Erpfendorf

We hebben een aantal aanbieders voor Erpfendorf voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Erpfendorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Erpfendorf

Weinig te beleven, maar goed als uitvalbasis

Jan Kruse
    19-12-2017

Wij waren hier in de winter. Het is een dorp om te overnachten. Afgezien van een langlaufloipe en wandelenwegen is er niets te beleven. Om te skiën moet je naar Sankt Johann. Er zijn wel een supermarkt en een paar restaurants. Dus geen wild uitgangsleven en/of après ski. De kerkklok maakt om 07.00 uur wel een behoorlijke herrie.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitvalbasis voor diverse skigebieden

Rob
    5-3-2010

Het is een klein, netjes, dorpje. Weinig tot geen vertier (behalve hotel en goed restaurant (Hexenhaus) Skibus rijdt 1x per dag. Beperkte mogelijkheden dus. Ligt wel centraal tussen diverse ski-gebieden. Goede uitvalbasis (neem niet Gashof Alpenrose !)

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2010
Erpfendorf scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews