Appartement
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,5

195 reviews over Appartement Sonnenburen Ehrwald in het Nederlands

Super huis !! Genieten hier!

Familie muller,
7-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Was weer een heerlijke week(was de 2e x hier) Mooi huis van alle gemakken voorzien! Heerlijk ruim en groot balkon lekker in de zon. Aardige eigenaars Harco en Gisela. (De koek was heerlijk mhhhh) Waren met 8 volwassenen , daar was het ruim genoeg voor. Skigebied is erg leuk. Hopelijk komen we ooit weer een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Heerlijk, thuiskomen na een fijne dag op de piste.

Jannie Visscher,
14-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kerst 2018, wat hebben wij het naar ons zin gehad in het complete, gezellige in ingerichte appartement Sonnenburen. Het appartement is van alle gemakken voorzien en is ruim opgezet. Pluspunten zijn oa: de grote eettafel, grote bank, 2 badkamers, de openhaard en , niet onbelangrijk voor een wintersport, de skischoenen droger!! Het appartement is rustig en toch centraal gelegen. Wij hebben genoten en kunnen het appartement en de eigenaren, Harco en Gisela van harte aanbevelen. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in december 2018

gewoon perfect

Josephus Wortelboer,
9-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een fijn appartement, mooi gelegen en van alle luxe voorzien. het appartement heeft 4 slaapkamers en 2 badkamer en een super luxe keuken. alles is aanwezig, Senseo, Nespresso, filtermaschine, oven, afwasmaschine, magnetron, waterkoker etc etc. Het appartement ligt rustig en toch heel centraal, de winkels en restaurants liggen allemaal op loop afstand. Echt een heerlijke vakantie gehad. Gisela en Harco: BEDANKT!

Gereisd met vrienden in september 2018
Harco, Eigenaar, 27-1-2019

Bedankt neef, leuk om jullie weer eens te zien! was erg gezellig

Opnieuw fantastische tijd gehad in Feneberg, alle

Ton en Friek,
20-3-2018

Perfect hotel in Ehrwald, aanrader

Gereisd met partner in maart 2018

Allen gast voor je geld!

Annoniem,
25-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Bij aankomst werden we door een vriendelijke man ontvangen. Na snel de sleutel te hebben gekregen hebben we de rest van de week met een norse dame te maken gehad. We voelde ons bij haar géén gast. Nog voordat we terug thuis waren lag er al een email met het verzoek om nog even bij te betalen voor oa het afhalen van beddengoed...??!! Dat stond blijkbaar in de kleine lettertjes. Dat hebben we nog nooit meegemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Harco, Eigenaar, 1-3-2018

Wij willen graag even reageren op deze anonieme beoordeling, natuurlijk weten wij dat het hier gaat om een familie uit Son. We weten dit omdat in de 8 jaar dat we in Ehrwald appartementen verhuren pas 1x eerder achteraf een rekening voor extra schoonmaakwerkzaamheden hebben verstuurd. Normaal gesproken nemen we altijd op de avond voor vertrek afscheid van elkaar en we leggen dan ook even uit wat te doen bij vertrek. Deze familie is echter een dag eerder vertrokken en daarom hebben we e.e.a. niet uit kunnen leggen. De huisregels liggen trouwens ook zichtbaar in het appartement. Ook al hadden we persoonlijk afscheid genomen dan hadden we toch een rekening voor de extra schoonmaakkosten gestuurd want wij controleren voor vertrek niet alle keukenkastjes. De reden voor de extra schoonmaakrekening is namelijk het feit dat we de complete keukenuitzet (mensen die bekend zijn met appartement Sonnenburen weten dat dit appartement zeer royaal is uitgerust) opnieuw hebben moeten afwassen omdat alle pannen, vele schalen, borden en schotels onder de etensresten zaten en gewoon in de kast zijn gezet. Het niet afhalen van het beddengoed of het niet opruimen van de vuilnis zou voor ons nooit een reden zijn om een rekening te sturen. Wel jammer dat als je mensen ergens op aanspreekt, je gelijk een slechte beoordeling op internet krijgt. Het lijkt wel of mensen steeds minder ergens de verantwoording voor willen nemen.

Geweldig genoten van omgeving als verblijf

John & Arina + vrienden,
3-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk dorpje, super leuk verblijf in sonnen buren waar je her aan niets zal ontbreken, dank aan Gisela&.Harco! Alleen maar pluspunten. Over het skigebied. Geweldig! Zowel voor de wat gevorderde als de beginnende skieer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Mooi appartent

Anja,
10-7-2017

Erg mooi appartement, van alle gemakken voorzien. Hartelijk welkom geheten door de eigenaar. De ligging is ideaal, supermarkt dichtbij en centrum van Ehrwald is op loopafstand. Veel leuke tips van de eigenaren gekregen. Mairs Landgasthaus, en Pizzeria/ restaurant Al Castagno zijn echte aanraders om lekker te eten. We hebben een leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige en gastvrije plek!

Roelof en heleen,
12-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wat een geweldig plekje aan de rand van het dorp, op loopafstand van supermarkt en direct aan natuurgebied gelegen. Het huis is praktisch sfeervol ingericht met een prachtig uitzicht. gastheer en gastvrouw zijn heel hartelijk en kunnen veel over omgeving vertellen. Het was top! Dank, Harco en Gisela

Gereisd met partner in juni 2017

fantastische vakantie !

F.Bolt
27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een super mooi gebied. Dichtbij de mooie pistes en de supermarkt is aan het einde van de straat.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed verzorgd appartement

Fam.Bots
2-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer vriendelijke gastheer en -vrouw. Nette en verzorgde appartementen. 2 x per week schone handdoeken. Dichtbij het centrum gelegen. Is goed te voet te doen. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sonnenburen Ehrwald in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sonnenburen Ehrwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.