Gasthof Riesen

Meer gasthof info

21 reviews over Gasthof Riesen

• 8de lorm giessen24-03-2009

super gezellig

we zijn dit jaar voor de 5e de maal bij fam.hagenberger geweest,maar nu in haus wachen in oberau.waren weer als vanouds gastvrij ontvangen,top verzoring mooie locatie,echt aanteraden ook met gezinnen met kinderen.fam. hersmus, fam.de lorm.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 8Fam Akkermans06-03-2009

het was weer super

We zijn dit jaar in het nieuwe onderkomen geweest van de Fam Hagenberger. Was weer erg goed. Door omstandigheden zittewn ze nu in Haus Wachen in het plaatsje Oberau

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 1blom17-08-2008

Noooiiit meer!!!!!

Sorry dit was echt niet goed, boven de stal geslapen, overal beestjes kamer vies, bruin water uit de kraan. En er hing zeker geen gezellige familie sfeer het was er een duffe dooie boel!

Beslist geen aanrader!

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in juli 2008

• 8marco en ingrid adriaansen11-08-2008

goed pension

ook voor de 2e keer weer goed ontvangen door vronie en hannes en anja. heel hartelijke mensen en na de wintersport ook in de zomer er nu geweest. mooie kamer,welwat verouderd maar de gastvrijheid maakt alles goed. volgende wintersport zeker weer van de partij vronie bedankt !!!

Gereisd met partner in juli 2008

• 7marco en ingrid adriaansen29-06-2008

super gezellig famielipension

heel gezellig pension,hannes en zijn moeder erg gastvrij en vriendelijk.mijn vrouw ,ingrid,brak op de piste haar been en belande in t ziekenhuis. ik ben toen bijzonder goed opgevangen door de familie en kon blijven zolang ik wilde. hannes en vronie zijn nog op bezoek geweest bij mijn vrouw in t ziekenhuis.echt super.het pension wat verouderd,maar super vriendelijke mensen.Eten in bufetvorm,hoeft niemand honger te hebben.hannes en vronie BEDANKT !!!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2008

• 8fam de lorm en fam hermus.30-03-2008

wij zijn dit jaar voor de vierdemaal in ellmau bij gasthof riessen.het was er al weer heel gezellig,het eten prima,de gastvrijheid van de fam.is top. inmiddels echte vrienden van ons. we kijken nu al naar de volgende reis naar de familie hagenberger.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 8j. zwaneveld22-02-2008

algemene indruk is goed zeer vriendelijke mensen. prijskwaliteit is prima.kamers zijn goed.eten is goed alle waar naar zijb geld.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2008

• 5Tineke15-02-2008

Gastheer Jannes en familie zijn heel gastvrij. Is echt een familiepension. Ligging is schitterd. Als er teveel sneeuw ligt komt er s´morgens een sneeuwschuiver/strooiwagen om de weg begaanbaar te maken. Volgens de eigenaar zeer zelden sneeuwkettingen nodig. Pension zelf is verouderd, dus voor luxe moet je hier niet zijn. Wij sliepen boven de stal, waar we heerlijk hebben geslapen.Kamers kunnen wel wat opgeknapt worden. Eten was verder goed. Er was voldoende en anders werd er aangevuld. Wij zijn niets tekort gekomen !

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008

• 4Aryan10-01-2008

Zomer 2005; vervuild, zelf kamers te stofzuigen. Tafellinnen: in twee weken niet verschoond. Geheel zag er rommelig en verwaarloosd uit. Het eten was zeer eenzijdig en matig van kwaliteit. Mensen wel vriendelijk en behulpzaam. Speelweide voor de kinderen lag naast zeer steile helling, levensgevaarlijk! We sliepen in kamer boven de stallen; enorm veel vliegen. Een Oostenrijk onwaardige accommodatie.

Gereisd met familie in juli 2005

• 9Bert ter Mors25-06-2007

prima onderkomen, niet luxe maar met een top verzorging door super aardige en vriendelijke mensen op een hele mooie locatie

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juni 2007