Appartement

Uitstekend

Saskia Kuipers
19-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer fijn gelegen, direct naast de skischool. Ruim en schoon appartement en fijne familie. Skischoenen en ski's kunnen in de verwarmde ruimte worden bewaard.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

2006

Eenvoudig pension, direct aan de sleeplift

Chris
12-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eenvoudig pension, direct aan de sleeplift. Via Vrijuit geboekt : goedkoop, dus verwacht geen eerste klas pension. Eet 's middags dus goed op de piste :-). Als je gewoon lekker wil skien en alleen voor de overnachting gaat is dit een aanrader. Klein, maar netjes.

Gereisd Anders in maart 2006
2005

Zijn er met een kind van 3 op wintersport geweest

marijke
29-12-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zijn er met een kind van 3 op wintersport geweest. Heel gemakkelijk qua eten vvor die kleine en ook voor ons. dit jaar gaan we weer.

Gereisd Familie in Tue Mar 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2004

Ik ben er tweemaal geweest en was beide keren zeer tevreden

Madelon van Dijk
31-12-2004
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik ben er tweemaal geweest en was beide keren zeer tevreden. Zeer vriendelijke hoteleigenaren, die veel service verleende, gezellige, echt oostenrijkse sfeer.

Gereisd Anders in december 2004

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schusterhof in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schusterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.