Reviews over Ellbögen

Wintersport of zomerwandelen: heerlijk

jsmp,
    26-10-2009

Zonde om er maar een nacht te blijven, je gaat automatisch bijboeken. Heerlijk uitzicht, ontzettend vriendelijke gastvrouw en gastheer. Je voelt je er echt thuis! Vlakbij Innsbrück en Patscherkogel om te skieën of wandelen. Mooie valleien om je heen en Italië is om de hoek! Wij waren er helemaal gelukkig.

Privé terras met ochtendzon! Knus appartement.

jsmp,
    13-10-2009

Vakantiehuisje Sonnentalerhof in Ellbögen, vlakbij Innsbrück is geweldig gelegen tegen de berg aan, onderdeel van een kleine veehouderij, erkend fokbedrijf van het wereldbekende ‘Grauvieh’. De gastvrijheid van de heer en mevrouw Nagiller is heel bijzonder! Zelf gebakken brood, apfelstrudel en de gezellige gesprekken. Je voelt je er echt thuis en wil steeds langer blijven. Alles is aanwezig wat je verblijf maar aangenaam kan maken. Bedden slapen heerlijk, keukentje meer als voldoende en overal boeken om te lezen of om door te bladeren. Kinderen én volwassenen zijn welkom in de stal waar lieve grijze koeien zachtjes met hun bellen schudden. Hier wil je vaker naar terugkomen!