Hotel Romantik Hotel Spielmann

8.8Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Ehrwald

8.8Fantastisch

• 9.3Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Romantik Hotel Spielmann voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

16 reviews over Hotel Romantik Hotel Spielmann

• 2018
    9Huyb Doyer01-02-2018

Romantik hotel Spielmann maakt naam waar

Zeer comfortabel en gezellig hotel direct aan de piste. De inrichting oogt "romantisch" zonder oubollig te zijn en biedt voldoende knusse hoekjes om gezellig te loungen. Supervriendelijk personeel waarvan de Belgische gastvrouw dus ook Nederlands spreekt, wel zo makkelijk. Een aardige traditie is het op zondagavond 'samen met de familie Spielmann' nuttigen van een apératief. Het ontbijt is zeer uitgebreid en het diner netjes verzorgt. Een topper dat er standaard de mogelijkheid is om, na het eventuele dessert, ook nog een lekker kaasplankje samen te stellen uit de rijke voorraad onder de fraaie kaasstolp. Wij vonden het eten af en toe wat aan de zoute kant en (met name op zondagavond) het werd er 'op Chinese snelheid' geserveerd maar dat kan komen omdat wij niet voor 19:30u aan tafel willen. De 'muzikale' omlijsting van het buffet op donderdag kon ons allerminst bekoren, regelmatig bekroop ons het gevoel dat de beide 'muzikanten' allebei verschillende nummers ten gehore brachten.... Over de WiFi geen klachten, ook op de kamer snel genoeg voor Netflix. De kamers waren perfect en werden dagelijks goed gereinigd en van nieuwe handdoeken voorzien indien gewenst. Kortom, een aanrader voor ieder die kwaliteit voor z'n geld wil!

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

10Gusse Franky20-10-2015

Heel goed

Ruime kamer, typische tiroolse stijl heel verzorgd en proper! Auto kan men perfect parkeren

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Jan van den Bosch10-08-2015

Fantastische week

Wij zijn een week in ehrwald bij hotel spielemann geweest.wij verbleven in de kamer zugspitze met een fantastisch uitzicht op ehrwald en lermoos en de omliggende bergen. Het ontbijt was zeer uitgebreid verse eitjes naar keuze al minut klaar gemaakt. Ook bij het avond eten was er voldoende keuze.Het personeel was vriendelijk. Enkele min puntjes :er was geen morgen post met info aangaande het weer en tips voor een uitstap of een wandeling.Een aanrader ook voor mensen die een hond mee hebben want ze zijn er hondvriedelijk

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Kirstivandervleuten06-02-2014

Heerlijk hotel naast de piste

Mooie hotelkamer, met veel opbergruimte voor de skispullen. Ook fijn dat de kinderslaapkamer was gescheiden door een schuifdeur, zodat je 's avonds nog tv kunt kijken (alleen BVN van de NL zenders) Ontbijt was goed en uitgebreid, eieren werden voor je neus op de door jouw gewenste bereidingswijze gemaakt. Ook het avondeten was heerlijk ( wel wat aan de zoute kant, maar dat is persoonlijk). Nadeel is dat het start om 19:00, terwijl dit normaal de bedtijd is van onze dochter. In het kindermenu is nog steeds geen groente opgenomen, wij waren hier 4 nachten dus niet zo'n probleem maar een week lang pasta bolognese of friet met worst/ kipnuggets.... Naar de ehrwalder Alm moet je met de auto, maar als je bij de sonnenbahn gaat skien kun je als je geluk hebt skien tot aan het hotel.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9M.17-02-2013

Super hotel op toplocatie

Hotel Spielmann is een tophotel in een gezinsvriendelijke wintersport plaats. De service en het eten is erg goed. Hotel ligt aan de piste, dus als er genoeg sneeuw ligt ski je zo naar de lift en aan het einde van de dag zo weer terug.

Een heel groot pluspunt is de nieuwe Sonnenhang stoeltjeslift die begin dit jaar geopend is, echt super.

Enige minpuntjes zijn dat niet alle kamers 's avonds warm water hadden tegen douchetijd en de wifi is niet overal even goed.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 10Nicolle16-01-2012

super

Een hotel met een romantische uitstraling en geweldige ligging. Fam. Spielmann en personeel waren zeer klantvriendelijk en gastvrij. Het eten was erg goed. Ruime kamers. We hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Rebecca30-03-2011

Jaar na jaar heerlijk!

Zijn hier nu aantal jaar geweest voor de wintersport. Heerlijk hotel, aan de piste. Dit jaar (maart) was het voor het eerst niet mogelijk om van het hotel naar de lift te skieën, andere jaren altijd wel.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Chantal, Receptioniste/secretaresse, 31-03-2011

Hallo Rebecca, bedankt voor de positieve beoordeling. Ja helaas kunnen wij idd er niet voor zorgen dat er genoeg sneeuw ligt in een sneeuwmagere winter. Wij hopen dat wij jullie ook volgend jaar weer bij ons mogen begroeten !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9Marco Lambers08-03-2011

Een echt Oostenrijks hotel op superlocatie

Ik kan me voorstellen dat mensen hier al jaren komen. Mooie inrichting, goede service, aardige mensen en natuurlijk is de ligging , direct aan de piste, ook erg mooi. Wij hebben ons hier prima vermaakt van 18 februari t/m 26 februari met onze 3 kinderen (4,5 en 7). Mooi appartement met groot balkon (8 bij 6). Enige tegenvaller was het eten, zeker voor de kinderen zeer matig en zeker geen 4 sterren waard. Iedere dag konden ze kiezen uit patat,patat en nog eens patat met of een worst, schnitzel of kip nuggets. Iets van groenten stond niet op het menu. Vandaar mijn score van 6 voor het eten. Verbeterpuntje? Voor de rest een super week gehad.

Chantal, Receptioniste/secretaresse, 10-03-2011

Lieve familie Lambers,

allereerst bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij dat u een prettig verblijf bij ons hebt gehad. Uw commentaar wat het kindereten betreft nemen wij zeer ter harte. Vandaag hebben wij dit reeds intern besproken en zullen dit zeker gaan veranderen. Volgende keer echter gewoon melden tijdens uw verblijf, dan kunnen wij direct actie ondernemen !

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9chantal25-02-2011

een heerlijke vakantie

het is een schitterend hotel in een prachtige omgeving. De service in het hotel is goed, vooral aan de receptie Nederlands sprekend geholpen te worden....voelt aan als thuis.

Chantal, Receptioniste/secretaresse, 02-03-2011

bedankt voor deze fijne en positieve beoordeling. Hopelijk tot volgend jaar !

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9cpp10-02-2011

Direct aan de piste!

Qua locatie is de ligging perfect! Nu maar hopen op sneeuw, want aan het hotel ligt het niet!

Familie Spielmann, Receptioniste/secretaresse, 25-02-2011

Hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling. Hopelijk heeft u genoeg sneeuw gehad !

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

0 tips over Hotel Romantik Hotel Spielmann

1 vraag over Hotel Romantik Hotel Spielmann

• Karlijn, 03-11-2014

kinder skischool

Klopt het dat de kinder skischool op loopafstand ligt? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Onze kinderen gaan voor het eerst skien. Zijn er nog meer kinderpistes in het dorp?

Hotel Romantik Hotel Spielmann info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBarrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Kapper
    • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden