8,3

• Ligging t.o.v. pistes6,7

25 reviews over Hotel Belvedere in het Nederlands

Voor een relaxte en culinaire vakantie.

Astrid, 17-9-2017

Geschikt voor E-Bike tochten.Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Er worden verschillende dingen vrijblijvend georganiseerd zoals bezoek met de e-bike naar een waterbron en forellenkwekerij in de bergen en een wandelfakkel wandeltocht bij mooi weer

Wees gewaarschuwd!

Gezin van vier, 22-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes1

Een gewaarschuwd mens telt voor twee! Bedenk je dit goed wanneer je hier je vakantie wilt boeken. Of eigenlijk...boek hier liever Geen vakantie. Voor je het weet krijg je een rekening onder je neus geschoven met daarop kosten waar je niets van weet/geen melding van gemaakt is. Uit eerdere recensies (helaas pas gelezen bij thuiskomst) lazen we dat we niet de enige zijn. En omdat we zo perplex waren van dit alles hebben we het betaald en hoopten we dat er nog wel wat te regelen zou zijn. Hoe dom konden we zijn! Want uiteraard waren deze mensen tot niets bereid...het geld was tenslotte binnen! O ja, ze boden ons een waardebon aan voor een overnachting met ontbijt. Dit deden ze alleen maar voor de vorm. Want wie gaat er nu 1700 km rijden voor een overnachting met ontbijt. Niet echt een redelijke tegemoetkoming vonden wij. Voor ons dus nooit meer een vakantie bij de Familie Handl van dit hotel. En hopelijk voorkomen we door deze recensie te plaatsen dat ze dit bij nog meer mensen kunnen doen. We zijn nog bezig met juridische stappen (omdat we het rechtstreeks met hen besproken hadden en niet via een reisorganisatie), omdat we het te zot voor woorden vinden dat dit zomaar mag!

Fijn hotel met luxu badkamer goed eten en e'bikes

Wil van den hout, 9-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gratis e'bikes bij boeking luxe wellness en fijne luxe kamer en badkamer! Heerlijk verwend

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere voor je op een rij gezet:

Super hotel! Leuke eigenaar en goed personeel

M.Schruijer, 31-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede prijs kwaliteit. Mooie nieuwe wellness.

Geweldige Service! Top!

Fam. H. Hammenga, 20-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

Prachtige ligging, schoon, mooie kamer jammer dat het raam geblindeerd was op onze kamer omdat we aan de binnenzijde van het hotel zaten! Zeer vriendelijk personeel. Eten heel goed en zeer goed verzorgd. Prijs kwaliteit verhouding goed! We komen zeker terug! Minpuntje de vele vliegen!

Sehr gut...

Joke, 16-6-2016

Wij hebben en hele fijne week in Belvedere doorgebracht. Ik was eerst een beetje teleurgesteld want we hadden geen gerenoveerde kamer. Maar onze kamer was wel heerlijk ruim en ontzettend schoon. En een nette badkamer en een aparte wc. Ook was er een fijn balkon. Het eten was eenvoudig maar erg lekker en mooi gepresenteerd. Ook het ontbijt was prima. Verder was het personeel heel vriendelijk, en de omgeving prachtig. Een fijne vakantieplek!

Fijn hotel met een maar....

Roli, 12-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Personeel was erg vriendelijk, de kamers waren prachtig gerenoveerd maar de kamer die wij toegewezen kregen, nr 205, had een geblindeerd raam omdat het uitkeek op verschillende daken. De weersverwachting was behoorlijk slecht dus dan breng je wat meer tijd door op je kamer. Wij zijn zonder iets uitgepakt te hebben naar de receptie gelopen en gevraagd om een kamer met zicht. De medewerkster begreep ons " probleem" maar de enige mogelijkheid was een iets groter kamer waarvoor wij €10 per dag bij moesten betalen. Bij vertrek na 5 dagen bleek dat dit per persoon was dus €100 ipv €50. Vervelend misverstand wat uiteindelijk goed is opgelost door het hotel. Bij het eten had je iedere keer dezelfde plaats wat voor ons betekende dat wij met nog 1 echtpaar in een aparte ruimte zaten. Wij vonden het jammer dat de plaatskeuze niet wisselde of vrij te kiezen was. De porties van het diner waren vrij klein en het ontbijt was heel goed. Wij hadden ook e-bikes, erg leuk om de via Claudia op te verkennen. Mooie omgeving maar beter niet voor 10-6 gaan omdat de meeste liften nog niet open zijn en er overal wordt gewerkt om alles klaar te maken voor het zomerseizoen.

Geweldig hotel

tonnyengeertje, 9-7-2015

Mooi, schoon hotel. Onze kamer was prachtig gerenoveerd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was een Michelinster waardig, vooral het 9-gangen diner op de laatste avond.

Goed hotel!!

sandradavina, 11-8-2012

Na de vele "winterervaringen" nu een zomerervaring van dit hotel. Hotel dat iets van de straat af ligt in een rustige omgeving. Kamers waren zeer ruim met veel kastruimte, aparte wc en badkamer, zeer schoon en comfortabel. Uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een keuzediner. De keuze voor het avondeten kan 's morgens bij het ontbijt al worden aangegeven. 1x per week een grillabend. Buiten is een tafeltennistafel, ligstoelen en zitjes op een verlicht terras voor 's avonds. Binnen is er voor de kinderen een kelder met tafeltennis en tafelvoetbal en een t.v.

Bij de receptie een bar met tafels en stoelen waar men bij slecht weer kan lezen, t.v. kijken of spelletjes kan doen. Wij hadden het geluk dat we heel goed weer hadden en dan kun je lekker op je eigen balkon zitten of in de tuin van het hotel. Hotel is echt een aanrader, we zouden er zo weer naar toe willen!!

Vanuit het hotel is het ongeveer 10 minuten lopen naar het kleine centrum van Ried met een supermarkt en een bakkertje.

Fantastisch hotel

Henk van Hoof, 14-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Belvedere

is een fantastische hotel. Dit vooral om zijn vriendelijkheid. Voor de eigenaar ELmar en zijn personeel is niets teveel. De skibus komt bijna voor de deur en je bent in een klein kwartiertje boven. Het skigebied is geweldig. Voor iedereen is er een piste of je nu blauw rood of zwart skied.

In het hotel zijn de kamers keurig netjes, elke dag wordt alles netjes schoongemaakt. S'avonds aan de bar heel gezellig. Je kunt gewoon doen alsof je thuis bent. Of je nu aan de bar gaat zitten of lekker onderuit in een comfortabele stoel. Het eten is geweldig een uitgebreid ontbijt buffet en elke avond een 4 gangen diner.

We komen hier al jaren en blijven dat zeker doen.

Henk en Bea

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belvedere scoort een 8.28 uit 10 op basis van 26 reviews.