Appartement Bodner

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Bodner

• 8Redmer29-01-2014

Super mooi appartement

Dit is het tweede jaar dat we hier komen. Het appartement is keurig schoon en heeft een nieuwe keuken en badkamer. Het personeel is vriendelijk en begripvol. Wat helemaal fantastisch is, is dat de piste op 25 meter lopen zit. Je kunt vanaf daar naar de grote lift/trein (Hartkaiserbahn) en daar heb je alle ruimte om je uit te leven.

Het appartement is dus kort gezegd geweldig!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8b.koenraad15-10-2012

Goede plek

Wij zijn hier 2 keer geweest, perfecte lokatie. Dicht bij het dorp en dicht bij de Hartkaiserbahn. 25 meter lopen snowboard vastmaken en richting lift! Prima ingericht vorig jaar hebben ze de badkamers en keukentjes gerenoveerd.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 7Maring15-02-2010

Prima plek

Met 4 volwassenen en 2 kinderen (3 en 1 jaar) een week in Appartement Bodner gezeten. Prima accomodatie bestaande uit: * 2 slaapkamers; waarvan 1 ruime kamer met dubbelbed en 1 met 2-1 persoonsbed. * badkamer met ligbad * apart toilet * keukentje (behoorlijk krap met ons allen maar even aanpassen dan gaat het wel). In de keuken is alles aanwezig, helaas geen oven en vaatwasser. * ruime woonkamer, met 2 pers. slaapbank en nog een 1 pers.slaapbank.

Het appartement ligt tegen een behoorlijke steile heuvel aan, behoorlijke klim vanuit het dorp. Voor de piste hoef je maar de straat over te steken en dan kan je je skieen.

Omgeving voor skieen vonden wij zeer goed, vanaf Hartkaiserbahn kan je alle kanten op.

Apres-ski in Ellmau vonden wij enigzins tegenvallen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 8Tineke09-01-2010

groot appartementencomplex, tegenover de piste

Voor de tweede keer bij appartementenhaus Bodner geweest. Jelena "de Huismeester"is altijd even vriendelijk. De kinderen kregen verschillende keren wat lekkers toe gestopt. Met nieuwjaar een kaartje met een flesje campagne. Heel attent. Deze keer zaten we in het 6 persoons appartement op de tweede verdieping. Aan de voorkant een groot balkon aan de achterzijde een tuintje (gebouw is tegen de berg opgebouwd). Ruim en netjes. Alleen de keuken met tafel en houten banken is erg klein voor 6 personen. Wij zijn met 5 personen en daarvan 3 kinderen en we zaten wat krap. Mooi uitzicht over het dal en dorp zonder overburen. Voor ons komt er zeker een derde keer.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 8Tineke05-01-2009

Mooi ruim appartement

Heel mooi ruim appartement. We zaten op de bovenste verdieping. (3de verdieping). Mooi uitzicht over Ellmau en de piste van Skischool TOP. Straat oversteken en je staat meteen op de piste. Bij ons was er voldoende sneeuw gevallen zodat dat mogelijk was. Inrichting is prima. Gewoon degelijk Oostenrijks niet oud of lelijk. Ieder appartement heeft een eigen parkeerplaats of garageplaats. Het ligt dichtbij het centrum van Ellmau. Maar doordat het bergop ligt toch nog een flinke klim. Zeker voor ons vlakke land bewoners die niet veel gewend zijn. Dus prima appartement om nog eens terug te komen !

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 8Leo, Ilse, Floris en Julia01-05-2007

Mooie ruime appartementen met een goede ligging tov de piste. Appartementen zijn wel enigszins gedateerd qua inrichting. Locatie ligt niet bij het dorpscentrum van Ellmau. Hierdoor moet je regelmatig de weg op en neer wandelen voor boodschappen en apres ski.

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 8Petra08-02-2007

Een erg leuk en schoon appartementencomplex. De gastvrouw 'Jelena' is erg hartelijk en behulpzaam. Er is geen broodjesservice aanwezig in het complex. Daar moet je zelf voor zorgen 's ochtends, maar dat is dan ook het enige nadeel. Vanuit het complex skietjes onder en via de babylift door naar de Hartkaiserbahn. Het is ook mogelijk om weer terug te skiën naar het complex, echter hadden wij de pech dat skilift nr. 90 gesloten was, waardoor dit werd verhinderd. Het complex ligt tegen de berg aan, met winterbanden wel goed te doen. De après-ski (Memory) is even een kleine afdaling naar beneden, maar ook prima te doen. Zelfs probleemloos terug...

Prima locatie!!!

Gereisd met vrienden in februari 2007