Appartement Sonnenburen Ehrwald

Meer appartement info

203 reviews over Appartement Sonnenburen Ehrwald

• 9Wouter en Anneke14-04-2020

Super

Ten tijde van Corona zaten we te mijmeren over het altijd heerlijke verblijf bij Harco en Gisela. We zijn reeds diverse malen geweest zowel in het voorjaar, najaar als in de winter. Altijd meest vriendelijk ontvangen en met een uitstekende uitleg van de eigenaren wat en waar de beste en meest mooie plekjes zijn. Heerlijke golfbaan om de hoek, goede ligging t.o.v. de pistes, en de meest mooie wandel en fietsroutes vanuit het appartement. WE ZULLEN HET DIT VOORJAAR MISSEN. HOPELIJK TOT SNEL.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in mei 2019

• 2019
    10Josephus Wortelboer09-01-2019

gewoon perfect

Wat een fijn appartement, mooi gelegen en van alle luxe voorzien. het appartement heeft 4 slaapkamers en 2 badkamer en een super luxe keuken. alles is aanwezig, Senseo, Nespresso, filtermaschine, oven, afwasmaschine, magnetron, waterkoker etc etc. Het appartement ligt rustig en toch heel centraal, de winkels en restaurants liggen allemaal op loop afstand. Echt een heerlijke vakantie gehad. Gisela en Harco: BEDANKT!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Harco, Eigenaar, 27-01-2019

Bedankt neef, leuk om jullie weer eens te zien! was erg gezellig

Gereisd met vrienden in september 2018

• 2018
    6Annoniem25-02-2018

Allen gast voor je geld!

Bij aankomst werden we door een vriendelijke man ontvangen. Na snel de sleutel te hebben gekregen hebben we de rest van de week met een norse dame te maken gehad. We voelde ons bij haar géén gast. Nog voordat we terug thuis waren lag er al een email met het verzoek om nog even bij te betalen voor oa het afhalen van beddengoed...??!! Dat stond blijkbaar in de kleine lettertjes. Dat hebben we nog nooit meegemaakt.

Harco, Eigenaar, 01-03-2018

Wij willen graag even reageren op deze anonieme beoordeling, natuurlijk weten wij dat het hier gaat om een familie uit Son. We weten dit omdat in de 8 jaar dat we in Ehrwald appartementen verhuren pas 1x eerder achteraf een rekening voor extra schoonmaakwerkzaamheden hebben verstuurd. Normaal gesproken nemen we altijd op de avond voor vertrek afscheid van elkaar en we leggen dan ook even uit wat te doen bij vertrek. Deze familie is echter een dag eerder vertrokken en daarom hebben we e.e.a. niet uit kunnen leggen. De huisregels liggen trouwens ook zichtbaar in het appartement. Ook al hadden we persoonlijk afscheid genomen dan hadden we toch een rekening voor de extra schoonmaakkosten gestuurd want wij controleren voor vertrek niet alle keukenkastjes. De reden voor de extra schoonmaakrekening is namelijk het feit dat we de complete keukenuitzet (mensen die bekend zijn met appartement Sonnenburen weten dat dit appartement zeer royaal is uitgerust) opnieuw hebben moeten afwassen omdat alle pannen, vele schalen, borden en schotels onder de etensresten zaten en gewoon in de kast zijn gezet. Het niet afhalen van het beddengoed of het niet opruimen van de vuilnis zou voor ons nooit een reden zijn om een rekening te sturen. Wel jammer dat als je mensen ergens op aanspreekt, je gelijk een slechte beoordeling op internet krijgt. Het lijkt wel of mensen steeds minder ergens de verantwoording voor willen nemen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9John & Arina + vrienden03-12-2017

Geweldig genoten van omgeving als verblijf

Leuk dorpje, super leuk verblijf in sonnen buren waar je her aan niets zal ontbreken, dank aan Gisela&.Harco! Alleen maar pluspunten. Over het skigebied. Geweldig! Zowel voor de wat gevorderde als de beginnende skieer. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Anja10-07-2017

Mooi appartent

Erg mooi appartement, van alle gemakken voorzien. Hartelijk welkom geheten door de eigenaar. De ligging is ideaal, supermarkt dichtbij en centrum van Ehrwald is op loopafstand. Veel leuke tips van de eigenaren gekregen. Mairs Landgasthaus, en Pizzeria/ restaurant Al Castagno zijn echte aanraders om lekker te eten. We hebben een leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Roelof en heleen12-06-2017

Prachtige en gastvrije plek!

Wat een geweldig plekje aan de rand van het dorp, op loopafstand van supermarkt en direct aan natuurgebied gelegen. Het huis is praktisch sfeervol ingericht met een prachtig uitzicht. gastheer en gastvrouw zijn heel hartelijk en kunnen veel over omgeving vertellen. Het was top! Dank, Harco en Gisela

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2017

• 10F.Bolt27-02-2017

fantastische vakantie !

Het is een super mooi gebied. Dichtbij de mooie pistes en de supermarkt is aan het einde van de straat.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 7Fam.Bots02-01-2017

Goed verzorgd appartement

Zeer vriendelijke gastheer en -vrouw. Nette en verzorgde appartementen. 2 x per week schone handdoeken. Dichtbij het centrum gelegen. Is goed te voet te doen. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 8Leen van Empelen09-12-2016

Vooral gastvrij

Een zeer goed en gastvrij appartement met de juiste beheerders waardoor een fijne vakantie is gegarandeerd in het mooie Ehrwald.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Luus21-09-2016

perfect, compleet, gastvrij

Hele vriendelijke gastvrije eigenaren, compleet ingerichte appartementen. Perfecte plek voor zowel zomer als wintervakantie!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Appartement Sonnenburen Ehrwald info