Pension Haus Harmony

Pension Haus Harmony

8.2Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Ellmau

Op vakantie geweest naar Haus Harmony?

8.2Fantastisch

• 9.1Ligging t.o.v. pistes

Pension info

Meer pension info

9 reviews over Pension Haus Harmony

• 2018
      7Mark van het Bolscher17-08-2018

Prima vakantie gehad

Prima appartementen dichtbij (op loopafstand van) de Hartkaiserbaan en het dorp. Contactpersoon is een makelaarskantoor hetgeen niet ideaal is. In het voortraject en tijdens het verblijf verliep niet alles qua communicatie en service optimaal. Wasmachine voor algemeen gebruik bleek opeens niet meer voor gasten bruikbaar. Om schone handdoeken moesten we zelf vragen. Aankomst buiten kantooruren is mogelijk.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Sabine23-01-2009

Wederom een geweldige vakantie

We hebben weer genoten met de kerst. Lekker eten en relaxen, goede bedden. Aardige gezellige mensen. Volgend jaar gaan we weer!!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 9Melissa en Janno20-07-2008

heerlijke vakantie

Prima vertoeven hier! lekker dicht bij de pistes heerlijke douches, goed ontbijten, lekkere eitjes met spek kortom perfect!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in december 2007

• 9Fam. van de Veen19-07-2008

Voor ons een perfect vakantieadres.

Wij gaan al jarenlang met kerst naar Ellmau. Eerst in Haus Hubertus en sinds 2006 is het overgenomen door de familie Ernst en heeft het een nieuwe naam: Haus Harmony. De familie Ernst heeft het hele huis gerenoveerd. Het is helemaal perfect in orde. Natuurlijk zijn er regels over het parkeren van de auto ed. Maar die moet je hebben wil je in een keurig schoon huis terecht komen. Voor ons is het elk jaar weer thuiskomen. Mooie locatie, goed ontbijt en lekker warm in huis.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in december 2007

• 2Anouck Vaassen25-02-2008

Zijn hier in dec. 2007 geweest met onze kinderen van 9 mnd en 2,5 jaar. De verwarming staat 's nachts helemaal uit. Als je gaat douchen heb je koud water. Kinderen waren 's morgens echt steen en steen koud. Je mag kinderen geen eten geven op de kamer anders komen er vlekken in de vloerbedekking. je mag alleen pantoffels in huis dragen. Kinderen zijn lastig voor de iegenaar want die zouden weleens wat vies kunnen maken. Je moet de auto op een bepaalde manier inparkeren anders komen er vlekken op de muur. Kortom een heleboel regels waardoor je je helemaal niet welkom voelt. Wij zijn dan ook maar 1 nacht gebleven. Toen we dit kenbaar maakten werd de eigenaar heel agressief, het was dat mijn man de eer aan zichzelf heeft gehouden anders was het uitgelopen op een vecht partij. We gaan hier nooooooiiiit meer naar toe.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008