Appartement Almapparthotel Haflingertränke

8.3Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Ellmau

8.3Fantastisch

• 6.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Almapparthotel Haflingertränke voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

12 reviews over Appartement Almapparthotel Haflingertränke

• 8Christa20-02-2016

Heel goed

Ruime kamer, fijne badkamer, keukentje met eetgerei, sauna & stoombad (waar niemand kwam, dus privé sauna) Heerlijk rustig! dus niet voor grote groepen mensen (feestende lui). Lieve en behulpzame eigenaren. Niets is te veel. Geen wifi op de kamer, maar wel internetkabel om aan je computer te sluiten. Wifi alleen in de bar aanwezig. Het enige is als je niet van paarden houdt dat het wat ruikt naar paarden. Maar voor de rest totaal geen slechte beoordeling, zoiezo voor die prijs. Naar de skibus lopen is wel 1km, niet echt handig met ski- of snowboardschoenen aan, dan maar de auto gepakt. Bij veel sneeuw wel sneeuwkettingen nodig om boven op de berg te komen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Kitty01-02-2016

Geweldige plek!

Haflingertranke is een heerlijk rustig en gezellig appartement hotel, prachtige ligging, wij komen er elke zomer een paar dagen op doorreis naar of van Italie,we voelen ons altijd erg.welkom! Adembenemend uitzicht op de Wilde Kaiser en de paardjes, de appartementen zijn mooi, als.je wilt kun je zelf koken maar ook heerlijk eten in het restaurant. Kortom een aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Roeland van Middendorp30-01-2016

Fantastische plek!

Haflingertraenke is voor mij als "thuiskomen" Echte toplokatie op een rustige plek.Dit geeft je het gevoel van vakantie.En.....niets is teveel voor de uitbaters,gewoon even vragen en het wordt voor je geregeld.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Frank van Roozendaal30-01-2016

Heerlijke accommodatie met ruime appartementen!

Haflingertranke is een heerlijke accommodatie met geweldige ruime appartementen in een fantastisch gebied! Wij komen hier nu zo'n 10 jaar in zowel zomer als winter. De gastheer Robert en zijn vrouw Anni zijn warme mensen. Verrassend is steeds weer de ontvangst. Altijd heel hartelijk en vooral klantvriendelijk. Onze kinderen willen niets. In de zomer gebruiken we deze locatie vaak als tussenstop voor de doorreis naar Italië. Dan blijven we op de heen- en soms de terugreis 3 tot 4 dagen om heerlijk te genieten van de omgeving. De ligging is fantastisch en zeer kindvriendelijk. Geweldig uitzicht op de Wilden Kaiser!

Kortom, een échte aanrader!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 3jeedeewee05-03-2015

Zeer onvriendelijk bij het onbeleefde af.

Prachtige appartementen, zonnige plek, niet vlak bij de pistes.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 7F Hermans12-03-2011

mooi appartement, maar minimaal ingericht

In de carnavalsweek 2011 in Halflingertranke verbleven. Gelukkig geen sneeuw op het smalle steile weggetje naar het complex. Als er wel sneeuw ligt moet je dus 2 x per dag sneeuwkettingen omleggen ! (en mijn hobby is dat niet). Uitrusting van het appartement is erg karig. Essentiele keukenspullen ontbreken. Wel tv met satelliet ontvangst, maar geen BVN. Internet alleen tegen betaling (5 euro per dag) en dan nog met een kabeltje. Wel een prachitg appartement.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

• 8Niki van Gog30-12-2007

Het was een geweldige kerst daar. het was echt goed verzorgt. wij zaten in het oude gedeelte, maar wel goed verzorgt. je moest wel met de auto naar de piste een stijle helling af gelukkig lag er geen sneeuw op de weg dus was het goed te doen. Er was vroeg al veel sneeuw gevallen daardoor zaten we met de kerst uitstekend. het restaurant was zeer goed lekker eten en met de kerst een special 4 gangen menu. de sauna en het stoombad zagen er perfect uit. als je met 4e gaat is er maar net genoeg bestek en borden dus je kan niemand uitnodigen. de rodelbaan in shaffau was gesloten maar in soll en ellmau was ie wel open.

Haflingertranke-Grubhof =====> PERFECT

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2007

• 8H. Fokkens04-07-2007

Heerlijke rustige ligging, goede service en aardige mensen.

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Colinda19-04-2007

Wij zijn hier in februari 2007 geweest. Perfect! Mooi appartement, goed restaurant en goede service! Nadeel is dat je met de auto of bus naar de piste moet. Afstand naar Ellmau en Scheffau is gelijk.

Gereisd in april 2007

• 8Colinda25-02-2007

Zeer mooi appartementen complex. Ruime kamers, zeer goed restaurant bij de appartementen. Het complex ligt heel hoog, met sneeuw op de wegen zonder sneeuwkettingen niet bereikbaar. Goede service. Afstand naar Scheffau en Ellmau is ongeveer gelijk. Beide hebben een leuke skischool voor de kids. Ondanks weinig sneeuw toch goed kunnen skieen in Scheffau. Beslist de moeite waard om naar toe te gaan!

Gereisd met familie in februari 2007

Appartement Almapparthotel Haflingertränke info

• De staf spreektDuits, Engels

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis