Appartement Schmiedhof

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Schmiedhof

• 5Bart Kwantes17-08-2010

Saai

Tijdens onze rondwandeling één nachtje hier overnacht. Pension was sfeerloos, eten smaakloos en het dorp Itter saaier dan saai.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Martin en Joke05-07-2010

Eenvoudig maar heel goed

Pension Schmiedhof is heel eenvoudig pension maar heel gezellig en gemoedelijk. Je heb hier een thuis gevoel het eten is eenvoudig maar lekker. s'avond kan je in de gezamlijke kamer wat drinken wat bij je gebracht wordt. De kamers zijn ook eenvoudig maar voldoen aan alles. Wat wij heel indrukkend vonden was de historie die het pand uitstraalde. Ook de ligging is goed vanuit de voordeur kan je al skieen. Ook met de auto kan je eenvoudig bij andere pistes komen. De bus stop voor de deur.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 7Adri22-03-2009

boven verwachting

Gezien de prijs p.p.p.n. is het een goed adres. Eten wat de pot schaft. Klein ontbijtbuffet maar compleet en vers inkl glaasje jus, div broodsoorten. Avondeten is soep, hoofdgerecht en toetje. Auto of skibus naar de piste, vanaf pension meestal niet mogelijk

Gereisd met partner in maart 2009

• 8M. Koch16-03-2008

Eenvoudig maar fijn appartement. Eigenares is vriendelijk. Veel ruimte; een appartement met twee etages. Ligging t.o.v. pistes is we goed bereikbaar met de auto. De piste bij het appartement was in de periode dat wij er waren niet open.

Gereisd met partner in maart 2008

• 8Fam. van Beurden03-03-2008

wij zijn in pas geleden daar geweest, super verblijf. niet super luxe maar dat kun je ook niet verwachten met 2 sterren. het is kleinschalig en dat maakt het zo gezellig. de gastvrouw is erg aardig. de lokatie is super, alleen dit jaar lag er beneden geen sneeuw dus dat was jammer.

we gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met familie in februari 2008

• 7M. Martens28-02-2008

Wij zijn net terug vanuit Oostenrijk, Itter. Kamers zijn eenvoudig, maar netjes en schoon. Verwisseling van handdoeken en lakens 1x per week. Gastvrouw is aardig. Eten wordt door haar zelf gemaakt met 1x per week een fondueavond. Ontbijt bestaat uit een eenvoudig ontbijtbuffet. Lokatie is goed, maar er lag nu te weinig sneeuw om tot het hotel te kunnen skiën. Hierdoor makkelijk met de auto of gratis skibus naar de salvistabaan ongeveer 2km. Hierdoor zit je gelijk in het skigebied. Skigebied is zeer uitgestrekt. Skilift achter het hotel is voor de oefenweide, waar skiles gegeven wordt. Skischool en verhuur zit naast het hotel.

Gereisd met partner in februari 2008

• 7Anouk28-04-2007

Wij verbleven hier met vier vrienden een week in het 6 persoon appartement. Eenvoudig ingericht maar dat mag je ook verwachten voor zo'n prijs. Gastvrouw zeer vriendelijk en behulpzaam. Helaas lag er afgelopen seizoen te weinig sneeuw waardoor we met de bus naar de salvistabahn moesten(=gratis) Tip: koop een weekabbonnement voor de bus en ga naar scheffau met de bus. fantastisch skieen!

Gereisd in april 2007

• 8Sjon28-02-2007

Grandioos Pension. Goed eten , kamers zijn wat eenvoudig maar goed verzorgd.

Gereisd met familie in februari 2007

• 8Familie Goedvriend21-01-2006

Wij komen al jaren bij Schmiedhof. We zijn zeer tevreden over de gastvrijheid, het eten, de kamers en de bediening. De ligging is perfect, gelijk aan de piste, is er veel sneeuw gevallen, kun je helemaal van appartement naar skigebied,via de Salvistabaan, en terug naar Schmiedhof skiën. Met andere woorden: wij zijn enorm tevreden en kijken ieder jaar weer uit naar een geweldige week skiën en verzorging in Itter.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2006

• 6rick wilma10-04-2005

maart 2005

Wij hebben met ons gezin in een 6 pers.appartement doorgebracht. Bij voldoende sneeuw vanuit huis met 2 sleepliften de cabine te bereiken, retour via 1 sleeplift, Mooi gebied weinig sleepliften. Jamer dat in het appartement niet 1 gemakkelijke stoel aanwezig was, enkel eettafel met 6 harde houten stoelen. Slaapkamers eenvoudig wel netjes met allen een douche. Dorp stelt niet veel voor. Bakker verkoopt noodzakelijke dingen, maar voor inkopen moet je naar Söll of Hopfgarten. Gaan niet meer terug want na een dag skieën is een makkelijke stoel of bankje een gemis

Gereisd in april 2005

Appartement Schmiedhof info

• VerzorgingHalfpension

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenVegetarisch

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage