Pension Raffeiner

Peter van der Aart
22-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

ze zijn vriendelijk gastvrij kortom ik kom er al 30 jaar en ze heeft allemaal van die trouwe gasten dus het is gewoon uitstekend

Gereisd Met partner in maart 2011
2007

Een gemoedelijk pension onder vriendelijke leiding van en

John de Jong
4-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een gemoedelijk pension onder vriendelijke leiding van Anna en Joseph Raffeiner. Vriendelijke service, prima ontbijt en zeer nette kamers. Ook 's middags en 's avonds prima vertoeven met een drankje in ontbijt ruimte (zeer schappelijke prijzen voor dranken maar ook eigen drankjes mag je hier nuttigen)

Gereisd Anders in maart 2007
2006

Het was een geweldige week skien! Mevrouw Raffeiner:

Bianca
21-8-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was een geweldige week skien! Mevrouw Raffeiner: Bedankt.

Bianca

Gereisd Anders in augustus 2006

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Raffeiner in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Raffeiner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.