Hotel Schönruh

27 reviews over Hotel Schönruh

• 2019
    10Fam Winters07-09-2019

HEEL GOED EN WAAR VOOR JE GELD

Zijn net terug voor ons de vierde keer geweest zoals altijd SUPER goed gaan zeker volgend jaar terug zeer proper nog echt Oostenrijks niet zon modern gebouw zoals ze velen zetten nu in Oostenrijk.tot volgende zomer

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9P van L02-04-2019

Was geweldig, en voor herhaling vatbaar.

Mooi hotel, vlakbij centrum. Mooie kamers met een prachtig uitzicht. Balkon op het zuiden met de zon van 10.00 tot 17.30. Eten goed en gevarieerd.
    Van 15.00-17.00 buffet met gebak en snacks. Wellnes aanwezig en gratis gebruik te maken van het gemeentelijk zwembad.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9Marian04-03-2017

Het was fantastisch. Eten was heerlijk.

Naar mijn mening was alles goed en ik kan niet iets vinden wat niet goed was.

Alleen gereisd in maart 2016

• 10Fam Winters Rysbrack05-09-2016

Super hotel 10 op 10

Gaan zeker nog terug .eten is er echt top zeer proper en rustig gelegen en toch in het centrum zeer vriendelijk het is er half pension maar smiddags krijg je ook een warm maal met taarten enz vers fruit .zeker zijn prijs waardig

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9J12-08-2016

Genoten in dit fijne hotel!

Erg fijn hotel, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging prima dicht bij centrum, bus en wandelpaden. Ontbijt grandioos, van 15 tot 17 uur klein maar zeer voldoende buffet van soep pasta salade fruit en taart en 's avonds 5 gangen diner. Geen grote porties maar echt heerlijk. Keus uit vlees vis of vega. Een enkele keer wat minder onze smaak maar dat is normaal. Soep en salade kun je onbeperkt erbij nemen. Zelfs in de kleine gezellige bar altijd nootjes voor bij je drankje. De kamer ruim voldoende ook de badkamer. Douchekop en glazen wand wat gedateerd maar prima. Sauna gratis ook heerlijk en ook daar staat water of thee klaar. Gratis mountainbike van het hotel indien je dit wilt of wandeling met gids. Wij vinden dit hotel zijn geld dubbel en dwars waard!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Ivan en Heidi10-02-2016

Absolute top !

In de Kerstvakantie een weekje verbleven in dit super gezellige hotel. Hotel zelf was top. Ontvangst super vriendelijk én in het Nederlands. We hadden een familiesuite geboekt: ruime, mooie en verzorgde kamer. Eten was ongelooflijk lekker en lustte je iets niet, liet je het gewoon weten en ze zorgden voor een lekker alternatief. Ook werd er altijd rekening gehouden met de kinderen wat eten betreft. Service en personeel was super vriendelijk en top. Samen met onze kinderen (8 & 10 jaar) was het onze eerste skiervaring, en we wisten niet echt wat we er moesten van verwachten. Op 5min wandelen was je aan de piste waar je skilessen kon volgen. Nederlandse monitoren in de Tiroler Skischule, dus heel handig voor de kinderen om het skiën onder de knie te krijgen. Door de weinige sneeuwval waren daar de blauwe en rode piste niet open. Voor meer pistes, mét sneeuw, moest je richting Ehrwalder Alm (5min met de auto). Wat ook niet het einde van de wereld is.Topvakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 9Marleen12-07-2015

Super hotel!!

Heel lekker eten,mooie kamers en een heel vriendelijke gastvrouw! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Alex otto19-03-2014

Prima centraal gelegen hotel

Fijn hotel met een prima keuken, mooie sauna ruimte en gezellige bar De bushalte is op 100 meter We gaan zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 8cr1425-07-2013

Heel leuk familie hotel!!

Al verschillende keren in dit hotel verbleven voor ski vakanties (periode februari/maart). Super vriendelijk personeel, goed ontbijt (heel veel keuze) en diner is ook heel goed. Zeer kindvriendelijk hotel, ze hebben ook een leuke speelkamer voor kinderen (voor dreumes/peuter) en daarnaast ook tafeltennistafel en nog wat andere dingen voor de oudere kinderen.

Het hotel is op loopafstand van het centrum, grote supermarkt 5 minuten lopen. Mooie omgeving, je kan er heerlijk wandelen in de omgeving.

De appartementen zijn heel ruim, de hotelkamers wat kleiner maar goed te doen en zien er prima uit!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2013

• 8JK16-12-2012

Vriendelijk personeel

Ben er in juli 2011 geweest. Leuk hotel en erg vriendelijk personeel. Eten was erg goed. Waren soms echt culinaire hoogstandjes. Hotel is rustig gelegen en er zijn voldoende activiteiten in de omgeving. Enige minpuntje vond ik de kamers. Deze waren naar mijn mening gedateerd en kunnen wel een opfrisser gebruiken. Wij hadden helaas een kamer op de begane grond en als wij de vitrage weg schoven dan keken wij tegen een haag aan. De kamers waren wel schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

1 tip over Hotel Schönruh

• Renate de Groot, 07-10-2011

zugspitzbahn is een aanrader, op de dag dat wij er waren hadden we zicht van 150 km ook kun je daar de zonsopgang bewonderen wel vroeg opstaan. en huur de golfkar bij het hotel voor 5 euro om de omgeving te verkennen

1 vraag over Hotel Schönruh

• JVogelvang, 07-01-2016

Skilift in omgeving

Welke skilift wordt het meest gebruikt door de gasten van hotei Schönruh in Ehrwald? Ik bedoel dan de lift die toegang biedt tot het hele/grote gebied en waar de skischolen zijn.

Hotel Schönruh info

• Eten en drinkenDiner

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeergarage, Parkeerplaats