Hotel Wilhelmshof

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Wilhelmshof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Wilhelmshof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2008

Leuk hotel, prima verzorgt ontbijt

Rob
28-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Leuk hotel, prima verzorgt ontbijt.

Geweldige 'skiraum'met aparte ingang direct bij de eigen grote parkeerplaats. Rustig gelegen en toch maar 250 mtr. van het centrum.

Grote schone kamers. Heel vriendelijke

mensen allemaal. Zeker een aanrader, maar hotel is in hoogseizoen meestal volledig bezet door vaste klanten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wilhelmshof in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wilhelmshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wilhelmshof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.