Vakantiehuis Konrad

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Konrad

• 2019
      10Willy&Heniette22-06-2019

F. a. n. t. a. s. t. i. s. c. h. 😍

We hadden appartement Buche. Het is in werkelijkheid nog mooier dan op de website. Een panoramisch uitzicht ,zo mooi! Een droomappartement, alles wat je nodig hebt is aanwezig en een vriendelijke familie. Dit alles in een geweldige omgeving. Ingrediënten voor een onvergetelijke vakantie!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Sanne11-02-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mooi appartement, vlakbij de liften, midden in het centrum. Dit ‘haus’ heeft meerdere kamers/appartementen. Wij hebben een Zimmer en Bucher ervaren. Waren met vier personen en hadden ongelooflijk veel ruimte. En dat voor een goede prijs. Helemaal niet aan de hoge kant. Echt een aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10Jeffrey van der Poel12-01-2019

Geweldig!

Wat een geweldige bestemming. Top locatie en zeer vriendelijk personeel. Kamers zijn erg schoon en het ziet er als nieuw uit! In 1 woord, top!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

9alpenfan- herman van hauwermeiren10-03-2013

Knusse Ferienwohnung

Ligt aan de Moos in Ehrwald. op 2 min van het Centrum. Het gelijkvloerse FW is 40 m2 groot. Klein keukentje en één slaapkamer. Lekker warm en op gelijkvloers dus leuk uitzicht. In het gebouw is nog een (grotere ) FW en nog verschillende Zimmer met ontbijt.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2013

• 8mario vloebergs16-02-2010

Zeker niet slecht .

Wij hebben van 6 tot 13 februari 2010 in Pension Konrad verbleven. Ons reisgezelschap bestond uit 12 volwassenen en 1 kind. Voor ons is de prijs/kwaliteit perfect in verhouding. Je mag geen luxe verwachten voor zo weinig geld. Onze kamers (met terras) waren ruim en netjes, het eten was voldoende en zeker niet slecht. De eigenaars en het personeel waren steeds vriendelijk. De ligging t.o.v. de skilift is op ongeveer 600m. Het enige nadeel is dat de bar erg klein is. Zeker voor een grote groep. Al bij al hebben wij er ons goed geamuseerd en begrijpen we sommige negatieve comentaren niet goed die her en der geschreven worden.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010