Pension Pension und Appartements Hartkaiser

Pension
Pension Pension und Appartements Hartkaiser
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pension und Appartements Hartkaiser voor je op een rij gezet:

221 reviews over Pension Pension und Appartements Hartkaiser in het Nederlands

Zeker boeken!!

Ester S
16-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk pension, met verrassend ruime 4 persoons kamer. Iedere ochtend staat er een heerlijk ontbijt klaar en het dinerbuffet was ook zeer goed! De skibus halte is op 125 mrt afstand en daarom hebben we de auto laten staan deze week. Ideaal want je stapt direct vanuit de bus direct de Hartkaiserbahn in. De Nederlandse eigenaren doen er alles aan om je vakantie een top verblijf te maken. Gewoon een aanrader!!

Zeer goed pension met appartementen.

Petra
9-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig skigebied. Gezellig pension met nederlandse eigenaren die alles voor je wil doen. Lekker ruim appartement, was erg schoon en netjes. Wifi werkte goed. Makkelijk parkeren. Prachtig uitzicht op de Wilder Kaiser. Komen zeker terug. Groeten Petra.

Mooi studio appartement in Ellmau

Anton B
8-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden een studio appartement geboekt en dat is ons erg goed bevallen. Erg schoon en netjes, grote badkamer, alles compleet. Vriendelijke eigenaren. Super tevreden.

Margreet Raterink
7-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor mij was alles in het pension prima. Goed eten, schone kamers.

Voor als het goed en praktische moet zijn!

Sander Verschuur
23-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg mooie en nette accomodatie

Afgelopen januari in een appartement gezeten. De mensen waren erg gastvrij. Het eten was afwisselend en lekker.

De afstand na de piste is een wel een eindje rijden, maar de skibushalte is 100 meter verderop. Je kunt de auto dus de hele week laten staan!

Kortom een echte aanrader!

Jean Nefkens
2-9-2017

Zeer goed Pension und Appartements. Vriendelijke Nederlandse eigenaren. Staan altijd voor je klaar en geven goede adviezen. Zijn behulpzaam. Nette kamers en appartementen. Zeer goed ontbijt. Rustige ligging.

Echt super

Richard
24-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Hadden een appartement geboekt. Schoon, ruim en groot balkon. Ontbijt hadden wij erbij geboekt, dit was super in orde. Heerlijk weer, zodoende heerlijk gewandeld. Dit pension kunnen wij zeker aanbevelen, ook voor de wintersporters.

FIJNE PLEK.

Peter en Tilly.
14-8-2017

We hebben 10 mooie dagen gehad . Een fijn pension , een mooie ruime kamer .

Lekker gegeten en gedronken . een mooie omgeving . Met gebruik van de wandelkaart

heerlijke vakantie

Hannah
11-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een heerlijke week gehad hier. Super om te zien hoe deze nederlandse familie hier dit pension runt. Alle lof. Wij gaan zeker een keer weer komen, er zijn nog zoveel wandelingen die wij nog doen willen. Het is een super gebied, wij hadden een wandelpas, ideaal.

Zeer goed pension

Daniela
20-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super verblijf. Heerlijk ontbijt en diner, mooie ruime kamer, alles schoon en netjes, wat wil je nog meer. Het is ons zeer goed bevallen, vele prachtige wandelingen gemaakt. Tevens hadden wij prachtig weer. Dit pension is zeker aan te bevelen. Groeten Daniela.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pension und Appartements Hartkaiser in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pension und Appartements Hartkaiser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Pension und Appartements Hartkaiser scoort een 9.61 uit 10 op basis van 232 reviews.