Appartement Haus Anita

Marjolein
9-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn met 4 personen in het appartement Amelie verbleven en we waren aangenaam verrast! Het appartement is prima qua formaat en ruimte, heeft een aparte keuken, en de woonkamer kan ook als tweede slaapkamer dienen d.m.v. een slaapbank. Ze zijn bezig te renoveren en de badkamer is al gedaan. Bij aankomst stond er een flesje wijn klaar. Verder is het huis van alle gemakken voorzien. Een lift, kelder voor de ski´s, spelletjes om te lenen, koffiemachine op de gang etc. De locatie is ook ideaal, in het centrum en met de skibus (vertrekt voor de deur) sta je vlot bij de Hartkaiserbahn. Daarbij was Anita (eigenaar) een erg spontane en heel vriendelijke gastvrouw. Ze zijn erg geïnteresseerd in hun gasten, maar niet opdringerig. Je kunt met al je vragen bij ze terecht, en ook dingen als sleetjes kun je van ze lenen. Ik zou hier zeker weer boeken!

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Absolute aanrader in Ellmau Tirol

jurgenleli
24-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Haus Anita is voor als thuis komen op een voor ons heel plezierige vakantiebestemming. Zelden hebben wij zulke lieve huiseigenaren meegemaakt. Hun betrokkenheid, zonder opdringerig te zijn, is zeer bewonderenswaardig. Wij hebben een ruime week in appartement Anita gezeten en dat is echt heerlijk geweest. Het is heel erg netjes ingericht en voorzien van alledaagse gemakken. Er is overigens in dit appartement geen vaatwasser aanwezig, maar dat niet storend. Op de camping doen we het ook op de ouderwetse manier. De badkamer is net een paar jaar geleden gerenoveerd en de woonkamer is voorzien van een prachtige tv en comfortabele banken. Het huis ligt in het centrum en echt vlakbij een skibushalte. Tevens een ruim balkon aanwezig. Kortom, als wij naar Ellmau gaan zullen wij altijd proberen bij Haus Anita te boeken.

Gereisd Met partner in maart 2013

Super nette accomodatie in hartje Ellmau

Andrea
27-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij verbleven in appartement Hartkaiser, erg schoon, netjes en ruim. De appartementen zijn zeer compleet (tv, cd-spelertje, dvd speler, magnetron, vaatwasser, oven, koffiezetapparaat, waterkoker). Er is een kelder voor je ski's (geen lockers, maar er zijn maar 4-5 appartementen dus erg kleinschalig en overzichtelijk) en een verwarmd schoenenrek. Het appartement ligt echt in het hart van het centrum, naast de kerk (waar je overigens geen last van hebt). Skibus vertrekt voor de deur, binnen 5 minuten zit je bij de Hartkaiserbahn. Er is een lift, in het complexje, erg handig als je net aankomt en al je spullen naar boven moet zeulen. Zeer vriendelijke eigenaren. Een driedubbele aarader wat ons betreft!

Gereisd Met partner in januari 2010

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Anita in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Anita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.