Appartement Spiegl

21 reviews over Appartement Spiegl

• 2019
    9Charlotte10-04-2019

Geweldig

Geweldig! Alles super schoon en netjes. Bushalte voor de dorp en midden in het centrum.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2017

• 5Piet07-04-2019

Appartement niet aan te raden

Appartement ligt gunstig, skibus stopt voor de deur. Echter appartement was niet erg plezierig, vrij klein voor 4 personen terwijl er zelfs 5 in zouden moeten kunnen, zeer karige en matige uitrusting (zoals bv. veel te weinig glazen). Appartement was niet goed schoon toen we kwamen en de badkamer en slaapkamers zijn slecht uitgerust en opgeknapt. De verwarming in het skihok voor skischoenen deed het meestal niet waardoor schoenen 's morgens nog vochtig waren. Al met al een veel te hoge prijs voor een matig appartement.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Morrenhof14-01-2019

Zeer aan te bevelen!

Het betreft een recent gerenoveerd appartementen complex in het centrum van Ellmau. De kamers zijn ruim opgezet en netjes afgewerkt. Elke kamer heeft een balkon. Supermarkt en apresski zitten op loopafstand. De skibus stopt voor de deur.

Alleen gereisd in december 2018

• Oude reviews

8harriet11-08-2015

Mooi appartement

Helaas wordt er momenteel een huis naast het appartement gebouwd. Dus 's morgens om 6.00 uur is het een enorme klere herrie.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Monique28-10-2013

Helemaal gerenoveerd, nu luxe appartementen

Alleen de buitenmuren zijn blijven staan, verder is dit huis geheel opnieuw ingedeeld, opgebouwd en gerenoveerd. Ze zijn nu nog bezig Maar op de site van touroperator kun je al goed zien hoe mooi het allemaal gaat worden. Niet meer te vergelijken met wat het was. Met ook nog een ideale ligging is dit een top aanbod in Ellmau.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Zakelijk gereisd in oktober 2013

• 7Janet14-01-2013

Prima appartement, super locatie

Wij komen net terug uit Ellmau en hebben een prima verblijf gehad in appartement spiegl. Ok, het niet niet luxe maar dat mag je ook niet verwachten voor die prijs. Wij hadden het 6 persoons en 1 persoons appartement op de bovenste verdieping. Het 6 pers. app. bestaat uit 3 samengevoegde hotelkamers. Twee zijn intact dus je hebt 2 badkamers. Dat is echt super! De derde is ingericht als woonkamer met slaapbank. Die overigens best ok is. In vergelijking met onze boxspring thuis logisch 'iets' minder comfort. De badkamer van deze kamer is gedoopd tot keuken. Dit is inderdaad klein maar je kunt er prima, om beurten, koken en afwassen. Miste alleen het praktische haakje voor je handdoek maar vond al snel het scharnier van de verwijderde deur. Met een beetje creatief inzicht en een goed reisgezelschap zit je hier uitstekend. Er is een skiruim met verwarmde houders voor je schoenen en de skibus pal voor de deur is ook super. Babyweide op loopafstand, net als restaurant, supermarkt en après ski

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7bergwd04-03-2012

Leuk, eenvoudig verblijf

Spiegl Ellmau is oud, dat klopt. Maar de kamers zijn netjes, de bedden schoon en er is voldoende ruimte voor iedereen. Wij verbleven met 5 volwassenen in het 6-persoons appartement (app nr 6). In feite is het een samengevoegd aantal hotelkamers, waarvan er 1 is bestempeld als woonkamer. De badkamer van deze ruimte is omgebouwd tot keuken, en is wel erg klein. Gelukkig zijn er meer dan voldoende kookplaten omdat er een inductieplaat bij is geplaatst (4-plaats). Ondanks dat wij dat niet hadden geboekt waren bad- en keukendoeken in het appartement aanwezig. Een van de minpunten is de bedbank; deze is zonder meer aan vervanging toe. De skibus stopt bijna letterlijk voor de deur, dus dat is uitstekend. Supermarkten zijn binnen 5 minuten lopen te vinden (M-Preis en Billa).

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9Erik-Jan Rosendahl19-02-2012

Prima appartement

Na het lezen van de recensies op deze site van appartement 'Spiegl' vertrokken wij met lood in de schoenen richting Ellmau. Na aankomst bleek al snel dat de negatieve berichten door zuurpruimpjes gepost waren. Wij hadden het 6 persoons appartement maar we moesten ons best doen om iets negatiefs te vinden. Via een ruime gang kom je binnen met links en rechts ruime slaapkamers met elke een eigen douche, gewoon netjes... flinke straal uit de douche... handdoeken... prima dus... Keukentje is klein maar voldoet edoch met twee man is 'ie vol. Woonkamer is prima, eettafel, bankje, stoel, tv.... ook prima dus.. Het is wel zo dat de meubels gedateerd zijn en de kleden in de gang er sinds 1940 liggen maar voor deze prijs kan je niet verwachten dat je in een dependance v/h Hilton slaapt... Al met al aanradertje. Laatste pluspunt, bus stopt voor de deur

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 7J Burger27-12-2011

Prima appartement

In tegenstelling tot alle recenties is dit appartement best goed te doen. Het was er schoon en ruim. Behalve dat we een klein probleempje met de sleutel hadden we niets te klagen gehad!

Gereisd met partner in december 2011

• 3Nelly, Luciën, Sophia en Ad08-09-2011

Ellmau is prachtig, maar nooit meer app. spiegl

App.Spiegl in Ellmau is aan de buitenkant mooi, maar eenmaal binnen wordt je overvallen van de ene verbazing in de ander. De hal was al grijs van de stof. En de kamer die wij hadden no.1 eerste verdieping, heeft volgens ons het laatste jaar geen poetsdoeken meer gezien. Ook de stofzuiger kennen ze niet. Wc kapot, douche vies, eigenlijk is alles niet om aan te zien en aan te pakken. Neem gerust wat schoonmaakartikelen en theedoeken mee. De kamer naast ons was gebruikt, en tot op de dag dat wij vertrokken lagen de bedden nog steeds overhoop. Er komt niemand om schoon te maken, maar je moet wel 45 euro betalen. Verzint eer ge begint. Het enige wat schoon en fris is, zijn het beddegoed en de handdoeken. De reisburo's in Nederland kunnen hier ook niet altijd wat aan doen. Maar ik heb ze wel ingelicht.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Appartement Spiegl info