Hotel Gasthof Post

16 reviews over Hotel Gasthof Post in het Nederlands

Altijd leuk het Lechtal

Bellen Jan
28-7-2017

Het leuke is wandelingen de bergen in. Aankomst in een berghut waar je iets kunt eten en drinken. Het voordeel is dat je eigenlijk niet bijkomt, want je zweet als je klimt, ook als je naar beneden terug gaat.En het is ook nog gezond ook. Dus het was super.

Dit is echt Vakanie....in Oostenrijk...

Robin & Mirella Kuypers + Hond Malinka
29-5-2017

Zeer vriendelijk ontvangst...super mooie grote kamer met fijne badkamer...eten is fantastisch(lust je iets niet,even vragen,en je krijgt iets anders)...hond vriendelijk....

Kamer wordt elke dag netjes schoongemaakt.....

Fantastisch!

Familie Heylen
3-9-2016

Bij aankomst heel goed ontvangen. Zeer mooie kamer. Houden rekening met de wensen van de gasten. Kamers zonder tapijt voor mensen met allergie was voor ons een groot pluspunt! Elke dag worden de kamers grondig gepoetst. Bij aankomst kleine productjes in de badkamer.

Halfpension: zeer uitgebreid ontbijt en lekker avondmaal. Zeer verscheiden menu's. Keuze uit telkens drie gerechten. Zelfs op hun rustdag dinsdag kregen wij een zeer lekkere menu.

Elke dag zeer vriendelijk. Er is echt een familiale sfeer. Goed gesoigneerd!

Mooie ligging en perfecte ligging voor verschillende wandelingen in het hele lechtal.

Wij komen zeker volgend jaar terug!

Het beste Hotel Gasthof in de streek.

Jo & Simone Giebens
25-7-2016

Vriendelijke bediening, lekker en voldoende eten, kamers zeer netjes, mooi hotel.

Hier voelt u zich direct thuis. In één woord: fantastisch.

Typisch Oostenrijks

Katleen Van Bavel
22-7-2016

Als je op zoek bent naar een typisch Oostenrijks hotel, ben je hier aan het juiste adres. Echt genoten van ons verblijf. Dit wordt onze place to be de volgende jaren in het lechtal.

een fijne zomervakantie in een familiale omgeving

familie Adriaensen
20-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is heerlijk om hier terug te komen, de omgeving is ideaal: de bergen en het vlakke gedeelte langs de Lech , de busverbindingen, en vooral niet te vergeten

de mensen en medewerkers van het hotel.

Je wordt ontvangen in een familiale sfeer.

Heel goed !

Kiki en Jan
14-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben reeds meermaals een verblijf geboekt in hotel Post in Elbigenalp voor onze wintervakantie. Waarom komen wij terug? Het is een gezellig familiehotel, met mooi verzorgde kamers die dagelijks gepoetst worden en een heerlijk zon-gericht terras. Familie Spiess en de medewerkers doen er alles aan om je een 'thuis' gevoel te geven. Ook het eten is zeer lekker, gevarieerd, en uitgebreid (alle dagen volledig menu - soep, saladebuffet, hoofdgerecht, dessert). Een aanrader voor gezinnen met kinderen !

Heerlijk !

René en Monique
30-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

De familie Spiess en het personeel doen er alles aan om je verblijf zo gezellig mogelijk te maken. Uitstekende service, topontvangst, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, fantastisch saladebuffet met lekkere streekgerechten, mooie kamers met uitzicht op de bergen en niet te vergeten, ligging is fantastisch! Bushalte en winkel (voor de krant) vlakbij. Niet te verwonderen dat wij hier al jaren op verlof komen. Dit hotel is een regelrechte aanrader voor iedereen die van de bergen houdt !!

topvakantie

Filip & Annick
29-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben genoten van een fantastische vakantie in hotel Post in Elbigenalp. Het eten was weer overheerlijk : lekker groentenbuffet en authentieke keuken met echte topgerechten. Speciale wensen worden met de glimlach vervuld. Je voelt je er dan ook onmiddellijk thuis. Hier is de gast echt koning. Het hotel is verzorgd en mooi ingericht. Kortom, hier vind je alles wat bij een topvakantie hoort!

perfect

Francky en Inge
19-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We kennen dit hotel al jaren van onze skireizen in de winter, het is een echt familiehotel voor ons geworden. Wij komen er thuis , je voelt u direct op uw gemak, je kan alles vragen , men is heel behulpzaam .De kamers zijn heel verzorgd, lekker eten , een heel goeie service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Post in Elbigenalp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.