Gasthof Blaiken

7,7

• Ligging t.o.v. pistes8,7

2 reviews over Gasthof Blaiken in het Nederlands

2008

Prima hotel met bijzonder vriendelijke eigenaars

Hans Gielen
14-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel met bijzonder vriendelijke eigenaars. Gondel is op 100 meter lopen zodat je 's morgens al heel vroeg op de piste kunt staan. Ook 's avonds gezellig in de bar tegen redelijke prijzen.

Gereisd Met vrienden in februari 2008
2007

Wij zijn hier geweest in januari 2006

André en Nola
2-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn hier geweest in januari 2006.

Gastvrije Gasthof, ligging is perfect. 200 meter van de lift, wel wat verder van het centrum maar tov de pistes toch ideaal. Rustige omgeving, eten is goed, ruime kamers waarvan een deel met balkon aan de voorzijde. Prijs/kwaliteit is ruim voldoende

Gereisd Anders in januari 2007

Gasthof info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Blaiken in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Blaiken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.