Camping Dreiländereck

Tonen op kaart

41 reviews over Camping Dreiländereck

• 10jan van rijssen08-09-2019

geweldige plek , SUPER

Een week met motorvrienden rijden in de bergen , de camping ligt prachtig in het dorp , alles op loopafstand , de camping is mooi klein en het is allemaal even netjes , gratis douchen , vriendelijke mensen die met je meedenken en adviseren als er wat is . wij komen zeker terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Leuverink Ton07-08-2019

Spuer

Mooie camping met zeer vriendelijk mensen

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7walbo22-08-2018

Schone camping, goed voor op doorreis

Kleinere rustige camping met schoon sanitair en gratis douches. Plaatsen staan erg op en door elkaar. Geen winkeltje op camping wel broodjes service. Op de camping is geen zwembad maar met de summerkarte kun je gratis naar een zwembad op fietsafstand. Ook kun je gratis naar strandbad (loopafstand). Met ov kun je gratis naar bijv Fiss-Ladis-Serfauss. Op loopafstand supermarkt en restaurant, bakker. Op loopafstand kun je met de gondel en stoeltjeslift naar boven en met de mountainkart naar beneden. Leuk voor de kids. Wel prijzig (totaal 90 euro voor 2 volw. en 2 kids). Wifi gekocht op camping, slechte verbinding. Wij waren op doorreis en hebben op parkeerplaats gestaan, jammer dat deze parkeerplek zo klein was, dat we bij de buren konden zien wat ze op hun bord hadden liggen. Nederlands sprekende dame aan receptie. Vriendelijk personeel. Kleine speelruimte voor de kleinere kids. Voor de jeugd is op de camping niets te beleven.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2017
    7Annemarie Peters11-02-2017

Heerlijke vakantie

Prima camping voor de wintersport. De skibus vertrekt om de hoek van de camping naar het fantastische gebied Fiss-Serfaus-Ladis. Het sanitair is niet van het nieuwste, maar netjes en schoon. Gelukkig vanaf dit seizoen zonder douchemuntjes! Vriendelijke eigenaren en medewerkers, met kerstavond werd er voor alle gasten een "borrel" met vruchtenthee, kerstkoekjes en muziek georganiseerd. In de winter veel vaste gasten, maar erg vriendelijk. Wij komen volgend jaar weer terug!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• Oude reviews

6JB08-09-2015

Nooit meer

Na geresreveerd te hebben en 120 euro te hebben aanbetaald was er bij aankomst geen plek op de camping, we konden onze tent-trailer op de parkeerplaats opzetten en de volgende dag zou er een plek vrijkomen. Helaas is dit schering en inslag en zie je de ene na de andere boze gast bij de receptie staan. Omdat ik weigerde alles op te zetten en de volgende dag weer te verkassen boden zij ons een trekkershut aan met een tweepersoonsbed waar we met zn vieren in moesten slapen. Uiteindelijk hebben twee van ons in de hut geslapen en twee in een tentje dat zij hadden. De plekken zijn klein en gasten worden soms voor elkaar neergezet.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 3Familie Baptist16-08-2015

Valse beloften bij reservering

Deze camping heeft krappe plaatsen en een slecht reserveringsysteem waarbij ze valse beloften doen. Wij hadden van tevoren duidelijk aangegeven dat we een plek nodig hadden voor een grote tent (De Waard) die 10 x 6 m inneemt. Er werd vriendelijk bevestigd dat dit geen probleem was: "Wir haben wie mitgeteilt, einen schönen, großzügigen Stellplatz mit ca. 90m² für Sie". Wij reserveerden deze plaats en deden een aanbetaling van 120 euro. Eenmaal aangekomen was er geen plaats voor ons beschikbaar. Er werd ons gevraagd of we een halve tent konden opzetten (....) want de dag erna zou er wel plek zijn. Wij protesteerden. De eigenaresse deed op zich haar best en bood ons een 'grote' plek aan die diezelfde avond vrij zou komen. Echter, die plek was 8 x 8 m, dus niet diep genoeg. En andere plekken waren niet veel groter op deze hutje-mutje camping. We verontschuldigden ons en zeiden dat we ergens anders heen zouden gaan. Maar de boze eigenaresse gaf onze aanbetaling van 120 euro niet terug.

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8dixividi16-08-2015

Mooi huisje, prachtige omgeving, privacy minder

Wij hadden de bungalow aifnerblick gehuurd. Een heel mooi huisje met een prima overdekte veranda. Mooie stoelen, goede tv, prima wifi. Alles in orde. De omgeving is geweldig. Ook in de zomer. Fiss, ladis, serfaus, en het gebied bij Nauders en Landeck. Plus nog een geweldige gletsjerstraat (kauneertal) Het enige nadeel vonden wij eigenlijk dat de beheerdster mensen een plek beloofde en dat vervolgens niet kon waarmaken. Deze mensen moesten een plek zoeken op de parkeerplaatsen tegenover het huisje. Dit gebeurde telkens weer. Waardoor het voor ons wat onrsutig was. Ook vonden wij de pods erg dicht geplaatst op het huisje. Dit gaat ten koste van de privacy, want soms zitten mensen vlak voor je veranda. Verder een prima camping midden in het dorpje waar je leuk kunt wandelen. Op 5 km zit een grote Hofer waar je goed boodschappen kunt halen. We hebben een heerlijke week gehad.

• 8Staat v/h sanitair

• 4Jasper03-08-2015

Dramatische camping...MIJDEN a.u.b.

Na telefonisch overleg hadden ze voor 4 dagen plaats. Ja...op het parkeerterrein tegenover de receptie. "Morgen hebben we een echte plaats voor u"! De volgende ochtend "Geen plaats en of we wilden vertrekken naar Pfunds". Omdat wij toch alleen kwamen voor het wandelen in Serfaus Fiss Ladis dit geweigerd en uiteindelijk mochten we blijven, uiteraard op de 'parkeerplaats' en niet op de beloofde grote plek. Deze vrouw liegt alles bij elkaar alleen maar om zoveel mogelijk geld binnen te halen. Bij haar broer 150 meter verderop stonden 5 caravans waar zij geen plaats voor had. Deze mensen liepen met hun afwas dwars door het dorp met hus afwas of om even te douchen (voor 1 Euro per muntje!). Nee nooit, maar dan ook nooit meer naar deze oplichter. Deze familie brengt de altijd gastvrije Oostenrijkers in diskrediet. Voor 43,30 Euro per nacht (gelukkig maar 2) en 15 Euro wifi kosten lichter reden we gillend het terrein af...Kortom; Mijd deze camping!

• 6Staat v/h sanitair

• 6john27-08-2014

Redelijk maar dat is het dan ook wel

Aardige boeren camping in het midden van Ried. De eigenaren zijn heel behulpzaam en qua plek hadden wij niet te klagen een mooie grote kavel bij de appelboom. Dit is een echte ski camping die in de zomer wat bij verdienen aan zomergasten. Docuhen kost je 1 euro voor 5 minuten (niet van deze tijd) Broodjes zijn beter en goedkoper bij de bakker in Ried. Wat wel aan te raden is , is de wijn uit de streek die bij de receptie wordt verkocht heel lekker. In de zomer is er in Ried niet veel te beleven, maar als je er oog voor hebt is er genoeg te wandelen/fietsen en in de kabelbaan naar boven in de bergen. Kortom een aardige camping maar vertier moet je zoals overal zelf zoeken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 7kosterman16-07-2014

een matige camping

We zijn net terug uit Oostenrijk, we hebben verschillende campings aangedaan, en vonden deze 1 van de mindere, prijs/ kwaliteit was niet goed. Wij vonden 33euro te veel voor wat je krijgt. Het was niet meer als een boeren camping in Nederland daar betaal je 17euro voor. Eigenaren waren niet onvriendelijk.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

2 tips over Camping Dreiländereck

• Marjan, 30-07-2013

Aan te bevelen: Kaunertaler gletscherstrasse. Super in de zomer helemaal naar 3000 meter hoogte te rijden en in de sneeuw te staan. Veel moois onderweg te zien (watervallen, stuwmeer etc.) Ook leuk met kinderen: Moseralm in Fiss. In de zomer veel leuks te doen bij het middenstation. Zeker met de rodel weer teruggaan naar Fiss. Echt leuk!!!

• Joep, 26-08-2012

Voor wandelaars is er voldoende te beleven. Aanrader is om de auto te nemen en in 50 minuten naar Mals (zuid Tirol) te rijden. Parkeer bij het station en huur een fiets. Alleen maar bergaf naar Meran in 3,5 uur tijd. Fiets afgeven op het station in Meran en met de trein terug naar Mals. Echt een superdag met mooie indrukken door mooie fruitgaarden. Ga eens eten bij Gasthof Wilder Mann in Tössens. Altijd open en met een ongekend uitgebreide menukaart.

1 vraag over Camping Dreiländereck

• karin, 27-12-2015

Recente ervaring?

Graag zou ik ook wat positieve verhalen lezen of zijn die er noet over deze camping. We twijfelen namelijk erg tussen camping prutz en deze. Qua ligging lijkt me deze beter, maar door recensies durf ik het niet echt aan... Hoop dat iemand tips/ ervaring wil delen. We gaan in hoogseizoen 3 weken met tent en 2 kids (6 en 8 jaar). Alle tips welkom! Bedankt!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig