Pension und Appartements Hartkaiser

9.9Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Ellmau

9.9Fenomenaal

• 9.6Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor und Appartements Hartkaiser voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

260 reviews over Pension und Appartements Hartkaiser

• 10Birgit12-02-2020

Aanrader in Ellmau

Wij hadden appartement Alpenrose geboekt. Voor 3 personen ruim genoeg. Alles zeer naar wens. Alles goed schoon. Wij hadden tevens de broodjes service, erg fijn. Helaas zat het weer niet zo mee. Veel wind. Wij waren zeer tevreden, ook de prijs/kwaliteit was goed, dit kwam omdat wij rechtstreeks geboekt hadden. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Sabrina30-01-2020

Top week in Ellmau

Wij hadden een top week. Goed pension met ruime schone kamer. Heerlijk ontbijt en diner. Daarnaast hadden we prachtig weer. Er was een gezellige sfeer. Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam. Super mooi skigebied. Bushalte was vlakbij. Ideaal.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Petra15-01-2020

Alles perfect: pension en skigebied

Perfecte winterweek gehad. Top pistes. Goed pension. Alles zeer netjes en schoon. Wij hadden een moderne kamer. Ontbijt en diner super. Absoluut in orde. Perfecte service. Bedankt, wij gaan zeker weer komen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Melanie19-08-2019

Zeker aan te bevelen!

Een zeer goed pension in Ellmau. Ontbijt was erg goed. Tevens hele aardige en vriendelijke eigenaren. Wij vonden de kamers erg mooi, deze zijn kortgeleden gerenoveerd. Echt super tevreden.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Barbara12-07-2019

Heerlijke dagen in Ellmau

Erg leuke dagen gehad in pension Hartkaiser. Wij hadden een zeer ruim appartement voor 4 personen geboekt. Het is ons goed bevallen. Vriendelijke NL eigenaren die vele tips kunnen geven over de prachtige omgeving. Het pension is rustig gelegen vlakbij de wilder kaiser. Broodjesservice erg handig. Gaan zeker een keer terug komen. Groeten Barbara.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Manuel16-06-2019

Prachtig wandelgebied.

Prachtig wandelgebied. Wij hebben vele wandelingen gemaakt. Super weer. Ook het pension is ons goed bevallen. Ruim appartement. Netjes en schoon. Ook de broodjesservice was goed en handig. Gaan zeker weer komen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Gabriela11-06-2019

Super vakantie in Ellmau

Super vakantie in een heel mooi pension. Ontbijt en avondeten super en lekker. Alles heel netjes en schoon. De kamer vonden wij heel mooi. Prachtige wandelingen gemaakt!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Gerhard26-03-2019

Halfpension top+ mooie kamer

Super vakantie gehad bij de familie Mol. Zeer gastvrij. Voor een voordelige prijs krijg je halfpension met heerlijk eten en een ruime schone kamer. Echt goed. Wij kunnen dit pension zeer aanbevelen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Priscilla Bobeldijk20-03-2019

Een mooi gezellig pension met alle voorzieningen. Gezellige familie die het runnen, in de avond word er gekookt door de chef, voorgerecht, hoofdgerecht en na gerecht lekker gevarieerd elke dag wat anders. De kamers zijn goed onderhouden, als je een vraag hebt word je goed geholpen. Kom er zeker terug.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9van Gaveren van Gaveren16-03-2019

Helemaal te gek? Geweldig

Weer geweldig gehad bij de familie Mol van Pension Hartkaiser Voelen ons hier geweldig thuis en het eten is heerlijk (zo lekker dat nadien de extra pondjes weggewerkt moeten worden) Mooie kamers met balkon (allemaal nieuwe bedden ) gezellige bar/eetzaal waar je al dit lekkers krijgt voorgeschoteld en heerlijk kunt toeven in de avond Gewoonweg Gezellig bedankt Familie Mol voor weer een heerlijke vakantie

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2019

15 tips over Pension und Appartements Hartkaiser

• Ilona de boer, 22-03-2014

De aangegeven skischool bij het pension is een echte aanrader. Kleiner dan de enorme skischool Ellmau en daardoor een stuk persoonlijker.

• Visser, 03-03-2014

Je hebt de auto niet nodig voor naar de skipiste, de skibus halte is heel vlakbij gelegen, en is gratis Apres skibar Fabels is een aanrader

• Ilse, 05-01-2014

Huur je ski's via de familie Mol, zo krijg je korting.

3 vragen over Pension und Appartements Hartkaiser

• Ronald Mol, 28-03-2018

Boek rechtstreeks: is altijd voordiger!!!

Dus de voordeligste prijzen vindt je op onze website: www.hartkaiser-ellmau.at, de prijzen zijn daar zeker voordeliger dan via Booking.com

• Ronald Mol, 01-03-2018

Prijzen Pension Hartkaiser

De beste prijs krijg je gegarandeerd wanneer je via de eigen website. www.hartkaiser-ellmau aanvraagt. Zeker voordeliger dan bv via booking.com! Kamers met halfpension in de zomer al vanaf € 44,00 in de winter va € 55,00. Appartementen al vanaf € 53,00 voor 2 personen. In de zomer ook vele voordelige arrangementen met wandelpas voor de 12 liften in het Wilder Kaiser gebied. In de winter het super ski arrangement: 7 dagen kamer met halfpension+6dgs skipas met 284km pistes: vanaf € 585,00

• Ronald, 13-10-2016

Pension und Appartements Hartkaiser

Klopt het echt dat jullie in de zomer al kamers aanbieden met ontbijt voor € 30,00 en met halfpension voor € 41,00 p.p.? In de winter zie ik al kamers met halfpension va € 52,00 . Klopt dat dit inclusief ontbijt en dinerbuffet is? Op Zoover zie ik prijzen bij Booking.com en Trivago, deze zijn hoger dan als hierboven. Dan kunnen we toch ook via jullie website: www.hartkaiser-ellmau.at rechtstreeks boeken/aanvragen? Jullie bieden ook appartementen aan. Wat zijn hier de prijzen van?

Ronald, 13-10-2016

Ja hoor, alle prijzen en verder informatie vindt je op onze website: www.hartkaiser-ellmau.at Rechtstreeks aanvragen/boeken is voordeliger dan over bv Booking.com. Wij hebben zeer voordelige prijzen voor onze regio!!! En Nederlandse eigenaren. Wij bieden in de zomer 9 kamers aan met LO va € 30,00 en met HP va € 41,00 p.p.p.n. In de winter kost halfpension tussen € 52,00 en € 65,00 De 5 Appartementen bieden wij va € 48,00 (zomer) en va € 67,00 (winter) Prijzen zijn per appartement/2 personen.

Pension und Appartements Hartkaiser info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Nederlands, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats