Aparthotel

6 reviews over Aparthotel Tom Sojer in het Nederlands

Geweldige gastvrijheid

famdeGraaf
5-9-2016

Hier maakt men het echt waar: Het een gast naar de zin maken. Zijn hier in juli/aug 2016 twee te gast geweest. Hadden een twee kamer app. geboekt voor ons met onze zoon. App. was niet volledig volgeboekt en omdat we met drie waren en twee weken bleven mochten we zomaar in een veel ruimer 3 kamer app. intrekken met een loeier van een woonkamer, badkamer met bad en douche , balkon helemaal rondom enz enz. Zonder bijbetaling ! Was heel erg lief van de eigenaresse. Na een week kreeg het app. een schoonmaak beurt met weer opnieuw opgemaakte bedden. Broodjes hingen iedere ochtend aan de deur,en dagelijks een nieuwsbrief met dorps programma en weersverwachting. App. goed schoon en echt gezellig ingericht. Beneden in accomodatie spelletjes/bar waar je kan poolen darten enz. en een sauna Was is onze periode niet voorzien van personeel maar je kon er wel gebruik van maken. Vrij uitzicht op de fantastische bergen. Weer zat wel flink tegen in die periode maar het blijft prachtig. We hebben weer mooie en spannende (Gaudeamus naar Gruttehute) wandelingen gemaakt

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Niks op aan te merken!

Fam. Prenger
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Apparthotel Tom Sojer in Ellmau is ons prima bevallen en het team doet uitermate goed zijn best om het iedereen naar de zin te maken! Zeer goede ligging tov centrum dorp en pistes.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

Mooi gelegen en goede appartementen

Marike
23-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Handig gelegen aparthotel. Geschikt voor gezinnen want aparte slaapkamer. Klein keukentje erbij en groot balkon.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aan te bevelen

J. Wijen
18-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Netjes, ruim en vriendelijke mensen. Comfortabel appartement met vaatwasser, oven en waterkoker. Ruime badkamer met bad, douche en wc. Aparte wc aanwezig (appartement met 3 slaapkamers, waarvan we er 1 niet gebruikt hebben). Ruime woonkamer en zeer ruim balkon met tafel, stoelen en ligstoelen. Dit appartement ligt boven de pizzeria, maar daar heb je totaal geen last van, behalve dat het er altijd erg lekker ruikt!! Magnifiek uitzicht op de Wilden Kaiser.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Prima appartement op een prima plek!

Sandra
23-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruim appartement, zag er keurig uit. Op ons balkon (achterkant) zaten we 's middags heerlijk in de zon. Ontbijt was goed verzorgd. Is ook mogelijk broodjes te bestellen Lekkere sauna op de bovenste verdieping. Minpuntje: daar stonden ook de fitness toestellen, niet handig ivm relaxen en warmte. Voor de kinderen beneden een speelkamer, bomvol speelgoed. Verbindingslift met het skigebied op loopafstand. We waren zonder onze kinderen, maar volgend jaar kunnen ze in Ellmau op les. Zag er super gezellig uit: oa springkussen, kleine draaimolen en tubing arena (roetsbaan voor banden) Ellmau is gezellig, heerlijk eten voor goede prijs [mexicaan is aanrader]. Voor de liefhebbers: weinig apres-ski eind maart.

Gereisd Met partner in maart 2009
2005

Zeer mooi en luxe gelegen appartementen Zeer gastvrije en

H.Blok
2-12-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer mooi en luxe gelegen appartementen Zeer gastvrije en makkelijke eigenaren.

Gereisd Met partner in oktober 2005

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tom Sojer in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tom Sojer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.