Hotel Sporthotel Feneberg

8,1

• Ligging t.o.v. pistes7,7

4 tips over Hotel Sporthotel Feneberg

Frederique, 10-3-2015
advies zonzijde kant aanvragen,schaduwkant matig uitzicht,koud
John, 11-1-2015
Gratis trein naar garmisch partenkirchen leuke winkels.
joop joke, 3-7-2012
Ehrwald is een fantastisch wandelgebied veel wandelingen zijn makkelijk te doen.ook de panorama route is makkelijk te doen .hou je van winkelen op 20 minuten rijden ligt Garmisch partenkichen daar zijn veel winkels

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Feneberg voor je op een rij gezet:

Vanheusden, 8-2-2009

Boek dit hotel nooit via een touroperator want dan krijgt ge de slechtste kamer.Blijkbaar verdienen ze er dan niet genoeg aan.Het eten is goed maar het personeel is wat afstandelijk.

Prijs kwaliteit verhouding is goed indien u rechtstreeks via hotel boekt.