Hotel Sporthotel Feneberg

Kleine hotelsWeer vandaag19°8°
Hotel Sporthotel Feneberg
8,2

• Ligging t.o.v. pistes7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Feneberg voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Sporthotel Feneberg in het Nederlands

Reuze vakantie gehad met heel veel wandelingen

Chris Verschueren
11-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Reuze hotel,ligging in en toch buiten het centrum,station op loopafstand, fantastisch lekker eten, goed en ruim ontbijtbuffet, 'savonds keuze uit 7 menu's; Vriendelijke bediening,mooie propere kamer en ruime badkamer, lekker terras met zicht op Lermoos. Gratis gastekarte waarbij vermindering op alle kabelliften en openbaar vervoer, bus vertrok vlakbij het hotel, wandelwegen vanuit het hotel, prijs/kwaliteit meer dan ok! zeker een aanrader!

Opnieuw een heerlijk verblijf gehad,opnieuw TOP

Ton en Frederique
20-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel met alle voorzieningen en uitstekend eten

perfect hotel

Ton en Friek
14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een heerlijk hotel. Uiterst vriendelijke bediening, prima eten met zeer veel menu keuze, gemoderniseerde ruime kamers, uitgebreid ontbijtbuffet.

Heerlijk gezellig hotel.

Romano
30-9-2016

Prachtig uitzicht over het dal vanaf het mooie balkon.

Uitstekend eten en goed ontbijt.

Veel beter dan 7,6!

Kee
8-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

In Griekenland heb je voor een 8,0 een soort kippenhok. Dit hotel wordt zwaar ondergewaardeerd. Alles ziet er netjes uit, ook de gangen. Eten prima. Lift aanwezig. Mooie zwem- en saunaruimte. Gratis skibus voor de deur en trein Garmisch - Reutte ook gratis.

Prima als doorreishotel

Joke
2-7-2016

Wij hadden dit geboekt voor een overnachting op doorreis naar Italie. Prima bevallen. Ligt langs een mooie doorreisroute. Halfpension geboekt, heerlijk gegeten met vooral een uitstekend ontbijt. Schone kamer!.

Mixed feelings...

Gert
22-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Laten we positief beginnen. Het eten was redelijk, zonder al te veel toeters en bellen. Veel keus voor het hoofdgerecht. Wellnes landschap prima. Alles behoorlijk schoon. (comfort) kamers goed. Prima douches.

Jammer alleen dat men van klantvriendelijkheid nog niet veel kaas gegeten heeft. Geen smile op het gezicht, niet een actieve klant benadering. Uitgezonderd de dame van het ontbijt, die had er in ieder geval zin in. Dieptepunt was wel dat we graag op het terras in de zon wilde zitten om 15.15, maar de deur daarnaartoe niet open gezet kon worden omdat het pas om 16.00 open ging en of we dan maar via de kelder wilde omlopen. Om 16.00 ging zachtjes de deur open, maar niemand die kwam vragen of we bv wat zouden willen drinken.

Mocht je een roker zijn, dan voel je je wellicht thuis. Wij dachten even voor het diner wat te drinken, kwamen in de bar waar het blauw stond. Met name de eigenaren (?) en de personeelsleden pafte er rustig op los. Dat rook je dan ook in de hal van het hotel.

Verzorgt hotel

Fam. Van arkel
17-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben het naar ons zin gehad in feneberg. Alles schoon, kamers ruim maar gedateerd. Maar ze zijn aan het renoveren. Groot balkon. Sauna/stoombad ook schoon. Goed eten met veel keus. Minpunten het douchen in bad zonder douchegordijn en de douchestang hing te laag. Maar dat word gerenoveert. En sommige personeelsleden waren wel beleefd, maar mogen wel wat 'vrolijker' worden. Voor de rest een fijn hotel.

Prima, echter zonder gastvrijheid

Margot
5-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel ziet er binnen netjes uit. Wij hadden 2 kamers waarvan er 1 gerenoveerd was. Heerlijk is het sauna-complex, zeker na het skiën! Het eten was goed verzorgd, voldoende keuze.

Ze zijn bij het renoveren echter 1 ding vergeten aan te pakken: het personeel!!! Wat een stel chagarijnen, bij aankomst kon het woordje welkom er niet af! Ook uitleg over het hotel wat waar te vinden was, was te vermoeiend. Dezelfde dames doen ook de bediening, er kan geen vriendelijk woord af, er kan helemaal geen woordje af! Dit heb ik echt nog nooit zo meegemaakt. Ook bij vertrek kon er geen bedankje of goede reis af. Je voelt je hier echt welkom... 😁😝👎. Herman de Blijker zou ze op staande voet ontslaan.

Om deze rede zullen wij hier ook niet meer naar teruggaan.

Prachtig uitzicht aan achterzijde

wiIllem en Ineke de Jong
24-8-2015

Ouderwets gezellig Oostenrijks hotel met lekker eten en mooi balkon met uitzicht aan de achterzijde, internet is traag

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Feneberg in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Feneberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.