Appartement Haus Renate

Appartement Haus Renate
8,7

• Ligging t.o.v. pistes7,3

13 reviews over Appartement Haus Renate in het Nederlands

Gastvrij, goed appartement en mooie omgeving

zwiggelaar
14-10-2013

Via klant aan het adres van Haus Renate gekomen en wat hebben wij een heerlijke week zomervakantie genoten in Haus Renate appartement Falkauns wat van alle gemakken voorzien was. En de bedden tjee tijden niet zo lekker geslapen zeg.

Onze dochter heeft heerlijk gespeeld met alles wat voorhanden was en zelfs voor kinderbergschoenen konden we bij Reggi terecht.

Hartelijke ontvangst door Reggi,Andreas en de kinderen en men praat zowel Nederlands als Duits-Oostenrijks en elke dag rond 16.00 koffie en ranja maakt het dat je je nog meer zuhause voelt in Oostenrijk.

In de omgeving kun je veel dingen ondernemen van heel actief tot minder en Reggi heeft ook de plaatselijke VVV in beheer en dus lekker dichtbij.

En de Kaunertaler Gletscherstrasse mag je niet missen. 29 bochten en als de kabelbaan je omhoog brengt uitzicht op Italie en Oostenrijk.Wauw!

We konden helaas door omstandigheden maar 7 daagjes ,maar een volgend keer gaan we langer,want er is nog heel wat te beleven in deze omgeving.

fantastische plek

Richard
23-7-2013

Een aanrader om je zomervakantie door te brengen, ook al ben je lichamelijk beperkt bijv igv rolstoel, aldaar is overal een oplossing voor

Het app. wordt gerund door Andreas en Reggi, en die doen dit fantastisch. Zo vriendelijk en behulpzaam vind je in Oostenrijk geen 2e.

Vanuit het app. zijn er tal van activiteiten te ondernemen, ook zwembaden zijn in de buurt, kortom een prachtige vakantie in een verblijf waar wij zeker nog een keer gaan terugkeren

Fantastisch gastvrij vakantiehuis

gitje
11-8-2012

Appartement Haus Renate is bijzonder mooi gelegen. Een goede en rustige uitvalsplek om de bergen in het Kaunertal te verkennen. Het uitzicht vanuit ons balkonnetje was fantastisch. Reggi en Andreas laten je genieten van bijzondere toeristische plekjes zoals een avondje op een boerderij op de alm, maar maken je ook deelgenoot van het leven in het Oostenrijk. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• Ligging t.o.v. pistes7

Van te voren al een goede communicatie, we hebben pas 2 dagen voor ons vertrek geboekt maar kregen al snel antwoord op onze vragen (via mail) dit was heel prettig, vooral wanneer je zo kort van tevoren boekt. Bij aankomst waren we verbaasd over de mooie grote en schone appartementen. We verbleven in een 4-persoons appartement met 2 aparte slaapkamers en 2 aparte badkamers (met douche/toilet en 1 met bad/toilet). Wat een luxe! De eigenaren zijn erg gastvrij en spreken allebei Nederlands. Ook heerlijk om na een dag skien gebruik te kunnen maken van de sauna, handdoeken liggen al klaar en mag je zo gebruiken. Het skigebied vonden wij erg mooi. Aanwezigheid van Gletscher, een kleiner skigebied (Fendels) en het mooie- en grote skigebied Serfaus/Fiss/Ladis. Deze gebieden allemaal binnen bereik van haus Renate en met 1 skipas kun je iedere dag kiezen voor een ander gebied. Kortom een echte aanrader om in Haus Renate te verblijven en te genieten van de prachtige omgeving!.

Prachtig appartement

Kurt Messiaen
21-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

We waren er op vakantie met onze zoon die rolstoelgebruiker is. Alles in het appartement was prima aangepast aan zijn noden. Persoonlijke en zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaars, die je wegwijs maken in de streek.

Een echte aanrader!

Geweldig! Wij komen zeker terug!!

Christi Korbee-van Iersel
3-7-2009

We zijn vorig jaar met 4 volwassenen bij Haus Renate geweest en het was er echt geweldig. Niet alleen de prachtige omgeving van het Kaunertal sprak ons erg aan, maar zeker ook het gastvrije gevoel dat Reggi, Andreas, David en Lisa ons gaven. Ook hadden wij het genoegen kennis te mogen maken met opa en oma uit Nederland en zijn we met alle gasten naar de alm geweest. Hier hebben we de mooiste zonsondergang (met als decor daarbij een fikse onweersbui) ooit gezien. Het was een belevenis en zelfs mijn moeder, die slecht ter been is, heeft geweldig genoten!! Alleen maar plussen voor deze accommodatie!!!

gastvrij en behulpzaam

Ed van Lente
15-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij zijn in 2008 te gast geweest en hebben een zeer aangename tijd gehad. zelf zit ik in een rolstoel en er waren al redelijk wat aanpassingen. Daar waar er er obstakels waren werd altijd een oplossing gezocht. zelfs de sauna is rolstoeltoeganklijk. Rolstoelvriendelijke omgeving, ook met de rolstoel zijn de bergen te 'proeven'. Leuke familie, ook nederlands sprekend, ook leuk voor de kinderen.

Zeker voor ons de moeite om er terug te komen.

(inmiddels al weer geboekt)

2008

geweldig compleet huis!!!

Jan Kuenen
9-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn van 30 augustus tot 7 september in haus renate geweest. We waren met 5 volwassenen en een kind van 14 maanden. We hebben erg genoten van de grote appartementen met leuke balkons waar de kleine goed op kon spelen. Ook de tuin was erg groot.

De nieuwbouw met sauna is een echte aanwinst.

Ook zijn we nog een gletsjertocht gaan lopen met Andreas (de man des huizes is berggids) een tocht om niet meer te vergeten!!!

2006

Wij gaan nu dit jaar voor de derde keer terug naar haus renate. andreas, reggi, david en lisa zijn zeer gastvrij en vriendelijk . Voor onze kinderen is het altijd weer een feest als ze horen dat we weer naar david en lisa gaan. We zijn er tot nu toe alleen maar geweest voor korte periodes, en elke keer ziin er weer dingen die we de volgende keer willen gaan doen of willen gaan zien. Dus voorlopig zullen ze ons daar nog wel tegenkomen.

Ik kom weer terug

G. van Heertum
3-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik kom weer terug. De eigenaresse en haar kinderen spreken nederlands en dat is voor ons en vooral voor onze kinderen toch heel fijn.

Er is zoveel te doen en te zien dat we nog vaak terug moeten.

alle activiteiten staan op hausrenate.com.

Nu de website nog in het nederlands dan is het helemaal perfect.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Renate voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Renate in Feichten im Kaunertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Renate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Renate scoort een 8.71 uit 10 op basis van 13 reviews.