Géén boekingskosten

Pension Tannenhof

OostenrijkTirolEhrwald

We hebben de beste aanbieders voor Pension Tannenhof voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 13 reviews

7.9GoedScore uit 13 reviews
  • 8Ligging t.o.v. pistes

Pension info

13 Reviews over Tannenhof

• 10Brent Dehouwer21-07-2013

Geweldig

Hartelijk ontvangen, goed eten prachtig gelegen.

• 4fam van der Linden31-01-2012

Eenvoudig pension

Pension Tannehof is een budget pension. Kamers zijn nog niet allemaal gerenoveerd en er is geen lift aanwezig, dus veel trappen lopen. Eten is prima en de vriendelijke eigenaar kookt zelf. Het pension heeft in onze ogen een groot nadeel er wordt volop gerookt. 's-avonds beneden blijven als niet roker is geen genot, kettingrokers staan aan de bar gezamenlijk met de eigenaar en zijn familie stevig door te roken. Pension ligt redelijk hoog boven het dorp Ehrwald, gedurende onze wintersportweek hebben wij de gehele week met sneeuwkettingen moeten rijden om boven te komen met alleen winterbanden zijn we twee keer halverwege gestrand. Wifi alleen maar beneden bruikbaar.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8Linda en Philippe23-08-2011

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Zeer vriendelijk onthaal, kamer voldoende ruim, douche-wc wat krap, maaltijden lekker, eindje weg van dorpskern (dus zeer rustig) maar prachtig zicht op de omgeving. Wij waren er slechts op doorreis (2 nachten) maar durven dit in de zomer zeker aanraden!

• 8Lies22-08-2011

voor herhaling vatbaar

Kamer: niet zo groot maar groot genoeg, zeer netjes, elke dag gekuisd en nette handdoeken, verzorgde badkamer, mooi ruim balkon en vooral prachtig uitzicht (zuid-zijde dus zicht op Ehrwald dal en Lermoos) Eten: ontbijt eenvoudig maar voldoende keuze; avondeten: lekker, genoeg, geen saladebuffet (vonden we wel spijtig), gezellig zitten in de veranda en prachtig uitzicht! Kindvriendelijk: zeker! Onthaal & vriendelijkheid: in het begin nogal stroef, maar werd wel beter naargelang de vakantie vorderde Prijs/kwaliteit: al betere hotels gehad voor die prijs, maar al bij al zeker aan te raden

• 10Udo Neumann15-11-2010

Super nettes Urlaubshotel

Familiär geführtes Hotel. Wir fahren jetzt zum vierte mal zum Manfred besser gesagt zum Tannenhof. Es ist einfach eine sehr schöne Atmosphäre. Die Ehrwalderalm Bahn ist mit dem Skibus gut zu erreichen Bushaltestelle direkt vorm Haus. Eine kleinere Skipiste ist zu Fuß in ca 5 Minuten zu erreichen. Zum Essen: Der Chef kocht selber also super lecker und reichlich. Es gibt täglich zwei menues zur Auswahl.

• 9Martijn & Jennifer02-03-2010

Een gezellig hotel/pension met een goede service

Wij hebben hier met vrienden gelogeerd van 13-2-'10 t/m 17-2-'10 (gem.28 jr). Vanwege de lagere prijs p/n o.b.v. hp t.o.v. andere hotels in Ehrwald hadden we geen hoge verwachtingen. Totdat we in het hotel kwamen: gezellig sfeer, schone kamers, goede service, de "barman" kende ons alle 4 bij naam en goed eten. 1 avond hadden we niet in het hotel gegeten, dit diner (3 gangen) voor 4 personen werd verrekend in ons voordeel, terwijl wij ervoor hadden gekozen om ergens anders te eten. Helaas liggen de meeste hotels e.d. in Ehrwald niet aan de pistes, maar de gratis bus stopt voor Pension Tannenhof en brengt je naar alle pistes in de buurt. Het hotel ligt een klein stukje buiten het centrum, maar dit was voor ons geen probleem. We waren binnen 5 min met de auto in het centrum en de pistes. Dit is een hotel waar we zeker nog eens terug gaan als we naar Ehrwald gaan. Een echte aanrader dus!

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 8Jos10-02-2010

Aanrader met rustige ligging

Ben hier nu al voor de derde keer geweest en kom hier zeker nog vaker terug. De ligging ten op zichte van de pistes is echter alleen goed voor de Wettersteinliften, voor de overige liften moet je met de gratis skibus (stopt voor het huis) of met de auto. Dat is in het laagseizoen goed te doen, want dan is er voldoende gratis parkeergelegenheid bij de liften. Pension heeft een fantastisch uitzocht over de bergen. De eigenaar staat zelf in de keuken en het eten is bijzonder goed te noemen. Hij doet niet moeilijk als er zaken op het menu staan die je niet mag eten en kookt zo wat anders voor je. Het ontbijt is ook bijzonder uitgebreid en goed te noemen, iedere morgen verse broodjes in diverse soorten. De eerste keer dat we hier kwamen was de badkamer iets gedateerd, maar ik heb het idee dat hij bijna alle kamers nu heeft opgeknapt. De kamers kennen bijna allemaal een zitje en hebben genoeg ruimte om je skispullen te drogen e.d. De gratis sauna is maakt een dag skiën compleet!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7R. de Vries03-03-2008

Wij waren er tijdens de voorjaarsvakantie en hadden als enigen geen kinderen bij ons. Het is in deze periode dus echt een familiehotel en geen probleem voor ons: het geeft een gezellige drukte. Veel mensen komen jaren achtereen terug, soms van generatie op generatie. De voordelen van dit pension zijn zonder meer het goede eten, de perfecte ligging t.o.v de Wettersteinbaan en de bushaltes en de dagelijkse schoonmaak. De sauna (80 graden) is ook goed. Nadeel: De eigenaar besteedt inderdaad weinig aandacht aan onderhoud en investeert daarin (te) weinig. Hier en daar een verfje of een nieuwe gloeilamp kan geen kwaad. Voor ons was dit alles geen bezwaar en het mooie gebied rondom Ehrwald vergoedt veel. Wij komen er zonder problemen en graag weer terug, hoewel er in Ehrwald waarschijnlijk wel leukere mogelijkheden zijn.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 5Astrid03-02-2008

Wij zijn net terug van Tannenhof, het was voor ons de 1e keer dat we er geweest zijn. Het enige wat positief is is dat het hotel vlakbij de pistes ligt. Het is erg vervallen, de verf valt zo van de muren af, erg ongezellig beneden, (achterstallig onderhoud) , en dan die brandblusser die voor het laatst gekeurd is in 1987!! Dit kan toch niet. Omdat de gastvrouw en heer ditmaal eigen bezoek in hun hotel hadden, (familie denk ik) moesten wij ,de andere gasten nogal eens op ons eten en drinken wachten. Dit vind ik ook niet kunnen. En maar in het Duits praten over "die Hollanders". Nee ik kom hier niet meer, het foldertje dat in het hotel ligt met die prachtige en sfeervolle foto's van het hotel, is volgens mij gedateerd uit de jaren 60!

• 9familie van der Roest27-11-2007

Komen al ruim 20 jaar in dit gasthof. Perfecte gastheer/vrouw. Altijd bereid om menu aan te passen. Kamers worden elke dag schoon gemaakt. Mensen werken hard en elk jaar wordt er weer wat geïnvesteert in het hotel. Met kinderen hebben ze helemaal geen problemen. Het is een perfect familiehotel !

• 7Ligging t.o.v. pistes

Pension Tannenhof info