Pension Pension und Appartements Hartkaiser

240 reviews over Pension Pension und Appartements Hartkaiser in het Nederlands

Fantastisch !

Annie
15-8-2018

Een topvakantie gehad in pension Hartkaiser.

Mooie kamer met goede bedden, lekker ontbijt en gevarieerd avondeten, prachtige wandelroutes !!

Heerlijke vakantie gehad!

Nathalie
11-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke vakantie gehad, goed weer en veel buiten activiteiten kunnen doen. Het was een heel fijn pension, we hebben genoten van het goede ontbijt en lekker geslapen in de mooie nette kamers.

Gewoon geweldig!!!!

Fam van Ginneken
29-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben echt een SUPER week gehad.

Ronald en Herlinde zijn echt vriendelijke nederlandse eigenaren.

Geven je leuke tips en altijd in voor een praatje.

Wij hadden half pension echt zóóó'lekker !!!

Kamer was ook super en schoon

Kortom wij hebben er een geweldige week gehad.

Zeker een aanrader!!

In de zomer en winter een fantastisch pension

Henry Jansen
20-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een geweldig pension in een schitterende, rustige omgeving.

Prachtige, schone kamers en sanitair

Heerlijk eten.

De eigenaren (Nederlanders) zijn erg vriendelijk en behulpzaam waar nodig

Een aanrader.

Cindy
19-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt een aanrader. Heerlijke week gehad. Mooie kamer. Alles zeer schoon. Perfect halfpension menu. Ook het weer was top. Tip: wandeling: de Hintersteinersee. Echt prachtig gelegen. Wij kunnen dit pension zeker aanbevelen.

Super!!

Janneke Kwant
4-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een super mooie, verzorgde accommodatie. Een echt familie pension, waar het eten van uitstekende kwaliteit is, de kamers schoon en de bedden hartstikke goed liggen. De familie Mol is zeer betrokken bij hun gasten. Maar Oostenrijk op vakantie ik kan dit alleen maar aanbevelen.

Perfecte wandelvakantie in pension Hartkaiser

Brigitte
20-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke week gehad in dit pension. Goed ontbijt, heerlijk dinerbuffet, mooie kamer die dagelijks schoon gemaakt werd. In combinatie met heerlijk weer, een perfecte wandelvakantie! Ons zie je zeker terug.

Uitstekende vakantie

Norbert
19-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het pension is rustig gelegen, een half uurtje stappen van het dorpscentrum.

Bushalte op 10 min wandelen. Mooie ligging met wandelingen in de directe omgeving. Vriendelijke en behulpzame eigenaars waarbij men zich onmiddellijk thuis voelt. Wij hadden een 4 persoonskamer voor 2 personen, dus ruim, echter geen balkon. Zeer netjes, alles oke. Het ontbijt was zeer lekker (verse broodjes, allerlei beleg, eitjes, alles erop en eraan. Het diner op vast tijdstip 18.30 h ging zeer vlot en was van uitstekende kwaliteit, goeie bediening.

Een aanrader is de Wildkaizercard waardoor alle kabelbanen in de omgeving toegankelijk zijn en men volop kan genieten van de bergen.

Een plaats om zeker weer te keren.

Zeker boeken!!

Ester S
16-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk pension, met verrassend ruime 4 persoons kamer. Iedere ochtend staat er een heerlijk ontbijt klaar en het dinerbuffet was ook zeer goed! De skibus halte is op 125 mrt afstand en daarom hebben we de auto laten staan deze week. Ideaal want je stapt direct vanuit de bus direct de Hartkaiserbahn in. De Nederlandse eigenaren doen er alles aan om je vakantie een top verblijf te maken. Gewoon een aanrader!!

Zeer goed pension met appartementen.

Petra
9-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig skigebied. Gezellig pension met nederlandse eigenaren die alles voor je wil doen. Lekker ruim appartement, was erg schoon en netjes. Wifi werkte goed. Makkelijk parkeren. Prachtig uitzicht op de Wilder Kaiser. Komen zeker terug. Groeten Petra.

Pension Pension und Appartements Hartkaiser 9.63 10 240 .