Appartement Dominika

2 reviews over Appartement Dominika in het Nederlands

zeer goede prijs/kwaliteit.

ellen
15-8-2009

Heerlijk appartement, vlakbij dorp, bakker en (duurdere) kruidenier.

Zomers interressant voor bijzondere watersporten en gratis (met gratis summercard)zwemmeer met meerdere activiteiten

Op autoafstand twee goedkopere kruideniers.

Zeer vriendelijke gastvrije eigenaar.

Appartement is vrolijk, netjes en ruim ingericht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009
2008

Wij gaan er nu voor de derde keer naar toe !!

Coen Jurcka
26-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Schitterend nieuw appartement.

We zijn er na een lange zoekperiode naar een leuk en betaalbaar appartement als eerste huurder gekomen en gaan er met de carnaval voor de derde keer naar toe.

Het nadeel is dat je iedere dag met de bus of auto naar boven moet voor het mooie skigebied serfaus-fiss-ladis.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2008

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Dominika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dominika in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dominika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.