Pension Knolln

Pension

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Pension Knolln in het Nederlands

2007

Knolln is een grote boerderij in Soll

Helene
13-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Knolln is een grote boerderij in Soll. Het ligt vlak bij de gondel maar net ver genoeg dat je ze niet hoort. Met een paar stappen ben je op de kinderpiste! Ideaal! Het dorp is ongeveer tien minuutjes lopen. Ze hebben appartementen en kamers in hun boedrij maar ook extra luxe appartementen in een gastenhuis. daar hebben ze ook een sauna. De mensen zijn heel gastvij en super aardig. Wij zijn met oud & nieuw geweest. Een gezellige borrel op 1 januari met eigengemaakte snaps, kaas, melk noem maar op!!! Knolln is echt een aanrade. Spijt krijg je zeker niet!

Gereisd Met partner in juli 2007

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Knolln

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Knolln in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Knolln zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.