Appartement Villa Buchenhain

Super

Petra,
11-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Alles wat je nodig hebben voor een goede wintersport vakantie.

Prachtig appartement!

Pieter,
11-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed verzorgd, zelfs het huisvuil werd dagelijks opgehaald uit het appartement.

• Ligging t.o.v. pistes7

Een aantal jaren naar Landhaus Gerber in Lermoos geweest ( zelfde eigenaar) en afgelopen jaar naar Ehrwald. Super mooie appartementen. Modern, een beetje 'lodge' achtig ingericht en een lekker zwembad. Onze kids (11 en 10) vonden het hier heerlijk.

prachtig appartementencomplex

Sabine
15-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk nieuw, volop ruimte, elke dag schoonmaak. We hadden het appartement met drie slaapkamers, elk met eigen badkamer. Uitzicht over de Moos.

Villa Buchenhein in Ehrwald

Fam.Vinke
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Na jaren lang in hotels te hebben gezeten tijdens de wintersport vakantie dit jaar voor het eerst naar Villa Buchenhein. Geweldig! Nieuw, schoon, groot comfort, schitterend uitzicht. Prima faciliteiten zoals Sauna en Zwembad. Wij zijn erg tevreden over dit appartementencomplex. Qua ligging t.o.v de Ehrwalder Alm is het wat minder ( je moet wel met de auto) maar de auto staat droog en schoon in de garage. In 5 minuten loop je naar het centrum van dit mooie dorpje. Echt een aanrader.

Wederom perfect!

fam.acven
20-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wederom naar Villa Buchenhain geweest dit jaar en weer goed.

Dit jaar waren wij met 5 volwassenen en hadden het appartement met 3 ruime slaapkamer met elke een mooie complete badkamer (incl. eigen wc), volledig uitgeruste keuken en een ruime licht woonkamer met eethoek.

De receptie is elke ochtend open en de medewerkers zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Wij waren weer zeer tevreden.

Perfect!

van de Ven
30-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Villa Buchenhain is in 1 woord: perfect!

Nieuw en voorzien van alle gemakken (lift, skiruim, zwembad, sauna, broodjesservice en dagelijkse schoonmaak).

Wij hadden een penthouse appartement met 2 slaapkamers (goede extra lange bedden en ruime kasten, kluisje, tv), complete keuken (vaatwasser, 4 kookpitten, koffieapp., waterkoker, magnetron en ruim voldoende borden/bestek/glazen/bekers en pannen), badkamer met dubbele wastafel, w.c., bad en goede handdoeken.

Er zijn 2 ruime terrasbalkons met stoelen/tafel en een grandioos uitzicht. Echt een aanrader, gaan volgend jaar weer

fijn appartement, onvriendelijke mensen!

h. hanssen
12-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dit appartementencomplex in de krokusvakantie bezocht. Ruimtes zijn nieuw en helemaal top. Zwembad en wellness zijn klein maar aangenaam. De service laat echter te wensen over. Ontbijt is ronduit slecht. In het appartement troffen we nog in een hoekje een skibril aan van de vorige bezoekers !!!! (hoezo eindschoonmaak??)

In deze week was de receptie alleen 's morgens bezet. Geen info avond in het complex maar in een ander complex van dezelfde eigenaar een dorp verderop.

Huisbaas is een oude lastige man die nog niet eens goededag zegt.

Al met al een fijn rustig en ruim appartement maar met een slechte poetsploeg en een chagarijnige huisbaas.

Rustig eenvoudig hotel

Bert Verhofstad
21-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Rustig eenvoudig hotel, aan de rand van het dorp tegen de bosrand

Ideale ligging voor wandelingen in de natuur en toch in een mum

van tijd ben je midden in het dorp

Een echt Oostenrijks "gemütlich" vakantieverblijf

C.A.E. de Jonge
21-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn in de zomer meestal voor een paar dagen in Ehrwald op doorreis naar Italië en logeren dan in Buchenhain. Altijd prettig ontvangen, de verzorging was uitstekend. Ook een enkele keer als wij met onze kinderen en kleinkinderen waren, niets was teveel voor het beheerdersechtpaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Buchenhain voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Buchenhain in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Buchenhain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.