Appartement Apart Kuprian

Weer een prima verblijf

matthieu en heleen
1-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

In januari 2012 voor de derde keer een wintersportverblijf bij Doris geboekt. Het appartement is van alle gemakken voorzien en heeft een goede ligging in het plaatsje Ried. Doris zorgt ervoor dat alles prima in orde is. Bedden- en linnengoed hoef je niet mee te nemen.

Pistes zijn er op een paar honderd meter (skigebied Fendels) en 10 min. met de auto of gratis) skibus (Serfaus-Fiss-Ladis). Een gemengde skipas kan Doris met korting voor je aanschaffen (en mag je ook nog eens naar Nauders of de Kaunertaler gletsjer). De prijs van het appartement ligt behoorlijk lager dan die in de dorpen Serfaus en Fiss.

Zomers zijn we er ook al een keer geweest en ook toen is het ons prma bevallen. De zomerprijzen zijn een stuk lager en je krijgt dan een sommercard er gratis bij die je weer gratis toegang geeft voor de lokale zwembaden, de badesee en nander vertier.

Al met al een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2012

Appartement Alrose - Fam. Kuprian

Hans
12-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

ederom in Ried im Oberintall geweest.. Nu voor de 8e keer en dit keer bij de fam. Kurian. Het verblijf bij de fam. Kuprian is perfect. Broodjes service 's ochtends vroeg, goed en mooi appartement incl satteliet tv met BVN als NL zender. Complete keuken met afwasmachine en dan ook nog eens de zeer nette ontvangst bij aankomst met een hapje en een drankje. Wat wil men nog meer. Appartement ligt op ca 50 meter van de bushalte en de skibus brengt je in 10 minuten naar skihgebied van Fiss. Kosten van hun appartementen liggen beduiden lager dan de accomodaties in Fiss. En ons bent zuunig als NL-er. Appartement ligt centraal in het dorp, dus alle winkels op loopafstand.

Dit appartement is een aanrader!!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Kuprian is een geweldige locatie waar je fantastisch goed kunt verblijven. Het appartement is voorzien van alle comfort. Je kunt er heerlijk onthaasten. Vanuit het appartement kun je een op velerlei manieren de prachtige omgeving in. Je kunt er met de gratis skibus binnen 1o minuten op de piste staan van Fiss en Serfaus. In de zomer kun je fantastische wandelingen maken of genieten in het nabij gelegen zwembad of het natuurbad de Badesee. De gastvrije ontvangst van de familie en de op en top vriendelijkheid maken dit tot een perfecte plek waar het zowel in de winter als in de zomer fantastisch verblijven is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Apart Kuprian voor je op een rij gezet:

Geweldig appartment in een super gebied

Marcel
18-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

We komen als gezin met 3 kinderen altijd naar het skigebied in Fiss Serfaus Ladis. Wij verblijven dan in Ried im Oberinntall en dan wel in de appartementen van de familie Kuprian. Mooie appartementen, zeer kindvriendelijk en maar 10 min rijden naar het skigebied. Je kunt ook met de gratis skibus die op 50 meter stopt. Dit is echt een aanrader voor iedereen die in een super skigebied wilt zitten en niet de hoofdprijs wilt betalen. Wanneer je er "gemutlich" , in een net appartement ,voor een goede prijs, in een topgebied wilt zitten dan zou ik hier kijken. Wij komen zeker terug... Dank aan de familie Kuprian.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apart Kuprian in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apart Kuprian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.