Hotel Belvedere

8,4

• Ligging t.o.v. pistes6,9

3 tips over Hotel Belvedere

tonnyengeertje, 9-7-2015
Het aanbieden van de e-bikes is een schot in de roos. Bijna alle gasten maakten daar gebruik van. Er zijn mooie fietsroutes in de omgeving.
sandradavina, 11-8-2012
Het hotel is een goed uitgangspunt om de omgeving te verkennen, neem dan naast de Summercard die je van het hotel krijgt vooral ook een Goldcard (te verkrijgen bij de vvv in het centrum van Ried, 43 euro voor volwassenen, kinderen t/m 14 gratis) zodat je toegang hebt tot alle bergbahnen in de omgeving, loont zich absoluut! Hierdoor heb je ook gratis openbaar vervoer. Fiss. Ladis en Serfaus zijn erg leuk voor de kinderen. Ook erg mooi is de Radurschlklamm in Pfunds en Kaunertaler Gletscher.
Josblokhuis, 11-1-2012

Prachtige uitstapjes gemaakt naar Fiss, Serfaus en Ladis.

Met de zomerkaart was het leuk om met gebruik van de kabelbanen en het openbaar vervoer daar enkele dagen plezier te hebben.

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere voor je op een rij gezet: