Pension

Patrick ten Berge
3-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Top accomodatie!! Al jaren ons vaste adres in Ellmau. De familie Leitner is super gastvrij en het ontbreekt je aan niets. Super uitgebreid ontbijtbuffet, nette schone kamers en appartementen.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

Mooi plekje in Ellmau

Patrick ten Berge
26-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer centraal gelegen in Ellmau. De familie Leitner is zeer vriendelijk en behulpzaam. Fantastisch ontbijtbuffet. Echt een aanrader, heb al weer geboekt voor de volgende 2 jaar!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014

bijzonder goed

M oudshoorn
8-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

net terug van een heerlijke vakantie bij de fam leitner.

zeer uitgebreid en goed ontbijt onwijs vriendelijk en schone kamers opgeteld een super vakantie

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

Bijzonder gastvrij pension

Heeren
23-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

De fam. Leithner is bijzonder gastvrij, de kamers zijn netjes en schoon. Een goed ontbijt met verse broodjes, een eitje, fruit, wat je maar wilt. Centrale ligging tov het centrum en de pistes.

Gereisd Met vrienden in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Postbauer in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Postbauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.