Appartement Sonnenburen Ehrwald

Appartement Sonnenburen Ehrwald
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,3

192 reviews over Appartement Sonnenburen Ehrwald in het Nederlands

Opnieuw fantastische tijd gehad in Feneberg, alle

Ton en Friek
20-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Perfect hotel in Ehrwald, aanrader

Allen gast voor je geld!

Annoniem
25-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Bij aankomst werden we door een vriendelijke man ontvangen. Na snel de sleutel te hebben gekregen hebben we de rest van de week met een norse dame te maken gehad. We voelde ons bij haar géén gast. Nog voordat we terug thuis waren lag er al een email met het verzoek om nog even bij te betalen voor oa het afhalen van beddengoed...??!! Dat stond blijkbaar in de kleine lettertjes.

Dat hebben we nog nooit meegemaakt.

Harco, Eigenaar, 1-3-2018
Wij willen graag even reageren op deze anonieme beoordeling, natuurlijk weten wij dat het hier gaat om een familie uit Son. We weten dit omdat in de 8 jaar dat we in Ehrwald appartementen verhuren pas 1x eerder achteraf een rekening voor extra schoonmaakwerkzaamheden hebben verstuurd. Normaal gesproken nemen we altijd op de avond voor vertrek afscheid van elkaar en we leggen dan ook even uit wat te doen bij vertrek. Deze familie is echter een dag eerder vertrokken en daarom hebben we e.e.a. niet uit kunnen leggen. De huisregels liggen trouwens ook zichtbaar in het appartement. Ook al hadden we persoonlijk afscheid genomen dan hadden we toch een rekening voor de extra schoonmaakkosten gestuurd want wij controleren voor vertrek niet alle keukenkastjes. De reden voor de extra schoonmaakrekening is namelijk het feit dat we de complete keukenuitzet (mensen die bekend zijn met appartement Sonnenburen weten dat dit appartement zeer royaal is uitgerust) opnieuw hebben moeten afwassen omdat alle pannen, vele schalen, borden en schotels onder de etensresten zaten en gewoon in de kast zijn gezet. Het niet afhalen van het beddengoed of het niet opruimen van de vuilnis zou voor ons nooit een reden zijn om een rekening te sturen. Wel jammer dat als je mensen ergens op aanspreekt, je gelijk een slechte beoordeling op internet krijgt. Het lijkt wel of mensen steeds minder ergens de verantwoording voor willen nemen.

Geweldig genoten van omgeving als verblijf

John & Arina + vrienden
3-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk dorpje, super leuk verblijf in sonnen buren waar je her aan niets zal ontbreken, dank aan Gisela&.Harco! Alleen maar pluspunten. Over het skigebied. Geweldig! Zowel voor de wat gevorderde als de beginnende skieer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi appartent

Anja
10-7-2017

Erg mooi appartement, van alle gemakken voorzien. Hartelijk welkom geheten door de eigenaar. De ligging is ideaal, supermarkt dichtbij en centrum van Ehrwald is op loopafstand. Veel leuke tips van de eigenaren gekregen. Mairs Landgasthaus, en Pizzeria/ restaurant Al Castagno zijn echte aanraders om lekker te eten. We hebben een leuke vakantie gehad.

Prachtige en gastvrije plek!

Roelof en heleen
12-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wat een geweldig plekje aan de rand van het dorp, op loopafstand van supermarkt en direct aan natuurgebied gelegen. Het huis is praktisch sfeervol ingericht met een prachtig uitzicht. gastheer en gastvrouw zijn heel hartelijk en kunnen veel over omgeving vertellen. Het was top! Dank, Harco en Gisela

fantastische vakantie !

F.Bolt
27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een super mooi gebied. Dichtbij de mooie pistes en de supermarkt is aan het einde van de straat.

Goed verzorgd appartement

Fam.Bots
2-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer vriendelijke gastheer en -vrouw. Nette en verzorgde appartementen. 2 x per week schone handdoeken. Dichtbij het centrum gelegen. Is goed te voet te doen. Een echte aanrader!

Vooral gastvrij

Leen van Empelen
9-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een zeer goed en gastvrij appartement met de juiste beheerders waardoor een fijne vakantie is gegarandeerd in het mooie Ehrwald.

perfect, compleet, gastvrij

Luus
21-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hele vriendelijke gastvrije eigenaren, compleet ingerichte appartementen. Perfecte plek voor zowel zomer als wintervakantie!

Wat een super vakantie!!!

Wilco en Willy
31-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eén week vakantie gevierd in Ehrwald. En wat een topweek was dat!!! Hartelijke ontvangst door Harco die ons het prachtige app. liet zien op de bovenste etage van het huis. Schoon, licht en ruim... En wat een uitzich!

Goede tips gekregen van Harco en Gisela inzake de omgeving en activiteiten. Zeker voor herhaling vatbaar in de zomer maar ook enthousiast geworden voor een wintersport in Ehrwald dit keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sonnenburen Ehrwald in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sonnenburen Ehrwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.