die 10 x 6 m inneemt. Er werd vriendelijk bevestigd dat dit geen probleem was: "Wir haben wie mitgeteilt, einen schönen, großzügigen Stellplatz mit ca. 90m² für Sie". Wij reserveerden deze plaats en deden een aanbetaling van 120 euro. Eenmaal aangekomen was er geen plaats voor ons beschikbaar. Er werd ons gevraagd of we een halve tent konden opzetten (....) want de dag erna zou er wel plek zijn. Wij protesteerden. De eigenaresse deed op zich haar best en bood ons een 'grote' plek aan die diezelfde avond vrij zou komen. Echter, die plek was 8 x 8 m, dus niet diep genoeg. En andere plekken waren niet veel groter op deze hutje-mutje camping. We verontschuldigden ons en zeiden dat we ergens anders heen zouden gaan. Maar de boze eigenaresse gaf onze aanbetaling van 120 euro niet terug.

Mooi huisje, prachtige omgeving, privacy minder

dixividi, 16-8-2015

Wij hadden de bungalow aifnerblick gehuurd. Een heel mooi huisje met een prima overdekte veranda. Mooie stoelen, goede tv, prima wifi. Alles in orde. De omgeving is geweldig. Ook in de zomer. Fiss, ladis, serfaus, en het gebied bij Nauders en Landeck. Plus nog een geweldige gletsjerstraat (kauneertal)

Het enige nadeel vonden wij eigenlijk dat de beheerdster mensen een plek beloofde en dat vervolgens niet kon waarmaken. Deze mensen moesten een plek zoeken op de parkeerplaatsen tegenover het huisje. Dit gebeurde telkens weer. Waardoor het voor ons wat onrsutig was. Ook vonden wij de pods erg dicht geplaatst op het huisje. Dit gaat ten koste van de privacy, want soms zitten mensen vlak voor je veranda.

Verder een prima camping midden in het dorpje waar je leuk kunt wandelen. Op 5 km zit een grote Hofer waar je goed boodschappen kunt halen. We hebben een heerlijke week gehad.

Dramatische camping...MIJDEN a.u.b.

Jasper, 3-8-2015

Na telefonisch overleg hadden ze voor 4 dagen plaats. Ja...op het parkeerterrein tegenover de receptie. "Morgen hebben we een echte plaats voor u"! De volgende ochtend "Geen plaats en of we wilden vertrekken naar Pfunds". Omdat wij toch alleen kwamen voor het wandelen in Serfaus Fiss Ladis dit geweigerd en uiteindelijk mochten we blijven, uiteraard op de 'parkeerplaats' en niet op de beloofde grote plek. Deze vrouw liegt alles bij elkaar alleen maar om zoveel mogelijk geld binnen te halen. Bij haar broer 150 meter verderop stonden 5 caravans waar zij geen plaats voor had. Deze mensen liepen met hun afwas dwars door het dorp met hus afwas of om even te douchen (voor 1 Euro per muntje!). Nee nooit, maar dan ook nooit meer naar deze oplichter. Deze familie brengt de altijd gastvrije Oostenrijkers in diskrediet.

Voor 43,30 Euro per nacht (gelukkig maar 2) en 15 Euro wifi kosten lichter reden we gillend het terrein af...Kortom; Mijd deze camping!

Redelijk maar dat is het dan ook wel

john, 27-8-2014

Aardige boeren camping in het midden van Ried. De eigenaren zijn heel behulpzaam en qua plek hadden wij niet te klagen een mooie grote kavel bij de appelboom. Dit is een echte ski camping die in de zomer wat bij verdienen aan zomergasten. Docuhen kost je 1 euro voor 5 minuten (niet van deze tijd) Broodjes zijn beter en goedkoper bij de bakker in Ried. Wat wel aan te raden is , is de wijn uit de streek die bij de receptie wordt verkocht heel lekker. In de zomer is er in Ried niet veel te beleven, maar als je er oog voor hebt is er genoeg te wandelen/fietsen en in de kabelbaan naar boven in de bergen. Kortom een aardige camping maar vertier moet je zoals overal zelf zoeken.

een matige camping

kosterman, 16-7-2014

We zijn net terug uit Oostenrijk, we hebben verschillende campings aangedaan, en vonden deze 1 van de mindere, prijs/ kwaliteit was niet goed. Wij vonden 33euro te veel voor wat je krijgt. Het was niet meer als een boeren camping in Nederland daar betaal je 17euro voor. Eigenaren waren niet onvriendelijk.

niet voor herhaling vatbaar

Blokhuis-Groenendijk, 17-8-2013

saaie camping zeer kleine plaatsen voor veel geld kan alleen met contant geld betalen.. weinig service.

Net terug van 3 nachtjes op deze camping. Wij waren op doorreis na een vakantie aan het Gardameer. Camping is prima als je de omgeving wilt verkennen. Ligt mooi centraal. Op de camping zelf weinig te beleven voor kinderen, behalve de tafeltennistafel. Wel een binnen-speelhok. Douches en w.c.'s prima schoon en fris, maar dat is vrij gebruikelijk op de Oostenrijkse campings.

Wel jammer dat je douchemuntjes moet kopen a 0,60 per stuk voor 6 minuten douchen. Beetje ouderwets. Broodjes op de camping ook vrij prijzig. Wij betaalden voor 6 kaiser broodjes en 2 bruine broodjes € 5,40! In de omgeving wel veels moois te zien.

Fijne camping

GJN, 30-6-2013

Fijne, rustige en prettige camping die centraal gelegen is aan de rand van het dorp Ried. Winkels en restaurants op loopafstand! In de omgeving zeer veel te doen voor iedereen, jong en oud. De plekken zijn idd wat aan de kleine kant en dan nog de auto voor de deur, wordt wat vol maar er valt mee te leven vonden wij. Voor herhaling vatbaar!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dreiländereck in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dreiländereck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dreiländereck scoort een 7 uit 10 op basis van 35 reviews.