Appartement

Appartement Huize Dennenboom

Ruijs
4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Onderappartement is erg klein en zeker niet geschikt voor 4 volwassenen. Ruimte tussen de bedden bij het stapelbed erg krap. Geen kastruimte in het kleine kamertje. In de keuken alles aanwezig maar geen ruimte voor het opbergen van de levensmiddelen, badkamer/toilet netjes maar krap.

Omgeving en uitzicht prachtig. Ligging dicht bij de Wettersteinbahn.

Ligging zeer rustig. Appartement niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn i.v.m. ligging aan hellende weg.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!!

Marissa
10-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een leuk appartement met echt alles erin. Vaatwasser, oven noem maar op. Ligging is wat rustiger en lekker dichtbij de wetterstein. Leuk plekje en zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Met partner in januari 2010

Zeer goed

Verduin
19-8-2009

Zeer goede woning op een mooie plek Woning zeer goed ingericht als is aanwezig

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2008

2008

We hebben enorm genoten van huize denneboom! de rust, de

Gonny de Caluwe
13-5-2008

We hebben enorm genoten van huize denneboom! de rust, de omgeving,uitzicht op de zugspitze,broodjes van de bakker die werden thuisbezorg, open haard, zon... Geweldig! we waren al jaren bekend in de omgeving maar een ander huisjes op een andere plek maakt dat we alles weer "fris"zien.Een plekje om te onthouden.

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

heel mooi appartement

saskia
10-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

heel mooi appartement. (we zaten boven) we waren er in september 2006.

mooie omgeving.

echt een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2007
2006

Huize Denneboom is de helft van een chalet waarvan de en ,

Jan en Marja de Koomen
12-11-2006

Huize Denneboom is de helft van een chalet waarvan de beneden- en bovenverdieping zijn ingericht als appartement. De appartementen zijn van alle gemakken, inclusief moderne keuken met magnetron, vaatwasser etc., ingericht. De bovenverdieping is wat duurder maar ook ruimer dan de benedenverdieping en er is een prachtig uitzicht op het omringende landschap. Het chalet ligt buiten het dorp nabij de Zugspitzebaan en is vooral aantrekkelijk voor rustzoekers , terwijl de kern van Ehrwald gemakkelijk aan te lopen is. De ligging is ook aantrekkelijk voor uitstapjes naar het nabij gelegen Garmisch maar ook het Pitztal en Otztal. Alle informatie over de appartementen en de omgeving inclusief foto's en prijzen kunt u gemakkelijk vinden op de website van de fam. Denneboom. Wat ons betreft een absolute aanrader.

Gereisd Anders in november 2006

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Denneboom in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Denneboom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.