Kleine hotelsWeer vandaag-3°-11°
9,7

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mair's Landgasthof voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Mair's Landgasthof in het Nederlands

Goed eten in dit hotel

Anne Marie de Ruyter,
8-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hier kan je heerlijk eten, een hotel waar alleen kinderen ouder als 11 jaar mogen komen. De hele familie helpt mee in dit hotel, maakt het erg persoonlijk. Locatie is op 100 meter van het centrum. Iets verder van skilift af, maar is ook lopend te doen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Uitstekend verblijf

Luc & Nadine,
7-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Werkelijk geen daadwerkelijke minpunten te vermelden. Zeer lovenswaardig waren de enorme gastvrijheid vanwege de vrouw des huizes alsook de vriendelijkheid van het overige personeel. Ook de keuken in het bijzonder het avondeten verdient een uitstekende vermelding.

Gereisd met partner in juli 2018

Dubbel perfect

MT den Houdijker,
30-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was hier goed,van kamer tot restaurant.echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch!

Snoeks,
3-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch! Claudia is een super lieve en hartelijke gastvrouw. Het hotel is kleinschalig en daardoor ook zeer gemoedelijk en persoonlijk. Alles ziet er super uit! Tot in detail alles op elkaar afgestemd. Kamer echt geweldig (en super schoon) met fenomenaal uitzicht! Gerhard kookt ook echt heerlijk. Nog nooit zo’n lekkere hamburger gehad!! Echt een aanrader! Claudia & Gerhard doen er alles aan om hun gasten zichzelf op hun gemak te laten voelen! Top hotel! En het enthousiasme van Claudia is fantastisch!

Bovendien hele goede ligging dichtbij al de pistes.

Gereisd met partner in februari 2018

Wim Peeters,
21-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

De vriendelijkheid en gastvrijheid van Claudia alsook de nette kamers zijn zeker een pluspunt. Het eten op basis van half pension was steeds super en ruim voldoende.

Het ontbreken van een wellness in een gasthof voor volwassen is eerder een minpunt.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Super week gehad

Irene en Wil,
15-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles is voortreffelijk in Mair's Landgasthof. Ik kan geen minpuntjes bedenken.

Gereisd met partner in februari 2018

• Ligging t.o.v. pistes8

We zijn hier een week lang verbleven en het was een heerlijke zorgeloze vakantie. Claudia heeft het perfect voor elkaar. Prachtige schone kamers, leuk eetzaaltje en een bar. Het ontbijt was lekker uitgebreid. In de keuken kookt Gerhard heerlijke maaltijden. Vanaf je balkon heb je een wijds uitzicht over het dal en de daaromheen liggende bergen. Wij hebben een heerlijke week gehad en vinden het een echte aanrader. Naar de bushalte is het prima te doen met skischoenen overigens.

Gereisd met partner in januari 2018

Net hotel.

Soixante,
22-10-2017

Als we van te voren hadden geweten dat het ruhetag was, hadden we niet geboekt. In het dorp was niets te beleven.

Gereisd met partner in oktober 2017

Het was weer een heerlijke week in hotel Mair's

Irene en Wil Brands,
16-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was weer in alle opzichten een heerlijke week. Het fantastische eten dat met liefde door Gerhard wordt bereid, de comfortabele en zorgvuldig ingerichte (zeer schone) kamer. De gezellige sfeer en de heerlijke lach van Claudia. Het mooie uitzicht over de omliggende bergen en het Moosveld.

Ik kan geen minpunten bedenken.

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk

Kars,
7-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Super gastvrij, lekker eten, rustig slapen, schonen kamers en prima ontbijt!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mair's Landgasthof in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mair's Landgasthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.