Hotel Sonnenspitze

83 reviews over Hotel Sonnenspitze

• 2019
    9Ralph Markwat16-01-2019

Gastvrijheid top verzorgd!

Een heel fijn hotel met alles erop en eraan. Het eten is echt uitstekend, waar andere hotels nog wel eens doorgekookte groenten en matige gerechten serveren, is het hier prima geregeld. Ik vind de ligging wel gezellig in het dorp, maar de piste ligt er niet naast. Altijd even rijden of met de bus om de juiste piste te geraken. De pistemogelijkheden zijn voor beginners top! Rodelen is een aanrader. Personeel is aardig en correct te noemen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Wendy12-01-2019

Fantastisch!

Een super hotel! Locatie is ideaal, eten is voortreffelijk en de nieuwe welness ruimtes zijn heerlijk; sauna’s, zwembad en rustruimtes erg schoon en netjes. Personeel is super vriendelijk! Echt een enorme aanrader! Wij gaan sowieso weer terug.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Dicky12-03-2018

Zeer goed hotel goede service niets was teveel. Enige minpuntje was de douche maar hier wordt aan gewerkt tijdens de verbouwing. Ook een aanrader voor gezinnen.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10M. de Vriez05-08-2017

Prima hotel. Aanrader

Ontvangst, kamer, avondeten, ontbijt uitstekend

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Van der hoeven Leentje31-07-2017

hotel met vriendelijk personeel

Goedgelegen hotel waar het eten en bediening super is. Zijn in de zomer geweest en willen in de winter terugkomen. Na het wandelen konden we telkens nog een saunabezoekje doen in het hotel en dit was ook heel goed. Wij zaten op een kamer zonder balkon maar alles was in orde naar hygiëne en handdoekenservice toe. Op andere kamers zag ik wel dat de balkons een opknapbeurt nodig hadden en wat verouderd waren maar tenslotte ben je niet veel op je kamer. Ik merk ook als je prijzen vergelijkt met andere hotels met mooiere kamers dat je in deze streek ook meer voor dient te betalen en op dit hotel is verder niks op aanvraag te merken. Het personeel is top

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Scholte20-03-2017

Fantastisch hotel!

Het was helemaal top, wij hebben genoten van een heerlijke vakantie met veel sneeuw en een fantastisch hotel. Kamer was super en netjes en schoon, en het eten en de verzorging was top geregeld door zeer vriendelijk personeel! Een echte aanrader.

• 10Marjolein van der Aa09-03-2017

Geweldig hotel

Fantastisch hotel. Super vriendelijke service. Geweldig uitgebreid ontbijt en heerlijk diner. Aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Ben25-02-2017

Fijn knus hotel.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goede keuken. Het saladebuffet is al zo uitgebreid en lekker, dat je eigenlijk daar al genoeg aan hebt! Mijn vrouw is nogal kieskeurig met eten, maar met haar wensen werd elke dag goed rekening gehouden. Mijn complimenten daarvoor. De eetzaal is verdeeld in verschillende kleinere ruimten waardoor je toch echt knus zit te eten en sneller contact maakt met de andere bezoekers. Er is een fijne ruime welnessruimte om na het skiën weer bij te komen. We hadden een kamer die uit 2 delen bestond. Een hele ruim zitgedeelte en een slaapgedeelte waarvoor je wel via een privé draaitrap naar boven moet. Voor personen die moeilijk ter been zijn is dit niet aan te raden. Voor ons was het prima. Zowel in het zitgedeelte als in de bovenslaapkamer hadden we een tv. We hebben een prima skiweek gehad. Goede sneeuw, zon, wel wat koud. Minpuntje is misschien de afstand die je met je skiës moet lopen naar de skibus. Ik schat dat dat ongeveer 150 meter is. Zeker een hotel waar je weer terug gaat voor een skivakantie!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Ron van Ewijk25-01-2017

Fantastisch hotel

Kamers perfect. Ontbijt zeer uitgebreid. Diner is een keuzemenu. Iedere dag iets anders met soms 3 voorgerechten met een fantasie van de kok. Altijd saladebuffet. Vriendelijke personeel. Op loopafstand van de piste in het dorp. De ehrwalderbshn is iets verder. Met de auto 5 minuten. Als wij nog een keer naar de Zugspitze gaan om te skiën dan nemen we zeker dit hotel weer.

• 9Johanna17-09-2016

Ontzettend prettig

Prettige sfeer, uitgebreid en zeer goed eten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet alle kamers hebben een balkon of een balkon zonder afdakje. Dan zit je bij slecht weer dus nog in de regen. Ligging is perfect, midden in het dorp.

Gereisd met partner in juli 2016

4 tips over Hotel Sonnenspitze

• ruud, 14-03-2013

uitstapje naar Garmisch Partenkirchen. Leuk stadje.

• Adrie Plomp, 15-01-2013

Nieuw restaurant op middenstation Ehwalder-Almbahn , super mooi !!!

• Brigit Teding van Berkhout, 28-02-2012

Bezoek aan Zugspitze de moeite waard

0 vragen over Hotel Sonnenspitze

• De staf spreektDuits, Engels
    • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Europees-Aziatisch, Lunchpakketten, Vegan, Vis / Seafood
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
    • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis