Hotel Zugspitz Resort

48 reviews over Hotel Zugspitz Resort

• 2019
    10Charlot Forsyth08-03-2019

Te gek!!

Helemaal top 👍🏻 Super camping met hele mooie plekken. Op en top voorzieningen en super aardig personeel.

Het eten was zeer goed voor een mooi prijsje! We hebben weer genoten en komen zeker weer terug naar deze camping!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 9Leo monique en lisa Don14-02-2019

Top!! Wil niets anders meer!!

Super hotel en camping ! Wij komen hier al jaren met de camper!! Echt heel mooie omgeving en schitterende faciliteiten!! Een aanrader!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 2018
    9Pennings14-08-2018

Echt super!!!

Mijn review gaat over de camping, maar ik weet niet waar ik het anders kwijt moet. Wat een ontzettend luxe camping! Dat sanitair.... echt nog nooit ergens gezien. Gewoon een privé badkamer. Verder buiten en binnen leuke speelgelegenheden voor kinderen. Een leuk zwembad. Een peuterbad erbij was leuk geweest. Heel fijne en rustige sfeer op de camping.

Wel duur.... maar dat had ik er voor deze dagen wel voor over.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Lowie23-07-2018

Het is gewoon alle sterren waard (top)

Appartementen waren super verzorgd personeel zeer (kind) vriendelijk. Eten is er gewoon zeer goed tegen redelijke prijs .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7marianne02-12-2017

fantastisch

Prachtig luxe badhuis. Heerlijke sauna die bij de prijs inbegrepen is.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 8Fam. Met 2 kids (9 en 13)23-08-2017

Super mooie camping

Super mooie sanitair. Zwembad; perfect, fitness; uitgebreid, maar wel wat kapotte toestellen. Camping is schoon en een gezellige bar. Komen er zeker nog eens terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 3Marian07-08-2017

Flinke tegenvaller

De camping ziet er heel netjes uit. Mooi,schoon sanitair. Vooral de badkamers is een pluspunt. Bij reservering via mail werd gezegd dat er geen luxe plaatsen meer vrij waren, alleen de standaard/comfort plaatsen. Leek ons geen probleem, op de site zagen die er ook goed uit. Bij aankomst kregen wij echter 'n plaats aangewezen wat in onze ogen 'n parkeerplaats was. De voortent kon er niet aan worden gemaakt en ook het bijzettentje van onze kinderen kon er niet bij. De plaats was net groot genoeg voor alleen 'n caravan... En dat voor €100,00 per nacht!! Wij hadden voor 12 nachten geboekt maar na het zien van deze plek zijn wij na 1 nacht vertrokken. Er werd gezegd dat er echt niks anders vrij was. Wij zagen verschillende plaatsen leeg en aangezien de dame bij de receptie zei dat onze plaats 'n normale plaats was, vonden wij het raar dat wij geen andere plaats kregen. Of die vrije plaatsen waren specifiek op nummer geboekt door andere mensen ;-) Nooit meer dus!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9D. Berns15-09-2016

Prachtig locatie en super goede faciliteiten

Badhuis is gloednieuw, ruimte voor het hele gezin in de badkamer met toilet. Gratis mountainbike en internet voor de gasten. Mooi zwembad. Onderaan de Zugspitze bij de liften. Uitvalplek voor de mooie omgeving. Oftewel een aanrader! Wifi niet overal geweldig, werkte wel, maar soms traag of even weg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Wim van Leeuwen05-03-2016

Geweldige wintersport camping

Met het gezin voor de eerste keer naar deze camping geweest voor de wintersport. De wegen waren netjes ontdaan van sneeuw en ijs. Het nieuwe badhuis is werkelijk schitterend. We konden hier koken, douchen in alle weelde, de kleding laten drogen kortom aan niets ontbrak het ons. Bij de receptie een trap gehaald om de verwarmingspijp op de caravan te verlengen en gas laten brengen was allemaal geen probleem. De skibus stopte bij de receptie en bracht ons naar de Alm piste omdat de kinderen daar les hadden. Na het skiën lekker zwemmen in het zwembad van het hotel om de spieren te ontlasten was ook helemaal super. Het was voor ons de eerste wintersport met de caravan en door deze geweldige camping was het helemaal perfect. Deze camping is voor de wintersport echt Super.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 7marsman15-08-2015

Luxe camping, goed, paar dagen was genoeg

Wij zijn 5 dagen met onze caravan op deze camping geweest als luxe tussenstop richting Italië. Bewust gekozen voor de luxe en die is er zeker. Fantastische douches met stortdouche en alle privacy. Eigenlijk te gek voor een camping. Veel is gericht op de wintersport. Op de faciliteiten is niks af te dingen en ik vind de prijzen passen bij wat geboden wordt. De omgeving is prachtig, je kunt vanaf de camping diverse wandelingen doen of de kabelbaan naar de Zugspitze nemen. De sfeer op de camping was helaas saai. Veel vaste staanplaatsen, de trekkers zijn in de minderheid. Ik zou hier geen 2 weken willen staan, maar zou zeker weer een kort verblijf boeken als tussenstop naar het zuiden.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

2 tips over Hotel Zugspitz Resort

• Flakkee, 12-08-2013

Ehrwalder alm baan naat boven en wandel langs de diverse meren. Tiroler haus bij het kabelbaan station voor heerlijk eten en drinken met grote speeltuin en skelterbaan voor kids

• Loes Meijlink, 19-02-2013

Voor rustzoekers zonder kinderen zou ik de schoolvakanties vermijden :)

0 vragen over Hotel Zugspitz Resort

Hotel Zugspitz Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Eten en drinkenDiner, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen5

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht