Appartement Haus Told

Appartement Haus Told

8.8Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Ellmau

Op vakantie geweest naar Haus Told?

8.8Fantastisch

5 reviews over Appartement Haus Told

• 2019
    9coppus19-03-2019

fantastisch appartement!

W hadden begin maart de appartementen Hartkaiser en Tuxeck gereserveerd. Prachtig gerenoveerd en alles voorzien van nieuwste techniek en apparatuur. Broodjes service iedere morgen met genoeg keuze uit div broden en broodjes.erg vriendelijke eigenaresse die ervoor zorgt dat alles naar je zin is. Het appartement ligt 10 minuten lopen van de gondel en 5 minuten van de spar. Het centrum is ook ong een kleine 10 minuutjes lopen. De ketelruimte onderin het appartement konden we gebruiken om alles de kleding te drogen. je kunt ook gebruik maken van de sauna.

zou er zeker weer naar toe gaan voor een verblijf in Ellmau!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2019

• Oude reviews

7Robert Jan07-03-2017

Heerlijk appartement

Heerlijk ruime appartementen. Wij hadden in totaal drie appartementen en met name de grootste is ook echt groot te noemen. De keukens zijn afgezien van het grootste appartement wel klein. Foto's op de website doen vermoeden dat het gedateerd is en dat is ook deels zo, maar zeker niet zoals de foto's op de webiste. Ook kan gebruik worden gemaakt van een broodjesservice.

Vermeld moet worden dat het huis in het voorjaar van 2017 grondig verbouwd gaat worden.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Sharon Hoesen16-03-2011

Heerlijk ruim vakantiehuis!

Wij verbleven vorige week in het huis aan de Blaiknerfeld. We hadden het grote 6-persoons appartement en nog een 4-persoons appartement.

Het grote appartement was zeer ruim en we hebben hier de hele week met z'n tienen geleefd, het andere appartement hebben we alleen gebruikt om te slapen.

Ligging is prima; centrum, oefenpiste en Hartkaiserbahn op loopafstand.

Het grote appartement beschikt over een ruime keuken met aparte eetkamer, 3 ruime slaapkamers, een badkamer met bad en aparte douche, een apart toilet, ruime woonkamer en nog een zithoek in de hal. Broodjes kon je via de eigenaresse bestellen en werden s'ochtends al vroeg bezorgd, ideaal!

Het 4-persoons appartement was voor ons prima, maar zou ik zelf niet met 4 personen bewonen als je er ook zelf kookt. Dan is het aan de kleine kant.

Zeer gastvriendelijke eigenaresse!

Echt een aanrader voor een verblijf in Ellmau!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 7sandra28-09-2005

Een mooi, gezellig ingericht appartement. Beddengoed wordt p/wk verschoond. Elke 2 dgn schone handdoeken. Via bazin broodjes te bestellen, die elke dag vers worden bezorgd. Via haar ook excursies te plannen, bijv. wenen, venetie, Krimml-Wasserfälle. Zeker aan te raden.

Ellmau heeft een uitgestrekt wandelgebied met adembenemende uitzichten.

Haus Told ligt op 10 min. loopafstand van het dorp. In en rondom het dorp wordt door het VVV wel elke dag iets georganiseerd.

Op 5 min. loopafstand ligt een 'schnappsbrennerei', waar je een heerlijke likeur kan proeven en kopen.

Ellmau en Haus Told is zeker aan te raden. Schöne Grüsse an Hans und Hilde Told.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in september 2005