Hotel Kirchenwirtstersterster

• Sauna

17 reviews over Hotel Kirchenwirt

• 8Janneke12-08-2015

Uitstekend

Uitstekend hotel met heel goed eten en zeer vriendelijk personeel. Prachtige omgeving, vooral geschikt voor een wandelvakantie.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Gerard & Rina Kusters23-07-2013

SUPER groepsvakantie dankzij Martin Larcher

Ons verblijf in Hotel Kirchenwirt was SUPER: - ontvangst van Martin Larcher persoonlijk en personeel met natuurlijk de traditionele “Schnapps”. - we hebben alle kamers bekomen zoals besproken. - super gegeten: een ontbijt met alles erop en eraan en ’s avonds een heerlijke, gevarieerde keuzemenu. We konden gelukkig kiezen tussen een kleine en normale portie want anders was thuis de weegschaal zeker doorgeslagen. - de hele week zijn we bijgestaan door Martin Larcher en zijn altijd vriendelijk personeel. Nooit was er een vraag teveel, ook niet als er eentje van ons naar de tandarts moest in Landeck. - twee dagen hadden we voor ons programma de ondersteuning van het hotel nodig. Die twee dagen was Martin de hele dag onze begeleider. - we hadden de hele week een druk avondprogramma. We mochten gebruik maken van de “Lounge, de “KIWI-bar”, de “Speisesaal”, het “A-la-Carte-Restaurant” en/of het terras, het maakte allemaal niet uit. Het hele hotel was van ons.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8W. Nelissen08-03-2013

Sfeervol hotel, typisch Oostenrijks

Hotel ligt in een klein dorp, op een half uur afstand van de pistes. Skibus stopt voor de deur. Hoewel ver van de piste, is het hotel zeker geschikt voor de wintersport. Kamers zijn ruim en schoon, personeel is vriendelijk. Geen activiteiten voor kinderen in het hotel, wel goede mogelijkheden voor kinderen op de hotelkamer.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 10wilma muris13-09-2012

heel mooie omgeving

We waren met 51 dames daar op 2 sept tot 8 sept 2012 de oudste was 89 jaar de jongste 46 jaar het was heel heel goed alles, het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam de baas van het hotel is elke dag met ons mee gegaan met de bus dat wat super .Een leuke muziek avond dat regelde hij ook de kamer zijn mooie en wordt elke dag schoongemaakt wij gaan er zeker weer heen

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Gerard & Rina Kusters-Coninx uit Meeuwen-Gruitrode, België29-08-2011

Zich thuis voelen, maar dan net iets anders.

Hotel Kirchenwirt is het familiaal hotel van de familie Larcher. Het is centraal gelegen in Feichten, naast de kerk en op 200 m van het Kaunertal Center. Parking achter het hotel en een keldergarage. Al van bij het binnenkomen voelt men de huiselijke sfeer. Zo mooi als het restaurant is, heel ruim en ingericht in "Tiroler Stil", zo goed is ook de keuken. Om nog na te genieten kan men terecht in een salon gelegen in het restaurant, in de Larcher-Lounge met achtergrond muziek, in de Kiwibar of buiten op het terras aan de Kiwi-bar. Onze grote "A"-kamer had een inkomhal, een aparte WC, een ruime badkamer met ligbad met daarin een douche, een salon, een terras met tuinzetels en heel veel bergruimte. Onze dekbedden, handdoeken en voetmatje hadden elke morgen een ander plooimotief, met veel liefde verzorgd. Zowel de receptie, de Kiwibar en het restaurant heeft zijn eigen personeel waar je met alle wensen en vragen terecht kan. Dit hotel van Martin Larcher is een echte aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Leo van Es28-07-2011

Niet veel te beleven

In Juli waren we met een reisgezelschap te gast in hotel Kirchenwirt. Na alle lovende woorden, viel het toch een beetje tegen. Met name in de eetzaal zaten we toch op elkaar gepakt. En er waren meer minpuntjes. Verder was alles goed verzorgd, het eten goed, personeel vriendelijken mooie kamers, maar om er nog eens heen te gaan, nee.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Gerard Kusters28-07-2009

