Aparthotel Apart Bergland

3 reviews over Aparthotel Apart Bergland in het Nederlands

Ideaal Hotel voor rust

Ben Bellekens
14-7-2014

Het is een klein familiaal hotel. Hier kan je echt genieten van de rust en de natuur. Ideaal voor mensen die geen grote luxe willen maar gewoon rust. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en doen alles om je vakantie nog aangenamer te maken.

Gezellig hotel

Ben
23-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het is een Klein maar gezellig hotel. Familiaal gerund. kom hier al enkele jaren. Zeker de moeite voor zij die niet de grote luxe zoeken en toch tot rust willen komen.

2008

Berglandhof Garni bei Fam. Hafele

Heike Rall
1-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4

Der Berglandhof liegt etwas abseits in Nufels, malerisch in den Bergen. Die Zimmer sind im Alpenstil mit viel dunklem Holz, aber gemütlich und groß, dazu sehr sauber. Die Familienmitglieder, welche den Betrieb führen, sind sehr nett. Hervorzuheben ist das super Frühstücksbuffet mit reichhaltiger Auswahl. Für die Gäste steht sogar eine separate vollausgestattete Küche bereit. Sehr geeignet für Familien mit Kinder.

Einiges Manko ist die Strecke bis zur Piste, da Kaunertal ein Gletschergebiet ist - die Pisten lohnen aber jede Anfahrt, sind traumhaft. Im Sommer eine tolle Umgebung für Wanderungen. Wir gehen auf jeden Fall wieder hin zu Fam. Hafele und dem Kaunertal.

We hebben een aantal aanbieders voor Apart Bergland voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Apart Bergland in Feichten im Kaunertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Apart Bergland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Apart Bergland scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.