Appartement Fuchs

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Fuchs

• 9Piet van den Hout10-08-2016

fantastisch

Alles was goed, het zuiver netjes en schoon

Gereisd met partner in juli 2016

• 5Bart Bruin16-02-2010

Gaat er mee door

Deze tempel is gebouwd door een echte bob der bauermeister! Wij hadden de bovenverdieping en dat is werkelijk waar een drama! Badkamer veel te laag uitgevoerd zodat je in het bad moet zitten douchen, tevens de wc net zo laag. De afwerking laat helemaal te wensen over, dit is naar mijn idee gedaan met de franse slag (zie foto). De electriciteit is dramatisch weg gewerkt of zeg maar helemaal niet weg gewerkt!! Gewoon in een kledingkast LEVENSGEVAARLIJK!! (zie bijgevoegde foto). Voor de rest een prima appartement je kan er rustig een feestje bouwen om de overlast die je eventueel veroorzaakt wordt er gelachen door de appartementeigenaar. Ligging ten op zichte van de piste is bijna ideaal, voor t mooie net iets te ver van de piste maar het is te doen. Skibus is dan de oplossing (goede loopafstand). Volgende keer een ander appartement

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 5Rick Veldhuisen15-02-2010

Redelijk

Te lage badkamer en wc. Met +/- 2 mtr lengte kun je er niet recht op staan. Alleen een bad met de douche op 1 mtr. hoogte. (waardeloos). Je moet dus in bad gaan zitten om te douchen. Verder is alles slecht afgewerkt (loshangende bedrading in kasten, kieren tussen de muur en de vloer, scheef hangende keuken, tegels die kapot zijn enz.) Ook voor toiletpapier moest zelf gezorgd worden. Bijna nooit iemand aanwezig voor vragen. Wat wel goed is, 3x per week schone handdoeken. En goed gelegen in het centrum van Ellmau en vlak bij de bushalte naar de Hartkaiser-baan. Vogende keer een ander appartement.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 5nijhuis24-02-2009

wij zoeken toch maar iets anders

jammer dat er geen normale douche was, wel een bubbelbad maar daar maak je eigenlijk met een heel gezin nauwelijks gebruik van. 1x koud moeten douchen, brrr. veel lampjes ontbraken of deden het niet. verder mis ik de "oostenrijkse" sfeer.als er 's avonds iets aan de hand was(bv. kapotte verwarming)konden we niemand daarover aanspreken. het was trouwens sowieso behoorlijk koud in de huiskamer.dat was 's avonds niet prettig. het app. ligt wel mooi dicht bij de piste. en met oudere kinderen ligt het ideaal voor "après ski". we hebben absoluut genoten van het prachtige weer, maar volgend jaar kiezen wij wel een ander app.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 8margo25-01-2009

voor herhaling vatbaar

app Fuchs was echt super.Alles was aanwezig en lekker ruim met 8 personen 3x per week schone handdoeken heerlijk balkon rondom het app.Het enige minpunt was dat er maar 1 toilet en 1 badkamer is dus dat was elke dag dringen met 8 mensen.En er zaten 6 stopcontacten in de badkamer maar die deden het geen van allen, dus haren fohnen deden we maar op het toilet.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 6wernher03-03-2008

we zijn net terug uit Ellmau. 3 jaar geleden ook al geweest en er is in 3 jaar werkelijk niets gedaan aan de inrichting. Prijs voor de voorjaarsweek is extreem hoog, maar ze raken het toch wel kwijt. Naar de Piste is ca. 200 meter lopen, dus dat valt voor de vitale mensen best wel mee.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2008

• 7fam. Poel27-01-2008

Leuk appartementje dichtbij centrum, skibus en piste. Bij de eindafrekening bleken we wel voor € 47,-- aan water te hebben verbruikt!!! Ook voor handdoeken moet apart betaald worden.Daarna nog toeristenbelasting en eindreiniging!! Zo lijkt het appartement wel goedkoper dan het uiteindelijk is.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2008

• 7Fam roest18-02-2007

Schoon appartement, in het centrum. Goede verbinding naar de piste (als er sneeuw ligt). Anders om de hoek een bushalte. Een keer schone handdoeken gekregen en al het afval moet gescheiden worden. Verder een prima appartement

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in februari 2007

• 8Sylvie02-01-2004

Hier hebben wij twee jaar geleden heel goed gezeten. Midden in het centrum van Ellmau, leuk, groot appartement, met bubbelbad!!! Op loopafstand van de leuke apres ski tenten, winkels en restaurants. Een echte aanrader

Gereisd in januari 2004

0 tips over Appartement Fuchs