Beste groepsvakantie tot nog toe

Twee factoren hebben er toe bijgedragen dat we een onvergetelijke zomervakantie gehad hebben met de groep in het Kaunertal. De natuur en de rust van het Kaunertal maar vooral Hotel Kirchenwirt. Het hotel voldoet in alles wat je van een hotel verwacht maar de service van het personeel en eigenaars (vooral zoon Martin Larcher en vriendin Simone) en de fantastische keuken verdienen een pluim. Martin heeft zich de week dat wij daar waren zowat 18 uur per dag met ons bezig gehouden en ik geloog dat hij er 's nachts ook nog van heeft wakker gelegen. Onze groep heeft het eerder nooit meegemaakt in Oostenrijk dat iemand van de hoteleigenaars zo met een groep begaan was: ontvangst bij aankomst met "Schnaps", 's avonds welkomswoord met "sekt", taxi voor de niet-wandelaars, gratis muziekavond, reisleider tijdens onze rit naar Fernergries, wandelgids in Fernergries, contactpersoon in de almen, ieder moment van de dag beschikbaar, nooit een "NEE" gehoord, ..... Alleen voor dit hotel gaan we terug.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Milis Michel21-07-2009

goed hotel,prijs/kwaliteit zeker waard.

Wij fam. Milis zijn deze zomer voor de vierde maal naar Kirchenwirt teruggekeerd. Weeral een fantastische week beleefd. Geweldig goed hotel,vriendelijk personeel(waaronder ook de eigenaars),mooie propere kamers en zeer lekker eten.(5 gangen menu) Kiwi-bar met uitnodigend terras om iets te nuttigen en te genieten. Met andere woorden het hotel,prijs/kwaliteit, zijn drie sterren meer dan waard. Het Kaunertal,een smal dal met mooie wandelingen,een stuwmeer en zijn gletscher. Het Kaunertalcenter met zijn sportmogelijkheden enz. Meer dan de moeite waard. Wij genieten nog na bij de vele mooie foto's. Groetjes allen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9Gerard Kusters20-07-2009

Een SUPER-week voor de Batseklatsersfans

Rina & ik verbleven in 2007 reeds in Hotel tijdens de voorbereiding van deze groepreis. Toen hadden we al lovende woorden voor dit hotel. Maar in een hotel verblijven als koppel of in groep is toch net iets anders. Maar ook nu hebben we we een SUPERGROEPSVAKANTIE achter de rug. Het Kaunertal is één en al ruwe natuur, nog vrij rustig maar goed voorzien van wat een toerist nodig heeft om het dal te ontdekken. Hotel Kirchenwirt heeft er voor gezorgt dat we het er een week echt naar onze zin hadden: een onverwacht ontvangst, een geweldig lekkere keuken met menu's waar iedereen zich in kon vinden, heel vriendelijk personeel waar de eigenaars vaak zelf deel vanuit maakte, mooie rookvrije zitruimtes, een Kiwibar waar de rokers terecht konden, een buitenterras waar we dagelijks van gebruik gemaakt hebben, ruime en propere kamers in drie categorieën, behulpzaam op alle vragen die er gesteld werden ivm met het hotel, het vakantiedorp, de wandelingen, ..... prijs/kwaliteit is TOP.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 10Danny Hermans14-10-2008

Gewoon geweldig

We waren voor de tweede keer in Kirchenwirt. Het was weer zeer goed. Mooie ruime kamer, vriendelijk personeel en eigenaars, zeer lekker eten, prachtige omgeving waar je oneindig mooie wandleingen kan maken, alles bij de hand(zwembad, sauna, winkel).

Gereisd met familie in augustus 2008

1 tip over Hotel Kirchenwirt

• W. Nelissen, 08-03-2013

Heerlijk hotel met goed eten, zowel ontbijtbuffet als 5 gangen keuze menu 's avonds.

1 vraag over Hotel Kirchenwirt

• C.p.nagtegaal, 23-01-2018

Slee met paarden

Is er in Feichten een slee met paarden er voor te huur

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)